Ga naar inhoud

anonieme gebruiker


Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Goh, nu pas,? Heb ik al veel eerder aangekaart, want mij irriteert het al lang. Ik hou er niet van als ik voor iedereen zichtbaar bezig ben hier en een ander zich verschuilt en toch alles volgt. Sterker: ik vind het gluiperig. Overigens, zo anoniem is het anders niet hoor: je kunt precies zien wie 't is, via Algemene Top 20.

Link naar reactie

Zal het dan nu maar toegeven ... Ik ben die anonieme :kisstogether::thumbup:

Ik moet dat doen, want ik werk voor de Belgische Staatsveiligheid en wij moeten waken over alles wat er in Belgie evt. kan binnensluipen, ook via deze weg...

En sinds jullie je "De grootste verzameling Z3 & Z4 liefhebbers van de BEnelux hebben genoemd, vormen jullie een bedreiging :schater::unsure:

Link naar reactie
Hij is niet de enige :schater::schater:

ik ''forum'' ook altijd in de baas z'n tijd :schater:

Link naar reactie
Zal het dan nu maar toegeven ... Ik ben die anonieme :thumbup::unsure:

Ik moet dat doen, want ik werk voor de Belgische Staatsveiligheid en wij moeten waken over alles wat er in Belgie evt. kan binnensluipen, ook via deze weg...

En sinds jullie je "De grootste verzameling Z3 & Z4 liefhebbers van de BEnelux hebben genoemd, vormen jullie een bedreiging :schater::wave:

:thumbup::schater::schater:

een aanwinst voor het forum, deze Belg :thumbup:

Link naar reactie
LoL, was mij nog nooit opgevallen. :rolleyes: Stoor me er niet aan trouwens, maar ben het er wel mee eens dat het vrij overbodig is.

Ik stoor me daar dus wel aan!!!!

Als je iets te melden hebt, doe het dan ook!!!

Wilko

PS, deze post wordt vast ook verwijderd

Link naar reactie
Ik hou er niet van als ik voor iedereen zichtbaar bezig ben hier en een ander zich verschuilt en toch alles volgt.

Zie het nut van anoniem zijn, niet in. Er zijn wel eens heftige discussies, (is inherent aan een forum) maar zou geen reden zien om stiekum anoniem naar het forum te kijken. Wat zou dat voor nut kunnen hebben?

Link naar reactie
Mensen ....get a life. Er zijn zat belangrijkere zaken om je druk over te maken.

Zoals wat Chris? :D

Link naar reactie

Zoals die oliedop van jou...

Anne, Wilko, zoals aangegeven, er worden niet zomaar posts verwijderd, en ik heb ook gezegd bij wie je eventueel verhaal kunt halen.

Ik weet niet eens OF deze functie wel te verwijderen is, ik zal er in ieder geval na kijken, kan dit draadje ook op slot...

Link naar reactie
Anne, Wilko, zoals aangegeven, er worden niet zomaar posts verwijderd, en ik heb ook gezegd bij wie je eventueel verhaal kunt halen.

Danny, dat is duidelijk voor jou en mij.

Blijkbaar vindt het modje dat dat doet het normaal.

Ik niet. En dat wil ik hier kwijt.

Wilko

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.