Ga naar inhoud

bastuck


Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
kan deze ruilen tegen mijn originele uit laat

is dat een slim plan ?

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=ht...startpagina.htm

Als je even de juiste link geeft, kunnen we dat beoordelen! :kisstogether:

Geplaatst:

via deze link kom je op de startpagina van MP en niet bij jouw advertentie.

Geplaatst:
Als je even de juiste link geeft, kunnen we dat beoordelen! :kisstogether:

Deze Eric ? :thumbup:

66j7lub.jpg

Geplaatst:

als je de advertentie gaat openen, adresregel kopieren en plakken in je topic en dan noet het lukken.

succes

Geplaatst:

Help ze dan!

:kisstogether: jezus!

Deze dus

Zo doe je het:

In de pagina rechter muisknop, eigenschappen dan copieer je de URL.

Moeilijke uitleg?

Geplaatst:

nee geen moelijke uitleg

werkt alleen niet bij mij :rolleyes:

http%3A%2F%2Fstatisch.marktplaats.nl%2Fhtml%2Fstartpagina.htm

Geplaatst:

he he het werkt

moest en zou het zelf ook kunnen

ben niet zo goed met pc das wel duidelijk nu :schater::schater::schater:

Geplaatst:

De zaak was koud.

RVS klinkt altijd iets anders. Maar het klinkt zeker niet blikkerig. Eerder zwaar.

Met de HT erop was het perfect, zeker door tunnels ed. :schater: Maar voor cruisen in de zomer was het voor mij net te gek.

Geplaatst:

zijn daar TUV attest bij, moet naar de keuring en als je weet wat dit betekent in belgië :thumbup: heb mss wel interesse, is da gewoon ori uitlaat eraf schoeven en Bastuk erop(Plug & play) :newblush:

Geplaatst:

de bastuck ligt er onder

geluid inderdaad vrij stevig zo als barry en caro al aan gaf

geen blik geluid maar zwaar denk met de kap los dat het wel te kan zijn................

Geplaatst:
de bastuck ligt er onder

geluid inderdaad vrij stevig zo als barry en caro al aan gaf

geen blik geluid maar zwaar denk met de kap los dat het wel te kan zijn................

En al met de kap open gereden ??

Geplaatst:

nee nog niet met de kap open gereden

wel met de raan open en klinkt wel vrij heftig

ruud is een sebring rustiger ?

Geplaatst:

Ik zou niet zoveel moeite doen en gewoon weer terug gaan naar een standaard pot :newblush:

Geplaatst:
Een Sebring past niet mooi imho te grote eindstukken. Misschien is een eisenmann (die ook echt voor de 1.8/1.9 bedoeld is) uitkomst biedt?

Smaak kwestie, zal minder luid zijn naar mijn weten, aangezien deze alleen bestaat uit een einddemper.

Geplaatst:
nee nog niet met de kap open gereden

wel met de raan open en klinkt wel vrij heftig

ruud is een sebring rustiger ?

Sebring is een heel stuk rustiger, had je op de geluidsfragmenten kunnen horen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.