Ga naar inhoud

auto kaiser


Aanbevolen berichten

heb contact met auto kaiser in offenburg ivm de zwarte m die daar staat.

beetje gehandeld enz.. hij geeft geen garantie buiten duitsland. nu wil hij de fahrzeugbrief niet doorsturen owv angst voor misbruik..

hij moet de coc nog aanvragen en dit zou een week duren. dit document zat niet bij de papieren.

wat moet ik daar nu van denken?

Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

COC zit er maar zelden bij, Fahrzeugbrief is in D het eigendomsbewijs kan me voorstellen dat ie dat niet opstuurt en garantie is normaal dat dit alleen in D geldt. Behalve bij sommige autofabrikanten zoals bij BMW die een internationale hebben.

Dus wat mij betreft weinig geks :D

Link naar reactie
COC zit er maar zelden bij, Fahrzeugbrief is in D het eigendomsbewijs kan me voorstellen dat ie dat niet opstuurt en garantie is normaal dat dit alleen in D geldt. Behalve bij sommige autofabrikanten zoals bij BMW die een internationale hebben.

Dus wat mij betreft weinig geks :D

was niet het document wat hij zou opsturen, maar per fax. weet niet of ik duidelijk was

Link naar reactie

Wat is COC

Is dat de Duitse EWG .. Nederlandse CVO? (Certificaat Van Overeenstemming)

Als je die er niet bij krijgt bij invoer in Nederland, gaat hier de RDW je auto wegen... omdat ze niet van het gewicht op de Fahrzeugbrief uitgaan.

Je bent hiervoor keuringskosten kwijt.

Op je kenteken komt bovendien niet te staan: Z3 M Roadster, maar er komt: BMW R/C

Link naar reactie
Wat is COC

Is dat de Duitse EWG .. Nederlandse CVO? (Certificaat Van Overeenstemming)

Als je die er niet bij krijgt bij invoer in Nederland, gaat hier de RDW je auto wegen... omdat ze niet van het gewicht op de Fahrzeugbrief uitgaan.

Je bent hiervoor keuringskosten kwijt.

Op je kenteken komt bovendien niet te staan: Z3 M Roadster, maar er komt: BMW R/C

certificate of conformity=gelijkvormigheidsattest

normaal vanaf 98 bij elke wagen... moet er bij zijn anders legio problemen

Link naar reactie

Het CVO zat er bij mij ook niet bij. Netjes aangevraagd bij BMW AG, week later in huis bij de aflevering. Tevens zat er netjes een nieuw radio code-kaartje bij vanuit BMW AG.

Dat hij de Fahrzeugbrief niet doorstuurt kan ik me ergens wel iets bij voorstellen. Aan de andere kant zou het ook niet zo'n probleem moeten zijn eigenlijk.

Tot nog toe voor mij geen reden tot wantrouwen.

Link naar reactie
Het CVO zat er bij mij ook niet bij. Netjes aangevraagd bij BMW AG, week later in huis bij de aflevering. Tevens zat er netjes een nieuw radio code-kaartje bij vanuit BMW AG.

Dat hij de Fahrzeugbrief niet doorstuurt kan ik me ergens wel iets bij voorstellen. Aan de andere kant zou het ook niet zo'n probleem moeten zijn eigenlijk.

Tot nog toe voor mij geen reden tot wantrouwen.

Ik begrijp ook dat hij het even achterhoudt... logisch... zo halen wij ook wel eens de kentekens weg als je de auto ergens op internet te koop aanbiedt!

In Nederland heeft het CVO eigenlijk geen betekenis.... behalve dat ze je auto dus even gaan wegen.

Link naar reactie

vandaag toch de fzbrief op mail gekregen! 2 eigenaars tot nu toe... weldra met een beetje geluk PJ

hij is wel vrij stug wat de prijs betreft. mja het is (in mijn ogen toch zeker) de mooiste die er momenteel te vinden is.

ik overweeg om hem al te kopen voor mijn huidige weg is. is financieel niet de beste oplossing, maar het zou niet de eerste keer zijn dat ik een auto misloop door niet bij tijd te reageren...

Link naar reactie
vandaag toch de fzbrief op mail gekregen! 2 eigenaars tot nu toe... weldra met een beetje geluk PJ

hij is wel vrij stug wat de prijs betreft. mja het is (in mijn ogen toch zeker) de mooiste die er momenteel te vinden is.

ik overweeg om hem al te kopen voor mijn huidige weg is. is financieel niet de beste oplossing, maar het zou niet de eerste keer zijn dat ik een auto misloop door niet bij tijd te reageren...

Goed nieuws :kisstogether:

Blijft altijd moeilijk; je hebt nu de auto gevonden die je graag wilt hebben terwijl je huidige auto nog niet is verkocht. Als het financieel mogelijk is om een tijdje twee Zzz te hebben, zou ik het wel weten: KOPEN!!!!

