Ga naar inhoud

stoel verwarming


Gast sloeber

Aanbevolen berichten

Gast sloeber
Geplaatst:

Hallo

Net binnen en direkt een vraag , wij ad en helga zijn sinds een paar weken in het bezit van een Z3 onlangs kwamen we er achter dat als de rechter stoel verwarming aan staat deze niet echt warm wordt maar de linker stoel des temeer je brand er letterlijk van af .

is er iemand die op de hoogte is met de schakeling en hoe is de werking zit er b.v een thermostaat tussen of iets dergelijks

weet iemand of er ergens schema van het elektrische deel zijn te down loaden.

  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Hallo

Net binnen en direkt een vraag , wij ad en helga zijn sinds een paar weken in het bezit van een Z3 onlangs kwamen we er achter dat als de rechter stoel verwarming aan staat deze niet echt warm wordt maar de linker stoel des temeer je brand er letterlijk van af .

is er iemand die op de hoogte is met de schakeling en hoe is de werking zit er b.v een thermostaat tussen of iets dergelijks

weet iemand of er ergens schema van het elektrische deel zijn te down loaden.

Hallo, welkom op het forum. heb je meer bijzonderheden over jullie ? bouwjaar, kleur etc. leuk met fotos!

Electrisch schema kan je vinden op www.realoem.com

Gast ArjanR1
Geplaatst:
Hallo, welkom op het forum. heb je meer bijzonderheden over jullie ? bouwjaar, kleur etc. leuk met fotos!

Electrisch schema kan je vinden op www.realoem.com

M.A.W. stel je eens voor :rolleyes:

Geplaatst:

welkom op 't forum,sloeber :rolleyes: enne..we willen foto's zien van je zzz :wave:

Geplaatst:
Heb ook een keer zoiets gehad, bleken de schakelaars verkeerd om te zitten :schater: dus dat was makkelijk even omdraaien en klaar, je hebt namelijk 2 standen 1 en 2 2 smelt je eraf na een tijd en op 1 denk je van...is het hier nu warm of hoe zit dat...in de winter heerlijk, kom je je Z bijna niet meer uit, en vrouwen...die vinden het helemaal lekker moet je niks zeggen en dan op 2 in schakelen haha lol... :blink:

Bij mij, waarschijnlijk bij alle ZZZ, schakelt de hoge stand na een tijdje (10 min ?) zelf terug naar de lagere stand.

Misschien dat dit nu bij Sloeber niet gebeurd ??? 014.gif

Geplaatst:
Bij mij, waarschijnlijk bij alle ZZZ, schakelt de hoge stand na een tijdje (10 min ?) zelf terug naar de lagere stand.

Misschien dat dit nu bij Sloeber niet gebeurd ??? 014.gif

klopt, zit een thermostaat tussen

Geplaatst:

Hoe het komt weet ik niet. Weet alleen dat mijn Z ook wat moeilijk deed met de stoelverwarming en dat ie inmiddels niks meer doet. Heb dus nieuwe stoelverwarmingsmatten besteld...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.