Ga naar inhoud

Boek over alle Z modellen, in het bijzonder de Z3 !!


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik wil ook graag 1 boek.

Aangezien er al meer dan 50 bestellingen zijn kan het de moeite waard zijn een prijs voor 100 stuks uit te onderhandelen (15 Euro?)

Groeten,

FireSpy

Link naar reactie
  • Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

me too, me too, me too :thumbup:

Ook 1 exemplaar graag.

Toppie geregeld van je :wave:

Maaru, had je je er al in verdiept hoe je de verzending en betaling gaat (laten) regelen... :unsure:

Super dat er er zoveel deelnemers zijn :unsure: , dit wordt een heel karwei. Ik ga deze week de leverancier benaderen en laat

een eerste zending komen. Dit kan een week of 2 duren. Daarna zal ik jullie mailen hoe we de betaling en verzending gaan regelen.

Frank

Link naar reactie

Aan alle bestellers:

Er zijn nu 34 exemplaren besteld. Ik laat er er nu 50 uit de UK per boot overkomen. De overige raak ik ook wel kwijt. <_<

Zoals eerder gemeld: Wanneer ik ze binnen heb (ca. 2 weken, Britten zijn traag hoor ik) krijgen jullie persoonlijk bericht over de afhandeling.

Frank

Link naar reactie
Aan alle bestellers:

Er zijn nu 34 exemplaren besteld. Ik laat er er nu 50 uit de UK per boot overkomen. De overige raak ik ook wel kwijt. <_<

Zoals eerder gemeld: Wanneer ik ze binnen heb (ca. 2 weken, Britten zijn traag hoor ik) krijgen jullie persoonlijk bericht over de afhandeling.

Frank

Goed bezig Frank, geweldig initiatief (had ik nog niet gemeld ;) ) Wij horen het wel ;)

Link naar reactie

Ik doe ook mee voor 1 exemplaar.

Ik ben benieuwd naar wat voor leuks er allemaal in zit.

:holiday:

Hoe regelen we de betaling trouwens??

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.