Ga naar inhoud

B-keus banden???


RoelZ3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waar of niet waar???

Ik ben al een tijdje aan het orienteren op nieuwe achterbanden in de maat 245/40/17. Na lang vergelijken, lezen etc dacht ik een setje Falken FK-452 te bestellen via de site van autobandenmarkt.nl en ze door de lokale bandenboer te laten monteren. Ik kende de bandenboer die op de site genoemd wordt nog niet, dus ik ging even buurten om eens te kijken wat voor zaak het is. Zag er prima uit, dus ik blij........

Loop ik ff later in een andere winkel, komt er een kerel naar me toe die zegt: "jij was toch daarnet bij de bandenboer? en jij wilt toch banden bij autobandenmarkt bestellen?" ik zeg 2x ja, en vervolgens vertelt de goede man dat autobandenmarkt.nl alleen maar B-keus banden verkoopt en dat de banden die ze leveren dus per definitie inferueure rommel zijn!!! Dus ik niet meer blij...

Achteraf dacht ik: ze verkopen banden van zowat ALLE merken, ook de absolute topmerken. Produceren die dan zoveel mislukte banden? en gooiden die hun reputatie te grabbel door die rommel toch te verkopen? Ik heb natuurlijk nog op internet gezocht naar de reputatie van autobandenmarkt.nl, maar daar zijn vrijwel geen negatieve berichten over te vinden.

Wie weet of het verhaal van de B-keus banden waar is???

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

BS naar mijn idee, topmerken dumpen hun mislukte producten niet op de markt, maar vernietigen ze, lijkt op een poging om autobandenmarkt.nl in diskrediet te brengen

Geplaatst:

overigens had de man van het B-keus verhaal geen belang bij het afkraken van autobandenmarkt.nl. Hij was ook gewoon klant van de bandenboer (voorzover ik kon beoordelen).

Wie heeft ervaring met de site? Ze zijn wel goedkoper dan anderen, maar ook weer niet zo heel veel.

Geplaatst:

Heb mijn nieuwe voorbanden van de week ook gekocht bij een bandenboer die ook op de site van autobandenmarkt.nl staat. Neem aan dat hij zijn banden daar ook vandaan heeft dan. Ken een heel aantal mensen die daar hun banden ook kopen, waaronder ook een aantal echte autoliefhebbers en nog nooit klachten gehoord. Ze leveren gewoon goede banden tegen een zeer scherpe prijs.

Denk dat Jan Willem wel gelijk heeft, het zou een beetje raar zijn als topmerken slechte banden op de markt brengen. Toch niet erg goed voor hun naam.

Geplaatst:

Kijk ook eens bij EJ-banden.

Meestal nog goedkoper en mobiele montageservice.

De keus op zijn site is wat kleiner maar als je Etienne belt blijkt hij veel meer te kunnen leveren.

Geplaatst:

allemaal bedankt voor de reacties, ik heb ze inmiddels besteld bij autobandenmarkt.nl. Ik zal wel even laten weten hoe ze bevallen. Als ze voor de Hartge goed genoeg zijn, zullen ze het op mijn 2.8 ook wel doen.

Geplaatst:
Hunnebed.jpg
Geplaatst:
Hunnebed.jpg

een gigantische berg BS????

Heb vaker bij autobandenmarkt besteld, is me prima bevallen. Meerdere hier btw.

De F452 is een prima band (ook in 18") <_<

Zal je zeker goed bevallen! ;)

Geplaatst:

Rene,

ik heb jouw bericht natuurlijk gelezen, en al die andere ook, maar heb op zondag besteld, op maandag dit topic aangevuld..... op basis van de berichten tot en met zondag heb ik besloten. Dat daarna nog bevestiging komt dat de banden OK zijn, is natuurlijk alleen maar prettig.

Overigens: natuurlijk stond er al heel veel over banden en leveranciers op het forum, maar het verhaal over B-keus vond ik wel zo nieuw dat ik er een nieuw topic van gemaakt heb. Het ziet er echter nu al uit dat het verhaal niet meer dan een verhaal is.

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Mijn bandjes zijn afgeleverd bij de het montage bedrijf. Totale levertijd: 10 dagen. Niet heel snel, en met het weer van de afgelopen dagen is een beetje profiel wel handig..... Woensdag a.s. laat ik ze monteren en dan kan ik ook melden hoe ze bevallen.

  • 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Mijn Falken banden zitten er nu een dag of 10 op. Een paar honder km mee gereden, zowel droog als in de regen, en ik moet zeggen:

ze bevallen erg goed!!! :muur:

Kan ik iedereen aanraden. In het begin een beetje rustig aangedaan, vooral bij natte weg. Nu ze "ïngereden" zijn, heb ik enorm veel grip. Het comfort is er niet merkbaar op achteruit gegaan.

aangepast door Marvin
Geplaatst:

O.K Roel , Falken , We Keep them In Mind !!! :muur:

Geplaatst:
Is reeds door meerdere gemeld :rolleyes:

hoezo ben jij een meerdere van hem :lol: :sick: ;)

Geplaatst:

Ach............ is hier toch gemeengoed........ grammaticale errors??? ^_^

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Collega op werk had het ook al over B banden. Hij bleek het te herkennen aan een

extra blauwe/gele streep rondom het loopvlak van de band. Deze manier kraakte

hij de banden af van een andere collega zijn nissan patrol.

Toen ik het er over had dat mijn banden van autobandenmarkt kwamen meende

hij ook dat het B banden waren. (Bridgestone Potenza RE40) Afijn weet niet wat

ik moet geloven maar ik ben er tevreden mee en heb nog geen nadelen van

ondervonden.

Inmiddels (michelins, bridgestones, goodyears en nu Falkens) allemaal via

autobandenmarkt en ben tevreden klant! En geen aandelen!

Geplaatst:
Collega op werk had het ook al over B banden. Hij bleek het te herkennen aan een

extra blauwe/gele streep rondom het loopvlak van de band. Deze manier kraakte

hij de banden af van een andere collega zijn nissan patrol.

Toen ik het er over had dat mijn banden van autobandenmarkt kwamen meende

hij ook dat het B banden waren. (Bridgestone Potenza RE40) Afijn weet niet wat

ik moet geloven maar ik ben er tevreden mee en heb nog geen nadelen van

ondervonden.

Inmiddels (michelins, bridgestones, goodyears en nu Falkens) allemaal via

autobandenmarkt en ben tevreden klant! En geen aandelen!

laat ze maar l*llen ;)

Op de website van autobandenmarkt staat trouwens dat ze alleen eerste klasse banden leveren.

Geplaatst:
Collega op werk had het ook al over B banden. Hij bleek het te herkennen aan een

extra blauwe/gele streep rondom het loopvlak van de band. Deze manier kraakte

hij de banden af van een andere collega zijn nissan patrol.

Toen ik het er over had dat mijn banden van autobandenmarkt kwamen meende

hij ook dat het B banden waren. (Bridgestone Potenza RE40) Afijn weet niet wat

ik moet geloven maar ik ben er tevreden mee en heb nog geen nadelen van

ondervonden.

Inmiddels (michelins, bridgestones, goodyears en nu Falkens) allemaal via

autobandenmarkt en ben tevreden klant! En geen aandelen!

Olaf,

Probeer eens Riedam in Heinkenszand, nog goedkoper dan Autobandenmarkt en aardige lui :wave:

ook geen andelen :wave:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.