Maar eh, heb je al wat foto´s?? Ben nu wel benieuwd :thumbup:

Link naar reactie
Goed nieuws :kisstogether:

Blijft altijd moeilijk; je hebt nu de auto gevonden die je graag wilt hebben terwijl je huidige auto nog niet is verkocht. Als het financieel mogelijk is om een tijdje twee Zzz te hebben, zou ik het wel weten: KOPEN!!!!

Maar eh, heb je al wat foto´s?? Ben nu wel benieuwd :thumbup:

841479061wt6.jpg

Link naar reactie

Even zitten te Googelen. is het die zwarte :thumbup: -QP met 59.000km op de teller??

Mooi exemplaar :kisstogether: , maar best aan de prijs voor een 99-er :thumbup: persoonlijk zou ik nog even blijven rondkijken. Kan je gelijk proberen in de tussentijd je huidige auto te verkopen.

Suc6 verder.

EDIT: gekruist!!

Link naar reactie

maandag is het zover!

samen met ruud richting offenburg. hopelijk bevalt hij, dan kan mijn zoektocht een happy end krijgen... en kan ik the new pj311 voorstellen

Link naar reactie
maandag is het zover!

samen met ruud richting offenburg. hopelijk bevalt hij, dan kan mijn zoektocht een happy end krijgen... en kan ik the new pj311 voorstellen

WEER DIE RUUd !!! :blink: Zeker een hoge Provisie !!! :schater::thumbup::schater:

Link naar reactie

sh!!!!t!!!! ruud kan niet mee! nu zit ik in de rats: durf ik het aan om zonder technisch advies de wagen te kopen?

heeft er eventueel een andere deskundige tijd om maandag mee te rijden? uiteraard tegen vergoeding!

Link naar reactie

yihaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

lang leve wilko!

probleem opgelost, heb een kundige knobbel gevonden! de helft vh annewilko team heeft besloten om me te vergezellen!

waarvoor mijn oprechte dank

Link naar reactie
yihaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

lang leve wilko!

probleem opgelost, heb een kundige knobbel gevonden! de helft vh annewilko team heeft besloten om me te vergezellen!

waarvoor mijn oprechte dank

Doe je goed PJ, Wilko kan een verkoper met z'n blik imponeren !1336.gif

Voorbeeld !

f_Bokitokoossm_43ea066.jpg

Link naar reactie

vandaag dus met wilko een kleine 500km naar offenburg gereden.

HELEMAAL VOOR NIETS!!!!!

deze ongevalvrije wagen had een compleet nieuwe voorkant! zeker zijschade aan beide zijden, zeker voorschade, waarbij niet alleen de bumper maar alles tot aan de vanos nieuw vervangen is!!!! zelfs de luchtfilterkast was nieuw, de ruitensproeivloeistofbak, alles vervangen... en rechts voor nieuw gelast.. jonge jonge wat een klucht

de man zelf verklaarde dat hij dit helemaal niet gezien had...

wat een klxte!!!

gelukkig had ik het megagezellige gezelschap van top-gast wilko. hebben 10u zitten kletsen over vanalles en nog wat...

stond nog een andere M coupe (schnitzer uitgevoerd enz) ook helemaal niks! achteraan de bekleding weggesneden om de regelbare ophanging vrij te maken enz...

dus 10u in de auto en met lege handen naar huis... teleurstelling

al de andere zzz die er stonden leken wel tip top in orde. de man zelf is geen topper en het bedrijf ziet er ook niet geweldig professioneel uit. maar ik moet zeggen, alle andere zzz zagen er bijzonder goed uit...

WIE VERKOOPT ME ZIJN MMM????

wilko nogmaals bedankt

Link naar reactie

Ja dat kom je helaas nog veel te vaak tegen, echter meestal niet bij zaken in D ben er wel bij particulieren vakaer mee geconfronteerd. Zwaar :angry:

Geduld is een goede zaak, de schadevrije eMMie's worden steeds zeldzamer, onlangs nog een soortgelijke post over de ///M Roadster.

Er zijn nu eenmaal zeer veel M's met schade. Het ontbreken van DSC en co werkt hier zeker aan mee. :rolleyes:

Als het echter niet te erg is en goed gerepareerd is met nieuwe onderdelen en de bijbehorende facturen bij een goede zaak hoeft dat zeker geen probleem te zijn. Maar ja een schadevrije is altijd fijn :smart:

De bmw gebrauchtwagenboerse in de gaten houden kan geen kwaad, daar zullen ze je iig niet voor niks laten rijden. ;)

ff gecheckt, niks te zien, wel twee S54 roadster's met weinig km!

aangepast door pierrez101
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.