Ga naar inhoud

Eind & tussendemper.


Gast ArjanR1

Aanbevolen berichten

Gast ArjanR1
Geplaatst:

Hey Z-etters!

Woensdag as komt er bij mij eindelijk eens wat anders onder :rolleyes:

Ik was eigenlijk van plan om weer naar EPS te gaan, maar bij mij in de

buurt zit ook een zaak die ongeveer het zelfde werk doet, voor een stuk

minder.

Dus eens kijken of ''goedkoop'' duurkoop is.

Mijn tussendemper komt te vervallen, en als einddemper komt er een

absorptie demper voor in de plaats, met als eindsierstuk een ovale.

Mocht het teveel lawaai gaan maken, dan lassen ze er een dempertje bij tussen.

Ik zal van de operatie foto's maken, en post ze hier op 't forum :)

  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Ben benieuwd , denk dat het wel kan, heb ooit iemand geadviseerd op een Ultima GTR omdat het daar erg moeilijk was om en een katt en een demper te plaatsen om er dan een speciale Katt/demper combinatie van te maken omdat die uitlaat toch al erg kort is...en dat hebben ze gedaan en werkt perfect! en dus nog lichter ook :rolleyes:

Ultima GTR was vast bij Van der Kooi in Amsterdam?? Dat ding van die vastgoedhandelaar?

Gast ArjanR1
Geplaatst:

Niet van die mooie uitlaatsystemen plaatsen, dan komt die van mij zo lullig over :thumbup:

Geplaatst:
Niet van die mooie uitlaatsystemen plaatsen, dan komt die van mij zo lullig over :thumbup:

:schater::schater::schater:

Geplaatst:

Goede verhalen gehoord over EPS. Looks en geluid kan je zelf bepalen. Uitlaat wordt onder je eigen auto gezet om te zien of je het geluid wat vindt. Zo ja, zan lassen ze alles in elkaar.

Geplaatst:
Goede verhalen gehoord over EPS. Looks en geluid kan je zelf bepalen. Uitlaat wordt onder je eigen auto gezet om te zien of je het geluid wat vindt. Zo ja, zan lassen ze alles in elkaar.

Ze zijn alleen niet goedkoop. :angry:

En voor een ZzZ hebben ze volgens mij nog niets dus dat moet gemaakt en dat maakt het nog duurder.

Geplaatst:
Ze zijn alleen niet goedkoop. :angry:

En voor een ZzZ hebben ze volgens mij nog niets dus dat moet gemaakt en dat maakt het nog duurder.

Dat is inderdaad waar. je moet wel een goed gevulde sok meenemen.

Geplaatst:
Goede verhalen gehoord over EPS. Looks en geluid kan je zelf bepalen. Uitlaat wordt onder je eigen auto gezet om te zien of je het geluid wat vindt. Zo ja, zan lassen ze alles in elkaar.

Goed lezen he :angry:

Ik wás van plan, om naar EPS te gaan.

Bij mij in de buurt zit ook een toko, die uitlaten maakt.

Daar ga ik dus woensdag heen, kijken wat ze er van kunnen maken.

Zal wel een paar foto's posten van hoe het gedaan wordt :nono:

Geplaatst:
Goed lezen he ;)

Ik wás van plan, om naar EPS te gaan.

Bij mij in de buurt zit ook een toko, die uitlaten maakt.

Daar ga ik dus woensdag heen, kijken wat ze er van kunnen maken.

Zal wel een paar foto's posten van hoe het gedaan wordt :D

Nou ben ik ook wel benieuwd naar de prijs! hahah Ben zel fook nog zoekende namelijk!!

Geplaatst:
Nou ben ik ook wel benieuwd naar de prijs! hahah Ben zel fook nog zoekende namelijk!!

Je hoort het straks van mij :wave:

Weet niet of ik vanmiddag al de foto's kan posten trouwens, dit omdat ik nog moet werken.

Anders komen ze vanaaf rond een uurtje of 23 online :)

Ik neem de Zzz stiekem mee naar 't werk vandaag <_<

Geplaatst:

Hij zit er onder!

Geluid is erg mooi en lekker donker :foto:

Pijpje ziet er gewoon lekker uit :P

Kosten €350,--

Nu ben ik weg, want heb mega veel HAAST :foto:

Vanaaf foto's!

Geplaatst:
Doe je rustig aan, de gevolgen ken je ondertussen. :thumbup:

Toen had ik geen haast :wave:

Maargoed, ff wat foto's :wave:

100_1486.jpg

100_1487.jpg

100_1494.jpg

100_1497.jpg

100_1503.jpg

100_1506.jpg

Geplaatst:

Twee wasmachinetrommeltjes?? :thumbup: Zonder gein, ziet er leuk uit. Zou IMHO iets fraaier (iets naar boven) gemonteerd mogen worden. Ja, we blijven kritisch...

Geplaatst:
Twee wasmachinetrommeltjes?? :thumbup: Zonder gein, ziet er leuk uit. Zou IMHO iets fraaier (iets naar boven) gemonteerd mogen worden. Ja, we blijven kritisch...

Heb je gelijk in Rob!

Ik moest er ff een tijdje mee rijden, en dan stellen ze het opnieuw af met andere rubbers.

Dit omdat RVS int begin nogal ''werkt'' zoals ze zeiden.

Geplaatst:
Heb je gelijk in Rob!

Ik moest er ff een tijdje mee rijden, en dan stellen ze het opnieuw af met andere rubbers.

Dit omdat RVS int begin nogal ''werkt'' zoals ze zeiden.

Hey Arjan,

Is het ook mogelijk om het eindstuk zelf te kiezen? En kan je mij even een pmétje sturen?

Groet Michael

Geplaatst:
Hey Arjan,

Is het ook mogelijk om het eindstuk zelf te kiezen? En kan je mij even een pmétje sturen?

Groet Michael

U heeft een PM :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.