Ga naar inhoud

FF weg !


Marvin

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

jullie moeten de Picture King dit weekend ff missen ! :)

Ik ga met me motorvrienden weer een weekendje weg.

Dit keer de omgeving van Cochem/Duitsland onveilig maken. :rolleyes:

66n0sph.jpg

Tot maandag, en geniet ook van het mooie weekend !!! :wave:

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Prettig weekend, mooi weer en kom veilig thuis

Geplaatst:

ah, is het weer zover. Veel plezier :rolleyes:

Geplaatst:

Veel plezier daar. Mooie omgeving.. en goed bier.

Groeten

Harrie

Geplaatst:

Het weer wordt volgens mij redelijk, dus lekker genieten Marvin!

Viel spaß!

Geplaatst:

heel veel plezier,marvin :thumbup: lekker touren is nooit verkeerd. :kisstogether::thumbup:

Geplaatst:

Cochem ist Übergeil... :kisstogether:

Ik heb het al eens door mij heen laten waaien om daar een forumrit te organiZeren.

Onderweg langs de Moesel oogstrelende uitZichten...

011pe4.jpg

De 'Alkener Burg'...

img0558vz4.jpg

UitZicht in Cochem...

img0566is1.jpg

img0574go5.jpg

En van een lange tourrit krijg je honger...

img0587qq6.jpg

Een Moeseltour...Voor iedereen een aanrader... :thumbup:

Geplaatst:

Tssss, net een nieuwe functie bij het forum en meneer neemt meteen vrije dagen op :thumbup: goeie baas die Ivo :thumbup: Marvin je zal al wel weg zijn i.i.g. een fijn weekend :kisstogether: en val niet om. Oh nee, jij bent diegene op de foto met 2 extra wielen :schater:

Geplaatst:

Hallo allemaal !!!!

Ik ben weer veilig terug. En m'n motormaten ook. En tuurlijk Thomas was ik met de ZZZ. Die wordt dat weekend als pakezel gebruikt en als koprijder! :wave:

Ze vinden het prachtig om achter die brede facelift kont aan te scheuren door de talloze bochten die rond het Moesel gebied liggen. Da's puur genieten, met soms net op het randje rijden !?! Ik verbaas me er toch over hoe goed dat in een kort bochtig gebied gaat met maar een 2 liter !?! :rolleyes:

Weer uitgebreid ook gefilmpd uit de ZZZ en vanaf de motor (Fore Our Eyes Only ! Sorry !) :thumbup:

Kan een ieder dit echt aanbevelen om te doen, echter niet met een te grote groep. Dat rijd veel relaxter en veiliger.

Heerlijk gegeten ook in een steakhouse in Cochem waarbij de keuze Big Schnitzel echt over je bord hing !! Wauw !! B)

We wilden nog op de Ring kijken maar daar was een groot Rock weekend, wel ff op de terug weg langs gereden, ook weer vet mooie bochten daar !!! :thumbup:

Al met al weer genoten !

4z1jv4i.jpg

4u3zc52.jpg

68ldssh.jpg

:thumbup:

Geplaatst:

Hee Marv!

Welkom terug, fijn dat je het naar je zin hebt gehad.

Kun je je nu uitgerust en wel je weer met je taak bezig houden. Orde scheppen op dit forum :unsure:

We hebben je gemist :kisstogether:

Geplaatst:
Hee Marv!

Welkom terug, fijn dat je het naar je zin hebt gehad.

Kun je je nu uitgerust en wel je weer met je taak bezig houden. Orde scheppen op dit forum ;)

We hebben je gemist :kisstogether:

THX !!! :unsure:

Geplaatst:
kriebelt het nou niet Marv, om weer eens mee te gaan op de motor?

Leuke impressie!

ALs ik de "mannen" zie rijden twijfel ik wel eens, maar dan denk ik weer aan dat warme lerenpak aan je lijf en die helm op je knar en dat alles met prachtig warm weer, en dan ben ik weer blij dat ik de Z heb !!!! :kisstogether:

:unsure:

Geplaatst:
ALs ik de "mannen" zie rijden twijfel ik wel eens, maar dan denk ik weer aan dat warme lerenpak aan je lijf en die helm op je knar en dat alles met prachtig warm weer, en dan ben ik weer blij dat ik de Z heb !!!! :kisstogether:

:unsure:

Goedzo!!

Geplaatst:
Ik heb het al eens door mij heen laten waaien om daar een forumrit te organiZeren.

Een Moeseltour...Voor iedereen een aanrader.

Hoi Marvin, slim om op 4 wielen te gaan, enne Frido.... hoe staat het met dat windje/ (zou graag eens een lang wekend door Moezel of Elzas maken)

Geplaatst:

Dat windje doet weer de drijfstangetjes in mijn grijZe massa op en neer gaan Henk, nu ik dit draadje weer lees... :thumbup:

Misschien moet ik het er eens met Danny over hebben, maar we hebben het tot nu toe gehad over een herhaling van het Nürburgring treffen.

Een moeselrit is dan meer iets voor volgend jaar...

Geplaatst:
Die wordt dat weekend als pakezel gebruikt

4z1jv4i.jpg

ik zie het ja met een kliko half uit je kofferbak :thumbup:

Geplaatst:
ik zie het ja met een kliko half uit je kofferbak :thumbup:

Je kan wel weer merken dat je vakantie hebt gehad...

Wakker hoor... :schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.