Ga naar inhoud

achterruitverwarming


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb op het forum gelezen dat je voor de achterruitverwarming een setje nodig heb nu heb ik de bedrading al gevonden (1 grote steker plus 2 kleine schuif stekers mijn vraag is heb ik nu een schakelaar op het desboard nodig of staat hij gewoon constant aan <_< ;) alvast bedankt

  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Neem aan dat je de achterruit verwarming van je hardtop bedoeld? Zo ja, dan heb je volgens mij wel een schakelaar nodig, die heb ik tenminste wel tussen de twee stoelen zitten.

Geplaatst:

kan ik hier een een gewoon schakelaartje voor gebruiken en waar loopt de bedrading naar toe zie nu allen de steker achter

Geplaatst:
kan ik hier een een gewoon schakelaartje voor gebruiken en waar loopt de bedrading naar toe zie nu allen de steker achter

Uhm zo technisch ben ik helaas niet <_< , misschien dat andere het hier weten... ;)

Geplaatst:
ik heb op het forum gelezen dat je voor de achterruitverwarming een setje nodig heb nu heb ik de bedrading al gevonden (1 grote steker plus 2 kleine schuif stekers mijn vraag is heb ik nu een schakelaar op het desboard nodig of staat hij gewoon constant aan <_< ;) alvast bedankt

bschakelaar.jpg ik dacht meer aan deze

Geplaatst:

De bedrading ligt er al volledig dus je hoeft alleen nog maar het originele schakelaartje te kopen bij een dealer.

Ik zou niet gaan rommelen met een andere schakelaar. De originele zorgt er namelijk ook voor dat hij automatisch uitschakelt.

Je hebt wel waarschijnlijk ook het plaatje nodig waar de schakelaar in moet. Er zit standaard een bakje in de middenconsole tussen de stoelen en die moet je dus vervangen door het plaatje voor de schakelaar. Vergeet niet ook 2 blindplaatjes te kopen voor de overige twee gaten in het plaatje.

De onderdeelnummers vind je op www.realoem.com

Succes,

Bo

Geplaatst:

als er nog iemand is die deze schakelaar te koop heeft hoor ik het graag :holiday:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.