Ga naar inhoud

Iemand in de buurt van landgraaf?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er iemsnd met veel verstand van z3tjes die met mij mee wil kijken voor z3 in landgraaf??

Koop is al rond, maar gewoon voor de zekerheid.

Lietfs op zaterdag 30 juni!

gr erica

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Is het de zwarte 2.8 geworden of toch nog een andere?

Helaas woon ik niet in de buurt, maar was even benieuwd.

Hoop dat je er een fijne auto aan hebt ;) en wel wat foto´s plaatsen hè!

Geplaatst:

Oproep aan MartinvH: Erica wil iemand die meegaat om de zzz te checken.

Erica; mocht Martin niet reageren stuur dan ff een PB'tje aan Ruud, hij weet ALLES van zzz en zzzz (meer dan BMW zelf volgens mij), misschien kan hij je begeleiden.

Geplaatst:

Het is de zwarte 2.8 geworden en ga hem 30 juni halen en zet er zeker wat foto's op, erg gezellig dit forum!!!!!!

Geplaatst:

Ook als je iemand weet die mijn zwarte suzuki jimny uit 1999 en de motor van mijn vriend honda cbr 600f uit 2001 wil kopen, want die moeten plaats maken voor de z3 en het liefst nog voor 30 juni!!!

bedankt allemaal!!!!!!!!

Geplaatst:

Is Landgraaf niet de achtertuin van Zedri??

@The Bob: ik denk dat Ruud zolangzamerhand geen tijd meer heeft voor dat soort aangelegenheden, met al die forumleden die Reeuwijk weten te vinden.

Geplaatst:
kan me ook bellen: 0641966355

Ook als je iemand weet die ....... en de motor van mijn vriend .........!!!

Je had noooiit moeten zeggen dat je een vriend hebt ;)

Geplaatst:
Je had noooiit moeten zeggen dat je een vriend hebt :D
:schater: Woont Rob niet daar in de buurt ;) die heeft heel veel verstand van achterruitjes en handdoekjes :schater:
Geplaatst:
:schater: Woont Rob niet daar in de buurt ;) die heeft heel veel verstand van achterruitjes en handdoekjes :schater:

Lange Friese hufter... :D

Geplaatst:
Lange Friese hufter... :D
Het is voor mij te ver weg Rob, anders was ik met mijn technische kunde wel meegegaan :m: Ruud ;)
Geplaatst:
Oproep aan MartinvH: Erica wil iemand die meegaat om de zzz te checken.

Erica; mocht Martin niet reageren stuur dan ff een PB'tje aan Ruud, hij weet ALLES van zzz en zzzz (meer dan BMW zelf volgens mij), misschien kan hij je begeleiden.

Ja, ik kan die dag dus niet! ;)

Geplaatst:
Ja, ik kan die dag dus niet! ;)

Kijk, dat bedoelen we.. :schater:

Geplaatst:
Kijk, dat bedoelen we.. :schater:

Nee kan echt niet Henk... ook als er geen sprake van een vriend zou zijn!!

Ik lig dan lekker in m'n bloemetjes-zwembroek en een koelbox Corona op het Marbellaanse strand!

Geplaatst:
Nee kan echt niet Henk... ook als er geen sprake van een vriend zou zijn!!

Ik lig dan lekker in m'n bloemetjes-zwembroek .....!

Als je maar geen fotos plaatst!!!!

Geplaatst:
Nee kan echt niet Henk... ook als er geen sprake van een vriend zou zijn!!

Ik lig dan lekker in m'n bloemetjes-zwembroek en een koelbox Corona Shandy :schater: op het Marbellaanse strand!

Geplaatst:
Nee kan echt niet Henk... ook als er geen sprake van een vriend zou zijn!!

Ik lig dan lekker in m'n bloemetjes-zwembroek en een koelbox Corona op het Marbellaanse strand!

Jongeren reisje zeker met de bus :schater:
Geplaatst:
Nee kan echt niet Henk... ook als er geen sprake van een vriend zou zijn!!

Ik lig dan lekker in m'n bloemetjes-zwembroek en een Corona Shandy heel flesje limonade :schater: op het Marbellaanse strand!

Geplaatst:

Als ik (als echte vent) coronas lees, denk ik aan een doos grote sigaren (in koelbox, tegen uitdrogen).

Jullie denken dat hij zo'n roze, aangezoet aloholhoudend drankje drinkt? :schater::schater:

Geplaatst:
Als ik (als echte vent) coronas lees, denk ik aan een doos grote sigaren (in koelbox, tegen uitdrogen).

Jullie denken dat hij zo'n roze, aangezoet aloholhoudend drankje drinkt? :schater::schater:

Nee, wij denken dus dat 'ie Shandy of (andere) limonade drinkt :rolleyes:

Geplaatst:
Nee, wij denken dus dat 'ie Shandy of (andere) limonade drinkt :rolleyes:

Zeg jij nou maar niets.... BOB! :schater::schater:

Geplaatst:
Zedri woont in Landgraaf en ikke woon ook in de buurt voor noodgevallen :rolleyes:

En weer on topic. :smart:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.