Ga naar inhoud

Originele Z3 M Roadster wielen


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb ze niet bij de auto gekregen, maar twijfel of ik ze er toch niet onder wil hebben. Wat doet een setje mooie gebruikte 17" M wielen normaalgesproken?

*** Ivm RDW en Douane ben ik nog op zoek naar een setje wielen dat ik (evt tegen betaling) kan lenen om op heen en weer te rijden. ***

  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Ik heb ze niet bij de auto gekregen, maar twijfel of ik ze er toch niet onder wil hebben. Wat doet een setje mooie gebruikte 17" M wielen normaalgesproken?

*** Ivm RDW en Douane ben ik nog op zoek naar een setje wielen dat ik (evt tegen betaling) kan lenen om op heen en weer te rijden. ***

echt een goed setje zit wel rond de 1000 ...

maar (veel) goedkoper kan als je overgespoten niet erg vind of zelf wat wilt opknappen ...

Geplaatst:

Ik heb een gebruikt setje gevonden van een Z3 M coupe voor niet al teveel. Ik neem aan dat deze exact dezelfde ET waarde hebben als de Roadster, of zit ik er naast? Graag een reactie van iemand die het weet.

Geplaatst:
Ik heb een gebruikt setje gevonden van een Z3 M coupe voor niet al teveel. Ik neem aan dat deze exact dezelfde ET waarde hebben als de Roadster, of zit ik er naast? Graag een reactie van iemand die het weet.

Exact hetzelfde.Zelfde Et waardes

Geplaatst:

Douane en RDW hoef je geen zorgen over te maken. Wielen passen technisch vanuit de RDW en bij de Douane betaal je alleen voor originele accesoires :kisstogether:

Geplaatst:

Dat had ik al begrepen! Maar voor de winter had ik toch graag een ander setje paraat liggen, mocht de :kisstogether: op straat komen.

Geplaatst:

Voor de winter hoeven ze dan toch niet helemaal perfekt te zijn, gewoon ebay.de in de gaten houden, komen ze regelmatig langs in niet zo'n goede toestand met wat stoeprandschade ook voor rond de 400-500 euri's :kisstogether:

Geplaatst:

Daar heb ik idd al contact mee! Moet je me alleen niet voor de voeten gaan lopen... :kisstogether::nono:

Geplaatst:
Daar heb ik idd al contact mee! Moet je me alleen niet voor de voeten gaan lopen... :nono::wave:

Was ik ook zeker niet van plan hoor :kisstogether: , ik ben al tevreden met mijn huidige set !

Geplaatst:

goede avond,

Wil zelf ook velgen kopen maar dan 18 inch replica?

Weet niet of die passen op een 1.8 Z3 JAAR 6-2000 wide body.

Normaal ET 41 ???

KAN KOPEN:

= M VELGEN MODEL z3 M

= 8 j x 18''INCH normaal 7,5j x 17 EN ACHTER 8,5j x 17

=5 X 120

=ET 35 normaal ET 41

=5 SPAAKS

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.