Ga naar inhoud

Boek over alle Z modellen, in het bijzonder de Z3 !!


Aanbevolen berichten

had me al aangemeld maar ontbreek in je lijst.. tussen spycke en crusader..

ik doe mee voor 1x, goed initiatief!

:rolleyes:

ik doe mee! :wave:

(Inmiddels ge-edit ! Mod Marvin)

Link naar reactie
  • Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

:foto:

De 50 boeken zijn binnen :P Ik heb familie die een eigen zaak heeft in o.a. CD's en DVD's,

bereid gevonden om de zending voor ons naar Nederland te halen.

Voor het gemak gaat de afhandeling via hem (Topdisk)

Ik ga jullie persoonlijk mailen over de afhandeling. Gelieve het geld (23 euri per boek) z.s.m. over te maken, waarna het

na ontvangst op de post gaat.

Komen er nog meer bestellingen boven deze 50, moet ik zien of ik nog een partij kan laten komen.

Frank

Link naar reactie
Hallo,

ik heb me aangemeld voor 1 boek, maar weet niet zeker of ik op de lijst sta....

FireSpy

in de eerste post op de eerste pagina staan alle bestellers en daar sta jij ook tussen.

Link naar reactie
:wave:

De 50 boeken zijn binnen :thumbup: Ik heb familie die een eigen zaak heeft in o.a. CD's en DVD's,

bereid gevonden om de zending voor ons naar Nederland te halen.

Voor het gemak gaat de afhandeling via hem (Topdisk)

Ik ga jullie persoonlijk mailen over de afhandeling. Gelieve het geld (23 euri per boek) z.s.m. over te maken, waarna het

na ontvangst op de post gaat.

Komen er nog meer bestellingen boven deze 50, moet ik zien of ik nog een partij kan laten komen.

Frank

Perfect geregeld Frank, ik zie de mail ook wel tegemoet. Ik weet niet of je zondag bij de rit bent misschien een idee ze mee te nemen scheelt je weer een hoop administratieve romslomp :wave:
Link naar reactie
Perfect geregeld Frank, ik zie de mail ook wel tegemoet. Ik weet niet of je zondag bij de rit bent misschien een idee ze mee te nemen scheelt je weer een hoop administratieve romslomp :wave:

Ik ben er zondag bij, maar wel om te rijden ! Gezien de hoeveelheid doe ik t liever zo. :thumbup:

Link naar reactie

Als het goed is heeft nu iedereen mail van mij gehad over de afwikkeling.

Mocht dit niet zijn overgekomen, mail me dan even.

ik heb er nu nog 2 over. Helaas is er één naam verloren gegaan. Deze persoon heeft

mij in het begin gemaild. Deze kan zich alsnog melden bij mij.

Mogelijk bestel ik er later nog een aantal omdat het boek al aardig schaars is, bovendien

zullen er een aantal van de Z3club ook ééntje willen hebben. Het is mij opgevallen

bij de laatste toer dat veel van Z3club nooit op het forum kijken.

Frank :thumbup:

Link naar reactie

Boek nu al binnen !!! :thumbup:

6agoknq.jpg

Frank , bedankt !!! :party:

ps. wel een heleboel z/w foto"s, maar dat heeft ook wel wat ! :rolleyes:

aangepast door Marvin
Link naar reactie
Voor iedereen die een boek bij mij besteld heeft verzoek ik om het bedrag z.s.m. over te maken.

Van de 49 personen die besteld hebben hebben er 17 betaald ! :blink:

Zondagavond gaat de volgende zending op de post.

Frank

Is het niet nog steeds zo dat een overboeking bank-postbank altijd nog al lang op zich laat wachten?

Ik kreeg de 13e zeer laat op de avond pas je PB-tje. Toen direct betaald. Maar mensen die niet iedere dag op het forum zitten en dan ook nog eens via de bank overmaken... die kunnen niet voor maandag betaald hebben joh...

Maar, collaga-forummers, laat EzZzy Rider inderdaad niet te lang op z'n geld wachten. Hij heeft veel energie en tijd zitten in een door iedereen enthousiast ontvangen initiatief... Wel zo netjes als iedereen het zo snel mogelijk afhandelt... :thumbup:

aangepast door Zzazkia
Link naar reactie
Is het niet nog steeds zo dat een overboeking bank-postbank altijd nog al lang op zich laat wachten?

Ik kreeg de 13 zeer laat op de avond pas je PB-tje. Toen direct betaald. Maar mensen die niet iedere dag op het forum zitten en dan ook nog eens via de bank overmaken... die kunnen niet voor maandag betaald hebben joh...

