Ga naar inhoud

anonieme gebruiker


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het valt mij de laatste tijd op dat er bij gebuikers ook anonieme gebruikers zijn ik vraag mij af wat dit inhoud <_< Worden we bespioneerd door een concurerend forum :schater:

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Was mij ook opgevallen, dit onderdeeltje kan beter uit de software gehaald worden.

Pierre heeft ook een tijdje anoniem gezeten en nu zit chris anoniem.

Ik zie het nut er niet van in.

Geplaatst:

Goh, nu pas,? Heb ik al veel eerder aangekaart, want mij irriteert het al lang. Ik hou er niet van als ik voor iedereen zichtbaar bezig ben hier en een ander zich verschuilt en toch alles volgt. Sterker: ik vind het gluiperig. Overigens, zo anoniem is het anders niet hoor: je kunt precies zien wie 't is, via Algemene Top 20.

Geplaatst:
zo anoniem is het anders niet hoor: je kunt precies zien wie 't is, via Algemene Top 20.

LoL, was mij nog nooit opgevallen. :rolleyes: Stoor me er niet aan trouwens, maar ben het er wel mee eens dat het vrij overbodig is.

Geplaatst:
LoL, was mij nog nooit opgevallen. :kisstogether: Stoor me er niet aan trouwens, maar ben het er wel mee eens dat het vrij overbodig is.

Idem... ! :thumbup:

Geplaatst:

Zal het dan nu maar toegeven ... Ik ben die anonieme :kisstogether::thumbup:

Ik moet dat doen, want ik werk voor de Belgische Staatsveiligheid en wij moeten waken over alles wat er in Belgie evt. kan binnensluipen, ook via deze weg...

En sinds jullie je "De grootste verzameling Z3 & Z4 liefhebbers van de BEnelux hebben genoemd, vormen jullie een bedreiging :schater::unsure:

Geplaatst:

Oooooohhh!!!

Jij zit dus op je werk te 'forummen'.... :kisstogether:

Geplaatst:
Oooooohhh!!!

Jij zit dus op je werk te 'forummen'.... :kisstogether:

Hij is niet de enige :schater::schater:

Geplaatst:
Hij is niet de enige :schater::schater:

ik ''forum'' ook altijd in de baas z'n tijd :schater:

Geplaatst:
Zal het dan nu maar toegeven ... Ik ben die anonieme :thumbup::unsure:

Ik moet dat doen, want ik werk voor de Belgische Staatsveiligheid en wij moeten waken over alles wat er in Belgie evt. kan binnensluipen, ook via deze weg...

En sinds jullie je "De grootste verzameling Z3 & Z4 liefhebbers van de BEnelux hebben genoemd, vormen jullie een bedreiging :schater::wave:

:thumbup::schater::schater:

een aanwinst voor het forum, deze Belg :thumbup:

Geplaatst:
LoL, was mij nog nooit opgevallen. :rolleyes: Stoor me er niet aan trouwens, maar ben het er wel mee eens dat het vrij overbodig is.

Ik stoor me daar dus wel aan!!!!

Als je iets te melden hebt, doe het dan ook!!!

Wilko

PS, deze post wordt vast ook verwijderd

Geplaatst:
Ik hou er niet van als ik voor iedereen zichtbaar bezig ben hier en een ander zich verschuilt en toch alles volgt.

Zie het nut van anoniem zijn, niet in. Er zijn wel eens heftige discussies, (is inherent aan een forum) maar zou geen reden zien om stiekum anoniem naar het forum te kijken. Wat zou dat voor nut kunnen hebben?

Geplaatst:
Ik stoor me daar dus wel aan!!!!

Als je iets te melden hebt, doe het dan ook!!!

Wilko

PS, deze post wordt vast ook verwijderd

Haal ik hem nogmaals aan voor het geval :schater:

Geplaatst:

Mensen ....get a life. Er zijn zat belangrijkere zaken om je druk over te maken.

Geplaatst:
Mensen ....get a life. Er zijn zat belangrijkere zaken om je druk over te maken.

Zoals wat Chris? :D

Geplaatst:

Zoals die oliedop van jou...

Anne, Wilko, zoals aangegeven, er worden niet zomaar posts verwijderd, en ik heb ook gezegd bij wie je eventueel verhaal kunt halen.

Ik weet niet eens OF deze functie wel te verwijderen is, ik zal er in ieder geval na kijken, kan dit draadje ook op slot...

Geplaatst:
Anne, Wilko, zoals aangegeven, er worden niet zomaar posts verwijderd, en ik heb ook gezegd bij wie je eventueel verhaal kunt halen.

Danny, dat is duidelijk voor jou en mij.

Blijkbaar vindt het modje dat dat doet het normaal.

Ik niet. En dat wil ik hier kwijt.

Wilko

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.