Ga naar inhoud

Vandaag naar de RDW Geweest


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Om 10.50 was het dan zo ver

Hij mocht naar de rdw voor de keuring en apk.

Eindelijk na 30 min wachten waren we aan de beurt en kon de auto naar binnen alles was vrij snel bekeken en geen enkel probleem. Op een lampje van het kenteken na dan.

Toen de bpm dit was wat minder makkelijk en de mensen niet erg behulpzaam dus via autoweek de prijs maar uitgezocht.

Uireindelijk kwam ie nog goedkoper uit dan ik had berekend.

Tevens kwam ik er vandaag achter dat er maar een auto van zoals die van ons is ooit gemaakt is.

Uit 96 grijs met 16 inc airco boordcomp mistlampen en rood leer.

Dit verbaaste me is dit nog na te zoeken.

ook het kenteken is reeds bekend platen worden gemaakt en als het kentekenbewijs binnen is hopelijk vrijdag kunnen we rijden.

gR ERIC

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Gefeleciflapstaart... :rolleyes: En nu maar wachten op die plaaten. (Heb je voor opgelegde letters en cijfers gekoZen ?)

Wat bedoel je precies met "Maar een van gemaakt"...?

Die kleurcombi in dat jaar of i.c.m. 16" velgen of...??? En hoe ben je daar achter gekomen...?

Als het kenteken ZRL-96-ADZ is dan klopt het...(Zilver Rood Leer (uit) 96 Alleen deZe... :wave:

Geplaatst:

Eric, gefeliciteerd.

Ik begrijp je echter ook niet helemaal, mijn ZZZ voldoet ook exact aan de door jou opgesomde criteria.

Veel plezier met de je auto in NL!

Geplaatst:
Eric, gefeliciteerd.

Ik begrijp je echter ook niet helemaal, mijn ZZZ voldoet ook exact aan de door jou opgesomde criteria.

Veel plezier met de je auto in NL!

Die van mn broertje is ook zilver met rood leer (uitgebreid)

Geplaatst:
Die van mn broertje is ook zilver met rood leer (uitgebreid)

Volgens onze vrienden is er maar een in 1996 gemaakt met deze kleur en deze optie`s

vindt het vreemd en ben dus ook benieuwd of er een data base bestaad waarin je zelf kunt zoeken.

ik heb een

z3 1.9 140pk

rood leer

houten stuur + midden consol

airco

alarm

mistlampen

16 inc z star

boord computer

dus ben benieuwd

kenteken was rin 857 belgie

gr eric

Geplaatst:

kenteken was rin 857 belgie

kenteken hoort bij de eigenaar in belgie. niet bij de wagen, ben je weining mee. of de vorige eigenaar leest mee en wil er iets over kwijt...

Geplaatst:
kenteken was rin 857 belgie

kenteken hoort bij de eigenaar in belgie. niet bij de wagen, ben je weining mee. of de vorige eigenaar leest mee en wil er iets over kwijt...

de vorige eigenaar was mijn moeder dus weet alles van de auto

Geplaatst:

Eric,

Welkom op het forum en veel rijplezier toegewenst...kom maar op met die foto's... :kisstogether::unsure:

Geplaatst:
Om 10.50 was het dan zo ver

Hij mocht naar de rdw voor de keuring en apk.

Eindelijk na 30 min wachten waren we aan de beurt en kon de auto naar binnen alles was vrij snel bekeken en geen enkel probleem. Op een lampje van het kenteken na dan.

Toen de bpm dit was wat minder makkelijk en de mensen niet erg behulpzaam dus via autoweek de prijs maar uitgezocht.

Uireindelijk kwam ie nog goedkoper uit dan ik had berekend.

Tevens kwam ik er vandaag achter dat er maar een auto van zoals die van ons is ooit gemaakt is.

Uit 96 grijs met 16 inc airco boordcomp mistlampen en rood leer.

Dit verbaaste me is dit nog na te zoeken.

ook het kenteken is reeds bekend platen worden gemaakt en als het kentekenbewijs binnen is hopelijk vrijdag kunnen we rijden.

gR ERIC

Je moet ook gewoon vooraf, thuis de gehele aangifte berekenen!!! Dan zijn die gasten ook erg blij, vlot en behulpzaam!

Geplaatst:
Je moet ook gewoon vooraf, thuis de gehele aangifte berekenen!!! Dan zijn die gasten ook erg blij, vlot en behulpzaam!

dat zal ik de volgende keer ook doen.

heb niet alles ingevuld op de aangifte wat resulteerde in dat ie het alarm niet rekende ook leuk

vindt het uberhaupt niet normaal gezien het systeem wat ze hebben om de bpm te bereken dat je al consument maar moet gaan graven wat een airco toen koste.

opzich viel het nog wel mee vindt het alleen geen dagelijkse hobby

gr

Geplaatst:

Gefeliciteerd en heel veel rijplezier alvast.

Ik zou er alleen niet op rekenen dat je vrijdag al de papieren hebt.

Vorige week dinsdag ben ik bij de RDW + BPM geweest met een auto en ik zit nu nog te wachten op de papieren........

Geplaatst:
Gefeliciteerd en heel veel rijplezier alvast.

Ik zou er alleen niet op rekenen dat je vrijdag al de papieren hebt.

Vorige week dinsdag ben ik bij de RDW + BPM geweest met een auto en ik zit nu nog te wachten op de papieren........

Vreemd duurt normaal 3 dagen :foto: Erik gefeliciteerd en veel plezier met je ZZZ :thumbup:

Geplaatst:
Vreemd duurt normaal 3 dagen :foto: Erik gefeliciteerd en veel plezier met je ZZZ :thumbup:

ik heb met pin betaald.

daarna direct het keuringsbewijs gekregen met het kenteken wat het gaat worden.

kenteken is al gemeld bij de rdw is namelijk al in te toetsen op de site en de egevens van de auto komen er gewoon uit.

Als het goed is werd hij afgelopen nacht uitgedraaid en vandaag verstuurd.

Wel dien je dan met pin af te rekenen !!!

gr

Geplaatst:

Veel plezier met je Moeders auto Eric ! :thumbup:

En veel veilige km's gewenst !!! :foto:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.