Ga naar inhoud

Q-music Cabriokraan


Aanbevolen berichten

Q-music heeft een BMW Z4 Roadster. Deze kunnen we gewoon weggeven aan de 4e SMSer, maar Q-music zou Q-music niet zijn als we er niet iets spectaculairs mee uithalen.

Daarom hebben we ‘m aan een kraan gehangen en 15 meter omhoog getakeld. Volgende week bedien JIJ de kraan! