Ga naar inhoud

Goede koop?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vraagje!!!

Ik kan een z3 uit 1998 kopen een zwarte 2.8

Hij ziet er goed uit, elektrische kap. airco, stoelverwarming enz, alleen geen windscherm en geen rolbeugeltjes!

140.000 km op de teller, voor 11.500 euro.

goede prijs of niet???

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Vraagje!!!

Ik kan een z3 uit 1998 kopen een zwarte 2.8

Hij ziet er goed uit, elektrische kap. airco, stoelverwarming enz, alleen geen windscherm en geen rolbeugeltjes!

140.000 km op de teller, voor 11.500 euro.

goede prijs of niet???

Op nederlands kenteken ja! ex bpm nee!

Geplaatst:
Op nederlands kenteken ja! ex bpm nee!

Gewoon nederlands kenteken!

is het wel waard dus, of is er makkelijk meer te krijgen voor die prijs?

en zijn de kilometers een probleem met eventuele verkoop na enkele jaren?

bedankt!!

Geplaatst:

Als je op marktplaats selecteert op bouwjaar , motorinhoud en km stand, komen er 2 boven drijven voor 15 a'16ooo (maar neem aan dat je dat toch zelf ook al gezien hebt).

Verder goed inspecteren /vergelijken(!) of dit nou de auto is waar je je geld aan gaat uitgeven.

Geplaatst:
Als je op marktplaats selecteert op bouwjaar , motorinhoud en km stand, komen er 2 boven drijven voor 15 a'16ooo (maar neem aan dat je dat toch zelf ook al gezien hebt).

Verder goed inspecteren /vergelijken(!) of dit nou de auto is waar je je geld aan gaat uitgeven.

Is een elektrische kap wel praktischer?

airco en stoelverwarming gebruik je allebei denk wel he??

Ik ga m wel gewoon dagelijks gebruiken, is dat erg onpraktisch in de stad enzo of gaat dat wel?

die stof onder de motorkap zag er wel een beetje gaar uit, maar volgens die man was dat normaal, klopt dat?

verder was een van de 17inch velgjes een beetje aangetast, maar de velgendokter verricht volgens mij wonderen, iemand een idee wat dat kost?

Geplaatst:
verder was een van de 17inch velgjes een beetje aangetast, maar de velgendokter verricht volgens mij wonderen, iemand een idee wat dat kost?

Afhankelijk van wat er aan moet gebeuren kost dit ca. 4 tientjes per velg.

Is weinig voor een goede 2.8. Let op remschijven/blokken en koppeling.

Geplaatst:

Echt fijn dat jullie allemaal reageren!

zodra ie er si, zet ik wat foto's neer en doen we een keer mee met een tochtje, haha!!!

Geplaatst:
Is een elektrische kap wel praktischer?

Die is hardstikke praktisch!!.

Naderde van de week een stoplicht en het begon te regenen. Terwijl licht op rood stond, de kap omhoog laten komen en met groen was tie al vergrendeld en weg wezen! :thumbup:

Geplaatst:

Hij lijkt mij iets aan de te goedkope kant ! Goed nakijken is mijn advies !!

Veel succes ermee :thumbup:

Geplaatst:

Lijkt mij ook een beetje goedkoop, dus ja goed laten checken. Je kan beter nu een paar tientje extra uitgeven aan inspectie dan later honderden aan onderdelen.

Gr

Geplaatst:

IMHO geen goede prijs: te goedkoop. Daar is wat mee. Pas op.

Geplaatst:

Hoeft niet, gewoon goed nakijken en weglopen als het niet goed voelt.

Vraag gewoon of je een aankoop keuring kunt doen, merk je het snel genoeg.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.