Ga naar inhoud

En toen stond daar ineens een paaltje...


Davids Z3

Aanbevolen berichten

Tja.....gister was dan toch wel weer mijn geluksdag als je dat zo kunt noemen....

Ik moest al verplicht mee naar een bruiloft waar ik geen zin in had :hypocritesmiley: ..... en vervolgens reed ik tijdens het achteruit rijden nog tegen een paatlje ook...

Tja en dan schrik je je natuurlijk wezenloos en heb je extra zin in de dag :hypocritesmiley: ......hoe kon mij dit nu weer overkomen juist omdat ik er nog extra op lette ook :muur: ...maar het paatlje simpelweg in mijn dode hoek stond...

De schade beperkt zich gelukkig tot een paar krassen op de rechterhoek van de achterbumper...

Maandag gaat ie gelukkig al meteen naar de spuiter toe en wordt de gehele bumper gegrond en opnieuw gespoten....

Geluk bij een ongeluk is dan nog wel dat mijn achterbumper best een spuitbeurtje kon gebruiken maar het blijft balen natuurlijk :wave::angry:

Gelukkig is mijn auto wel op tijd klaar voor 9 Juni dus dan staat ie er in ieder geval glimmend bij ...

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jammer!!!

Maar ik ben blij dat er dan iig volgende week nog een hard blikkende coupe staat!

Link naar reactie
Jammer!!!

Maar ik ben blij dat er dan iig volgende week nog een hard blikkende coupe staat!

Ho ho hoo (en nee het is niet de kerstman)...die van mij zal ook wel staan te blinken hoor....hij wordt immers maandag al gespoten !

Link naar reactie

dus eigenlijk een geluk bij een ongeluk(je) :hypocritesmiley::wave: die paaltjes zetten ze ook op de gekste plaatsen neer.... :hypocritesmiley:

Link naar reactie

balen man.. herstellen en snel vergeten, kan gebeuren.

ehm als het niet zo treurig was zou het bijna grappig worden: inmiddels is het dus zo dat tussen de voorbereidingsbijeenkomst van het 'QP Driemanschap' in Lage Vuursche mid april en de daadwerkelijke QP meeting op 9 juni aanstaande, zowel martinvh, jij en ik in meer of mindere mate schade gehad :hypocritesmiley:

wellicht nog vermelden dat de aanwezigheid op QP meeting voor eigen risico is? :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.