Maar, collaga-forummers, laat EzZzy Rider inderdaad niet te lang op z'n geld wachten. Hij heeft veel energie en tijd zitten in een door iedereen enthousiast ontvangen initiatief... Wel zo netjes als iedereen het zo snel mogelijk afhandelt... :blink:

Thanks Zzaz :thumbup:

Link naar reactie
Beste Z3er's,

Ik ben sinds december op het forum te vinden, speur alles af wat met Z3 te maken heeft, ook op internet

Kom ik een heel leuk (Engels) boek tegen van Mick Walker over alle BMW Z series en in het bijzonder over de Z3.

Ik heb er één gekocht. Ik vond het dusdanig leuk dat ik de leverancier in het buitenland heb gebeld voor een eventuele

inkoop actie. De leverancier vertelde mij dat het boek niet meer gedrukt wordt en dat er nog 600 exemplaren van zijn

welke toevallig allemaal in zijn bezit zijn.

Hij wil wel éénmalig een zeer scherpe prijs maken maar dan moet ik er wel 35 in één keer afnemen.

Incl. verzending zou ik dit boek kunnen regelen voor 23 euro per stuk.

Dus wanneer er ca. 35 deelnemers zijn gaat het door !

Geef even een berichtje wanneer je een exemplaar wil.

http://img529.imageshack.us/img529/5528/p6020496rf1.jpg

http://img519.imageshack.us/img519/1346/p6020498ua5.jpg

http://img519.imageshack.us/img519/4696/p6020497vr6.jpg

1. Richard B

ADOPAT

ADOPAT

mohikaan

twee_punt_drie

DrMurko

z3mroadster

driek

spycke

10. spycke

MdV

crusader

Ace

Yellowrider

Memento

Ralf

Ralf

simca1999

Martin-Z3

20. m coupe for life

bazzz

thundercloud

Edwin

Harrie

z3bo

IvoZ3

FireSpy

Fer

LexWarez

30. Wal

HermansZZZ

Zzazkia

Jos

MichielT

EricV

Marvin

Z3Mrunner

JoostvdL

JoostvdL

40. DJLeonardo

Roodkapje

Roel-Z3

Runny-Z3

Ahoud

Perry Z3

Ted

Jan Sietsema.

Momenteel 43 deelnemers, en 47 bestellingen

(Ik ben zo vrij geweest om de lijst bij te werken Frank ! 13 juni 21.00uur; Mod Marvin/Danny)

Link naar reactie

Sorry, paar dagen niet op forum gewesst. Kan ik er ook nog een bestellen?

gr rob

Link naar reactie
Beste Z3er's,

Ik ben sinds december op het forum te vinden, speur alles af wat met Z3 te maken heeft, ook op internet

Kom ik een heel leuk (Engels) boek tegen van Mick Walker over alle BMW Z series en in het bijzonder over de Z3.

Ik heb er één gekocht. Ik vond het dusdanig leuk dat ik de leverancier in het buitenland heb gebeld voor een eventuele

inkoop actie. De leverancier vertelde mij dat het boek niet meer gedrukt wordt en dat er nog 600 exemplaren van zijn

welke toevallig allemaal in zijn bezit zijn.

Hij wil wel éénmalig een zeer scherpe prijs maken maar dan moet ik er wel 35 in één keer afnemen.

Incl. verzending zou ik dit boek kunnen regelen voor 23 euro per stuk.

Dus wanneer er ca. 35 deelnemers zijn gaat het door !

Geef even een berichtje wanneer je een exemplaar wil.

http://img529.imageshack.us/img529/5528/p6020496rf1.jpg

http://img519.imageshack.us/img519/1346/p6020498ua5.jpg

http://img519.imageshack.us/img519/4696/p6020497vr6.jpg

1. Richard B

ADOPAT

ADOPAT

mohikaan

twee_punt_drie

DrMurko

z3mroadster

driek

spycke

10. spycke

MdV

crusader

Ace

Yellowrider

Memento

Ralf

Ralf

simca1999

Martin-Z3

20. m coupe for life

bazzz

thundercloud

Edwin

Harrie

z3bo

IvoZ3

FireSpy

Fer

LexWarez

30. Wal

HermansZZZ

Zzazkia

Jos

MichielT

EricV

Marvin

Z3Mrunner

JoostvdL

JoostvdL

40. DJLeonardo

Roodkapje

Roel-Z3

Runny-Z3

Ahoud

Perry Z3

Ted

Jan Sietsema.

Momenteel 43 deelnemers, en 47 bestellingen

(Ik ben zo vrij geweest om de lijst bij te werken Frank ! 13 juni 21.00uur; Mod Marvin/Danny)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.