Ga naar inhoud

achterbank optie?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hello,

Om heel eerlijk te zijn, ben ik sinds gister een grote Z3 coupe fan en wil er eigenlijk wel 1-tje kopen.....

Alleen wil ik 'm wel voor dagelijks gebruik hebben en met een mogelijkheid om m'n zoontje achterin te zetten.

Weet iemand of dit bestaat, dan wel mogelijk is? Ik heb al hier en daar rond gekeken en wellicht maak ik me met deze vraag volledig belachelijk, maar ik kan de Z3 er (nog) ff niet als 2e wagen bij kopen....

Dusssss kan er in een Z3 coupe ook iets wat op een achterbank lijkt?

Ik ben heel benieuwd of iemand me op weg kan helpen.

:rolleyes:

Jarl

  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Een Coupé...Ja, die Zijn mooi hé...Welkom hier om je verder te verlekkeren... :rolleyes:

Bij mijn weten mag je geen kinderZitje in de Coupé bevestigen, voor Zover dat al Zou gaan.

(Er Zijn wel Coupé-Freaks die hun vrouw achterin leggen en dan het afdekZeil erover schuiven... :schater: )

Geplaatst:
Een Coupé...Ja, die Zijn mooi hé...Welkom hier om je verder te verlekkeren... :rolleyes:

Bij mijn weten mag je geen kinderZitje in de Coupé bevestigen, voor Zover dat al Zou gaan.

(Er Zijn wel Coupé-Freaks die hun vrouw achterin leggen en dan het afdekZeil erover schuiven... :schater: )

Hahaha... bij mij ligt het reservewiel achterin!!!

Er is geen mogelijkheid voor een achterbank. Bovendien staat op je kentekenbewijs dat het een 2 persoonsauto is!!!!

Geplaatst:

Wat zijn ze mooi he die Coupe's :wave:

Als je er een aantal irl wil bekijken zou je zaterdag a.s. richting de Lage Vuursche kunnen rijden aangezien er dan een meeting voor Coupe's is(kijk maar is bij de meetings voor verdere info hierover) :rolleyes:

Een achterbank in een QP is helaas niet mogelijk maar je kunt natuurlijk altijd iemand onder het afdekzeil verstoppen B)

Geplaatst:

De enige goede optie !!! :kisstogether:

Reeds eerder hier gepost !! :unsure:

6h79g8g.jpg

Geplaatst:
(Er Zijn wel Coupé-Freaks die hun vrouw achterin leggen en dan het afdekZeil erover schuiven... :schater: )

Even serieus. Marvin heeft gelijk, het mag niet en een verzekeringsmaatschappij zal nooit uitkeren als een passagier iets overkomt bij een ongeluk.

Geplaatst:

Sorry ik bedoelde natuurlijk marTIN (vdh= van de Hoogeband?)

Geplaatst:
Sorry ik bedoelde natuurlijk marTIN (vdh= van de Hoogeband?)

Er staat geen D tussen...

Zeker teveel gezopen Henk? :schater::schater::schater:

Geplaatst:
Zeker teveel gedronken.....?

heh, heh, heh, hier wordt in principe op doordeweekse dagen geen alcohol genuttigd.

In het weekend op dokters advies :unsure: wat rode wijn (bloedverdunner) of bier (plasdrang verhogend =nieren doorspoelen). :kisstogether:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.