Ga naar inhoud

rdw / niet starten


Aanbevolen berichten

Dinsdag is het zo ver dan gaat de z3 naar de rdw.

nu heb ik hier 2 vragen over vraag een het eendagskenteken mag ik toch zelf maken van wit karton of niet???

en ik heb een probleem de accu is leeg geweest en inmiddels weer opgeladen alles wert hij gaat open alles brand als ik de sleutel omdraai maar straten hoo maar helemaal niets.

klein duwtje en de auto loopt als een zonnetje

moet de auto met de sleutel straten voor de rdw ???

maandag gaat ie nog naar renova maar je weet maar nooit

gr eric

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

moet de auto met de sleutel straten voor de rdw ???

Vind je het zelf ook niet makkelijk dan :schater: Anders wordt je telkens zo moe van het aanduwen..... :hypocritesmiley:

Ik neem aan dat bij de keruing ook even de sleutel wordt omgedraaid en dat de auto gestart wordt.

Laatst was mijn accu ook helemaal leeg, maar nadat ik een nieuwe had geplaatst starten als de beste. Wellicht een goedkopere optie dan de auto door renova na te laten kijken :hypocritesmiley:

Suc6 in ieder geval!

Link naar reactie

Auto hoeft voor invoerkeuring niet te lopen!!! Hij hoeft alleen maar rollend naar binnen (dus niet op ambulance)

De invoeringkeuring betreft alleen het nakijken van het chassisnummer en wanneer geen CVO (EWG) aanwezig, het wegen van de auto!

Wil je echter een APK bij de RDW... dan moet ie lopen!

Link naar reactie
Eendags kenteken platen mag je inderdaad zelf maken op wit karton met zwart opschrift ;) Succes dinsdag :thumbup:

Moet wel voldoen aan de maten die op het tijdelijk-kentekenbewijs staan natuurlijk!!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.