Ga naar inhoud

Boek over alle Z modellen, in het bijzonder de Z3 !!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Frank, mijn exemplaren zijn heelhuids binnen ! Leest lekker weg.

Thanks :smart:

Link naar reactie

Hoi EzZzy Rider je had mij een vraag gesteld of ik Verhoef was ivm ontbreken adres , maar dat ben ik niet. Ik wel boek al ontvangen nogmaals hartelijke dank!

reageren op je PB lukte niet dus dan maar in het topic

Ericv

Link naar reactie

Heb al een uurtje leesplezier gehad. Heb nooit kunnen achterhalen waarom de 16 kleps s44 motor vervangen is door mijn s43 (8kleppen). Weer nu dat dit door milieueisen kwam

Verder geleerd dat mijn 4 pitter tot 5000 toeren sterker is dan een 2.0 6 cilinder. -_- :thumbup:

(heb nog steed eeen beetje minderwaardigheidscomplex)[/size]

Link naar reactie
Heb al een uurtje leesplezier gehad. Heb nooit kunnen achterhalen waarom de 16 kleps s44 motor vervangen is door mijn s43 (8kleppen). Weer nu dat dit door milieueisen kwam

Verder geleerd dat mijn 4 pitter tot 5000 toeren sterker is dan een 2.0 6 cilinder. :rolleyes::wave:

(heb nog steed eeen beetje minderwaardigheidscomplex)[/size]

Ja kom nou !!!! Wat een rot boek !!! :wave:

Link naar reactie

Collega Z3'ers,

Tot op heden zijn er 12 mensen die besteld hebben en nog niet betaald hebben :thumbup:

Vanaf zaterdag ga ik de mensen op de reservelijst mailen, waarbij wie het eerst betaalt, die....

De rest zal ik dan op nalevering moeten zetten.

Groeten,

Frank

Link naar reactie
Collega Z3'ers,

Tot op heden zijn er 12 mensen die besteld hebben en nog niet betaald hebben :lol:

Vanaf zaterdag ga ik de mensen op de reservelijst mailen, waarbij wie het eerst betaalt, die....

De rest zal ik dan op nalevering moeten zetten.

Groeten,

Frank

Hoi Frank,

Heb al betaald en je een email met mijn adres gestuurd,

nog niks binnen

Fer :thumbup:

Link naar reactie

Ik had maandag het boek al in huis en direct megenomen op vakantie. Vandaag in regenachtig Noorwegen aan het lezen geslagen. Mooi overzicht van de Z's en ook leuk om bijvoorbeeld de Z1 beter te leren kennen. Ik geniet ervan. Bedankt Frank !!!

Link naar reactie
Collega Z3'ers,

Tot op heden zijn er 12 mensen die besteld hebben en nog niet betaald hebben :rolleyes:

Vanaf zaterdag ga ik de mensen op de reservelijst mailen, waarbij wie het eerst betaalt, die....

De rest zal ik dan op nalevering moeten zetten.

Groeten,

Frank

Reservelijst is inmiddels gemaild :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.