Ga naar inhoud

Wat is nu de juiste afslag?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ja die is leuk...

Geplaatst:

Knap dat ie al die andere auto's weet te ontwijken, gaat zo te zien maar net een aantal keren

Geplaatst:

Die gast heeft wel goede beheersing over die auto zeg. Ook in het regen. :rolleyes:

Ik zou dat hoe leuk ik het ook vindt nooit uitproberen met mijn baby! :thumbup:

Is dat een 2.8? of groter/

Geplaatst:
Die gast heeft wel goede beheersing over die auto zeg. Ook in het regen. :rolleyes:

Ik zou dat hoe leuk ik het ook vindt nooit uitproberen met mijn baby! :thumbup:

Is dat een 2.8? of groter/

2.8 denk ik.

Dat stuur is sowieso nooit geleverd in ee 3.0i... en het is geen M, dat zien we dan weer aan de voorbumper.

Geplaatst:

sja, leuk rondjes dwars over een rotonde. :rolleyes: Overigens wel een beetje leip dat hij zo weinig rekening houdt met het overige verkeer. Niet netjes.

Die fase ben ik al wel voorbij, iets te saai en te simpel zo'n rotonde.

Driften wordt pas echt leuk vanaf de 3e versnelling voor mij eigenlijk.

Geplaatst:
Hij is heel leuk... Zal wel niet met een 1.9 kunnen :rolleyes:

Klopt, zoiets gaat een stuk makkelijker met een sper diff, ander gaat alleen maar het binnenwiel doorslippen.

Geplaatst:
Klopt, zoiets gaat een stuk makkelijker met een sper diff, ander gaat alleen maar het binnenwiel doorslippen.

Op de 1.9 was een sper diff een optie, dus sommige hebben dit wel...

Geplaatst:
Op de 1.9 was een sper diff een optie, dus sommige hebben dit wel...

Klopt... dan zit de accu niet achterin maar voorin! (in die bak rechtsvoor tegen schutbord)

Geplaatst:
Klopt... dan zit de accu niet achterin maar voorin! (in die bak rechtsvoor tegen schutbord)

Dat is bij die mij idd zo. Maar ik dacht dat alle z3's uit 1996 en 1997 de accu voorin hadden...

Geplaatst:
Dat is bij die mij idd zo. Maar ik dacht dat alle z3's uit 1996 en 1997 de accu voorin hadden...

Alleen de modellen uit 96 zelfs. Heeft niks met het sper te maken AFAIK.

Geplaatst:

RESPECT :hypocritesmiley: met mn vorige auto kon ik het wel redelijk.

maar om je z3 in zoan houding te krijgen...POE POE:p

jhaa dat ie leuk die kerel!

Greets fer

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.