Ga naar inhoud

Q-music Cabriokraan


Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Q-music heeft een BMW Z4 Roadster. Deze kunnen we gewoon weggeven aan de 4e SMSer, maar Q-music zou Q-music niet zijn als we er niet iets spectaculairs mee uithalen.

Daarom hebben we ‘m aan een kraan gehangen en 15 meter omhoog getakeld. Volgende week bedien JIJ de kraan! Zet je de Q-music Cabrio aan de grond, dan heb je ‘m gewonnen. Maar het bedienen van de kraan is niet heel erg simpel. Met een beetje pech gaat de Q-music Cabrio omhoog in plaats van omlaag…

Volgende week meer...

De Q-music Cabrio kun je zien hangen via de webcam op deze site, of bekijk hem in het echt bij Rosada Factory Outlet in Roosendaal (A17, afslag 19).

Link

20198_97ab0d.jpg

Webcam

Meer foto's

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

He ja!!! Ook die komt elk jaar weer voorbij.......... moet de eerste nog tegenkomen hier op het forum die werkelijk de Z4 gewonnen heeft............ <_<

Geplaatst:

Snel even mijn 'kraandiploma' halen... zet ik die z4 meteen in m'n achtertuin :schater:

Geplaatst:

die wil ik wel winnen :thumbup: maar ja, wie niet :thumbup:

Geplaatst:

Beter dan dat tie in deze kraan hangt !!! :thumbup:

4u4rgia.jpg

:thumbup:

Geplaatst:
<_< Hé,waar heb je die :wave: al zo snel vandaan,dat is de ZZZ die je

kunt winnen bij Q-music in Belgie :foto: :wave: :D

:schater: :schater: nemen ze daar alles zo letterlijk dan? wis ik nie :schater: :schater:

Geplaatst:

ben ik nu de enige die bij de naam Qmusic gelijk denkt dat dit qua uitspraak wel heel erg dicht bij kutmusic zit <_<:wave:

ik heb er nog nooit naar geluisterd, dus ik weet niet wat ze draaien, maarre marketing technisch een vreemde naam.

Geplaatst:
ben ik nu de enige die bij de naam Qmusic gelijk denkt dat dit qua uitspraak wel heel erg dicht bij kutmusic zit <_<:wave:

En wat is je associatie dan bij QP?? :foto:

Geplaatst:
En wat is je associatie dan bij QP?? :rolleyes:

:schater::schater: zo ver was ik nog niet, maar die ga ik op zijn Marvin's beantwoorden.

kut%20tent.jpg met "peren" LibZiekenfonds0905ni.jpg

p.s. sorry voor het niveau

Geplaatst:
:schater::schater: zo ver was ik nog niet, maar die ga ik op zijn Marvin's beantwoorden .....

p.s. sorry voor het niveau

Is dit Marvin zn niveau?

Geplaatst:
Is dit Marvin zn niveau?

ik weet niet of je uitspraak een grapje is, maar ff voor de duidelijkheid. Op z'n Marvin's refereert naar het gebruik van plaatjes. Het niveau verhaal refereert slechts naar me, myself and I.

Geplaatst:
ik weet niet of je uitspraak een grapje is, maar ff voor de duidelijkheid. Op z'n Marvin's refereert naar het gebruik van plaatjes. Het niveau verhaal refereert slechts naar me, myself and I.

Hij is fijn hoor Bart !!! :rolleyes::mellow:

Geplaatst:
Hij is fijn hoor Bart !!! :rolleyes::mellow:

Hij is fijn hoor Bart !!!! :schater::schater:

Geplaatst:
Hij is fijn hoor Bart !!!! :schater::schater:

Hij is fijn hoor Henk ! :rolleyes::mellow:

Geplaatst:

Ja..., fijn !!! <_<

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Moet ook wel zeggen dat ze 'm verdiende.

Heeft toch een vraag o 5 à 6 goed moeten beantwoorden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.