Ga naar inhoud

Frankrijk en auto's

bridders

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De afgelopen twee weken mogen genieten van al het moois wat zich in Zuid Frankrijk bevind, maar ook (wederom) enorm verbaasd over hoe die Fransmannen/-vrouwen omgaan met hun heilige koe. Hier een voorbeeld waarbij bijna de tranen in de ogen stonden...

img6606smallnj2.jpg

img6607smallye7.jpg

• Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Das een aparte kleur en uitvoering zeg ... :schater::schater:

Tja ook hier in NL zijn er mensen die op zo'n manier rond rijden hoor...maar de Fransen spannen denk ik wel de kroon...

Geplaatst:

Heb je een kaartje van Emmanuel tussen zijn ruitenwisser gedaan?

Geplaatst:

Volgens mij heeft die auto een Protech behandeling gehad. Sopje en klaar is kees.

Was je eigen ZZZ mee?

Geplaatst:

ZZZielig !!! :thumbup:

Geplaatst:

Vorig weekend in een geleende grote auto naar Parijs geweest. Rondje gereden rond de Arc de Triomphe. :wave: Ik dacht dat ik pittig reed maar die fransen zijn pas echt gek! :thumbup:

Waar je daar trouwens echt over struikeld zijn de Mini's! Mijn god! Iedere tiende auto is er eentje. Op de Av. Grande Armee zit trouwens een Lamborghini winkel waar ze ook gewoon Ferarri's verkopen.... :blink: Die staan dan buiten op de stoep te pronken.

Geplaatst:
Ze zeggen wel eens: Frankrijk is mooi moesten alleen geen Fransen wonen :kisstogether:

Mijn idee ben net terug, een mooi land maar voor het volk hoef je er niet te komen, jammer dat ze in zo'n mooi land wonen.

André

Geplaatst:

Jaren geleden in Parijs, stond een nieuwe Ferrari geparkeerd, had zelfs nog tijdelijk kenteken en er voor stond een Renault geparkeerd, maar daar de ruimte voor de Renault te klein was had deze eenvoudig zijn achterkant maar over de neus van de Ferrari geschoven. Moet kunnen

rob

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen