Ga naar inhoud

Wat een kwelling!


HJ2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

:wave:

Dinsdag Kenteken van de Z op m'n naam laten zetten, en tot nu toe in bed gelegen met de griep. Wel gezellig, want m'n meissie ligt naast me :rolleyes:

't mooiste speeltje in m'n leven tot nu toe gekocht.... en ik kan er niet eens naar kijken, laat staan rijden!

Wens me maar beterschap, dan volgen hopelijk ook snel foto's... Wordt vervolgd dus.

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Da's balen. Beterschap !

fruitmandak7.gif

Geplaatst:

Misschien het ZZZ virus ! :blink:

Dat houd heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang aan !! :schater:

BETERSCHAP !!! :thumbup:

Geplaatst:
't mooiste speeltje in m'n leven tot nu toe gekocht.... en ik kan er niet eens naar kijken, laat staan rijden!

'T mooiste in je leven ligt in ieder geval naast je... kijken kan dan makkelijk, rijden misschien ook wat lastiger...

:blink:Geen taal uit de mond van een dame :thumbup:

Beterschap!!

In het weekend is het weer wat minder maar daarna wordt het weer mooi...

Geplaatst:

Ha HJ,

Eindelijk de koop gesloten :blink::thumbup: en dan :m::m: worden...had je beter moeten plannen..'t is prachtig weer om te rijden en vanavond had je de auto kunnen showen tijdens de meeting...jammer....maar in ieder geval van harte beterschap... en dan gauw een paar :foto: :foto: plaatsen

Geplaatst:
:angry:

tot nu toe in bed gelegen met de griep. Wel gezellig, want m'n meissie ligt naast me

'T mooiste in je leven ligt in ieder geval naast je... kijken kan dan makkelijk, rijden misschien ook wat lastiger...

:)Geen taal uit de mond van een dame :mellow:

Beterschap!!

In het weekend is het weer wat minder maar daarna wordt het weer mooi...

Maarja, dan maar een ritje ergens anders in :newblush:

Nu wordt het gevaarlijk... :ph34r: Achter negen maanden is de ///M weer te koop...wegens geZinsuitbreiding... :schater:

Geplaatst:

We lachen wat af hier om jullie reacties, LOL!

We zijn beiden ziek, en liggen dus beiden in bed. Of beter: Lagen, want sinds vanmiddag gaat het weer een stuk beter!

Aan gezinsuitbreiding denken we niet bij de griep hoor! Daarbuiten "oefenen" we eigenlijk meer.

Cheers!,

HJ

:)

Geplaatst:
We lachen wat af hier om jullie reacties, LOL!

Tis wel een ondeugend forum he?

Geplaatst:

Nu snap ik dat je wegreed zonder wat te zeggen toen je je auto op kwam halen :)

Beterschap voor beiden :rolleyes:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.