Ga naar inhoud

Hoe erg zou deze M in elkaar hebben gezeten


martinvh

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

LINK MOBILE

Hoe erg zou deze M in elkaar hebben gezeten.

Ik zie sowieso...

- Een ander stuur (waarschijnlijk omdat de originele airbag te duur was)

- Andere koplampen

- Andere kieuwen

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Goed opgemerkt. Ben je inmiddels ook naar een roadster aan het kijken? :rolleyes:

Geplaatst:

Beetje zinloos om daar over te gaan discussiëren.

Dit stuur (RAID) zie je vaker in Duitsland voorbij komen, dikker en kleiner dan het orginele stuur, en waarschijnlijk ook nog eens fors duurder.

Kieuwen, sommige mensen vinden de orginele kieuwen nu eenmaal mooier, zou óók niet de eerste zijn die ze wisselt.

Koplampen, misschien schade gehad, who knows, mail de eigenaar zou ik zeggen. :foto:

Geplaatst:
LINK MOBILE

Hoe erg zou deze M in elkaar hebben gezeten.

Ik zie sowieso...

- Een ander stuur (waarschijnlijk omdat de originele airbag te duur was)

- Andere koplampen

- Andere kieuwen

Andere achterlichten geen boekjes (anders stond dat er wel bij) Vraag of die je de fahrzeugbrief wil faxen en heb je de info van schades en het chassis nr waarmee je naar de plaatselijke dealer kan zodat die hem kan nachecken. Heb ik ook laten doen. Ik zou nimmer een :foto: kopen zonder boekjes :m:

Geplaatst:
Misschien van de Eiffeltoren gevallen :schater:

Ik denk dat die tegelijk met de muur is omgevallen :schater: of was dat eerder :foto:

Geplaatst:
Goed opgemerkt. Ben je inmiddels ook naar een roadster aan het kijken? :m:

Ja :foto:

Geplaatst:
Beetje zinloos om daar over te gaan discussiëren.

Je hebt gelijk, maar was 90% nog serieus bedoeld ook. Had alleen de letter M er voor moeten zetten.

Kan me best voorstellen dat Martin wel zon scheurijzer wil hebben.

Overigens een heel goed topic, waarvan we allemaal van kunnen leren dat je op alle details moet letten en dat kan al beginnen bij de fotos op internet.

En i.d.d. dit topic niet verder bevuilen s.v.p.

Geplaatst:
LINK MOBILE

Hoe erg zou deze M in elkaar hebben gezeten.

behoorlijk... het interieur barst van de rooie bloedsporen! :foto:

Geplaatst:
behoorlijk... het interieur barst van de rooie bloedsporen! :rolleyes:

:P ja

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Weer eentje gespot die denk ik wat schade heeft gehad:

LINK

Een coupe, met stoelen uit een Roadster, de voorbumper van een Roadster 4cyl, het stuur van een 5 serie, en de kieuwen in een andere kleur!

Geplaatst:

Prijs is natuurlijk heel erg Ok. Blijkbaar kunnen ze hard maken dat er slechts 80000 km mee gereden is.

Zo'n auto moet je op de brug kunnen zien en bijvoorkeur even de dorpelpanelen afnemen en kijken of de chassisbalken beschadigd zijn geweest.

Dan de niet correcte onderdelen afnemen en verkopen en op e-bay de goede zien te scoren

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.