Ga naar inhoud

Overijssel, geen Friesland


RobC

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

screenhunter40vb9.jpg

En laten we 't onthouden: z3mroadster komt uit Overijssel, niet uit Friesland.

En hij woont in Ruinen.

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
screenhunter40vb9.jpg

En laten we 't onthouden: z3mroadster komt uit Overijssel, niet uit Friesland.

En hij woont in Ruinen.

WAT ??? :rolleyes:

In Juinen !!! Dat ligt toch in Friesland ??? :unsure:

4pbtuyt.jpg

:schater:

Geplaatst:

Hij heeft wel een erg mooi gebruikers nummer :rolleyes:

Geplaatst:

Ja maar Overijssel is toch het hoofddorp van Friesland? Ruinen 2 (straatnaam) :schater::schater::schater:

Geplaatst:
screenhunter40vb9.jpg

En laten we 't onthouden: z3mroadster komt uit Overijssel, niet uit Friesland.

En hij woont in Ruinen.

Nee l.. Rob bij de wereldberoemde tuinen (van Mien Ruys is een ieder wel bekent toch) :rolleyes::schater:
Geplaatst:
Hij heeft wel een erg mooi gebruikers nummer :rolleyes:
Scherp Arjan dat wordt de opvolger kan ik niet meer onderuit :smart:
Geplaatst:
Scherp Arjan dat wordt de opvolger kan ik niet meer onderuit ;)

959-3.jpg

Tegen die tijd zal ik je smeken om een keer mee te mogen :(

Geplaatst: (aangepast)
Nee l.. Rob bij de wereldberoemde tuinen (van Mien Ruys is een ieder wel bekent toch) :(:schater:

Je bedoelt dat de tuin van Mien Ruijs in Overijssel ligt en Ruinen in Drente? Goh, daar had ik nou geen idee van! :schater:

aangepast door Rob
Geplaatst: (aangepast)
Je bedoelt dat de tuin van Mien Ruijs in Overijssel ligt en Ruinen in Drente? Goh, daar had ik nou geen idee van! :schater:

Zet mijn adres er ook nog even bij :banaan: als ik morgen mijn ramen door heb weet ik je te vinden, sommige members wonen niet zo ver bij mij vandaan ;)

EDIT Rob: OK, OK, heb dat gewijzigd. Maar jij begint toch over Mien Ruijs? Dan is de rest er snel bijgezocht.

aangepast door Rob
Geplaatst:
Zet mijn adres er ook nog even bij :banaan: als ik morgen mijn ramen door heb weet ik je te vinden, sommige members wonen niet zo ver bij mij vandaan ;)

Is toch allemaal net volk hier...hoef jij je geen zorgen over te maken :newblush:

Geplaatst:
Is toch allemaal net volk hier...hoef jij je geen zorgen over te maken :banaan:

Niet allemaal hoor (ik spreek voor mezelf) :schater:

Geplaatst:
Niet allemaal hoor (ik spreek voor mezelf) :schater:

Afgezien van die paar alcoholisten dan jaa.. :schater:

Geplaatst:
Afgezien van die paar alcoholisten dan jaa.. :schater:

Maar die zijn alles morgen weer vergeten hè, je weet wat alcohol met het geheugen doet (of ben je dat vergeten ?! :banaan:)

Geplaatst:
Maar die zijn alles morgen weer vergeten hè, je weet wat alcohol met het geheugen doet (of ben je dat vergeten ?! :banaan:)

Een selectief geheugen noem je dat :schater:

Volgens mij hebben we hier trouwens nog geen Korsokov patienten.....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.