Ga naar inhoud

hmmm??


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren hele dag open gereden (22graden) sluit ik de kap om 23 uur is het natuurlijk stuk kouder sluit hij bijna niet zitten er in de achterruit een paar harde vouwen in,en is het plastic heel stug is dat normaal of is het dan tijd voor een nieuwe achterruit?? :rolleyes:

  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

nee da's niet normaal.... in het plastic mag bij deze temperatuur nooit hard worden. pas bij 5 graden hoor je dat risico in te calculeren.

Geplaatst:

Lijkt me ook vreemd ja. :rolleyes:

Had je geprobeerd om het even op te warmen met een haardroger?

Geplaatst:
Gisteren hele dag open gereden (22graden) sluit ik de kap om 23 uur is het natuurlijk stuk kouder sluit hij bijna niet zitten er in de achterruit een paar harde vouwen in,en is het plastic heel stug is dat normaal of is het dan tijd voor een nieuwe achterruit?? :rolleyes:

Naar mijn mening vrij normaal. Kap dicht doen, door de spanning op het dak is het ruitje de volgende dak weer strak. Natuurlijk wel afhankelijk van hoe sterk de vouw is.... :mellow: ?

Geplaatst:

Tjep vrij normaal,

Echt "hard"kan het niet geworden zijn.Zo'n vouwtje kun je voorkomen door een handdoekje ertussen te leggen,en een tikje meer aandacht eraan.Soms moet je ff helpen.Handdoekje scheelt ook met krasvorming.

gr wout

Geplaatst:
Tjep vrij normaal,

Echt "hard"kan het niet geworden zijn.Zo'n vouwtje kun je voorkomen door een handdoekje ertussen te leggen,en een tikje meer aandacht eraan.Soms moet je ff helpen.Handdoekje scheelt ook met krasvorming.

gr wout

Gaan we proberen manne, gisteren zag het er gesmolten uit maar nu hij weer in de zon staat te glimmmmen is het weer aardig weggetrokken TANKS

Geplaatst:
Tjep vrij normaal,

Echt "hard"kan het niet geworden zijn.Zo'n vouwtje kun je voorkomen door een handdoekje ertussen te leggen,en een tikje meer aandacht eraan.Soms moet je ff helpen.Handdoekje scheelt ook met krasvorming.

gr wout

66btoc9.jpg

Geplaatst:
Gaan we proberen manne, gisteren zag het er gesmolten uit maar nu hij weer in de zon staat te glimmmmen is het weer aardig weggetrokken TANKS

Dit zijn TANKS !?! :schater:

5ywbdjp.jpg

THX :kisstogether:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.