Ga naar inhoud

Bij Protech op vrijdag


pvr

Aanbevolen berichten

Ben in NL deze week, en de zon schijnt nu ook nog eens. Ga vrijdag bij Protech langs om de lak te laten behandelen, was dik tevreden over deze behandeling op mijn vorige Z4.

Wat is die weg vanuit Belgie naar NL (Eindhoven) toch lekker recht en rustig om half tien 's avonds... Ben even "illegaal" geweest :wave:

Dus als je richting Moergestel op vrijdag een M voorbij ziet komen ... dan weet je het :D

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat is die weg vanuit Belgie naar NL (Eindhoven) toch lekker recht en rustig om half tien 's avonds... Ben even "illegaal" geweest :D

dat is echt een superstuk, rij dat altijd als ik richting Eindhoven ga, veel beter dan A58 / A2 ..

Link naar reactie
Je hebt een PC, koop je nog een fles GC jetseal erbij en je kunt het zelf voor een fractie van de prijs. :D En je bespaart je al die steenslag.

Wat bedoel je hiermee Danny? :unsure: Ik snap het even niet

Link naar reactie

Weer een fantastisch resultaat bij Protech. Veel beter dan nieuw en de verf is nu veel helderer nu de wax laag eraf is.

Grappige demonstratie trouwens: Was op voorbeeld stuk, en Protech op de andere helft. De was kant was glimmend maar je kon de verf beduidend minder zien.

Zekere de moeite waard (imo) want hoef nooit meer de auto in de was te zetten :thumbup:

Link naar reactie
Weer een fantastisch resultaat bij Protech. Veel beter dan nieuw en de verf is nu veel helderer nu de wax laag eraf is.

Grappige demonstratie trouwens: Was op voorbeeld stuk, en Protech op de andere helft. De was kant was glimmend maar je kon de verf beduidend minder zien.

Zekere de moeite waard (imo) want hoef nooit meer de auto in de was te zetten <_<

Mijn 1e z3 had deze behandeling ook en toen ik 'em kocht was 'tie 8 jaar oud en zag er uit als nieuw...logisch dus dat ik er aan heb zitten denken mijn Z4 ook onder handen te laten nemen, heb 2 vraagjes: doen ze dit terwijl je wacht of kan je een auto meenemen? En wat is ongeveer de prijs...1000 euro?

Link naar reactie

Ik hoef geen BTW te betalen, en als terugkerende klant met de 10% additionele korting kwam het op €490.

Heb hem om 8 uur gebracht, was om 1500 klaar. Ook nog wat extra's gekregen (zeempje, leer onderhouds set, nog een flesje wheel cleaner, "kras" verwijderaar en nog een ander spulletje voor mijn X5) . Ben in de Moergestel hoofd vestiging geweest.

Heb nog wat spul meegekregen om mijn achterwielen zelf te doen aangezien deze nog vervangen worden door BMW (lak bladdert van de achterwielen).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.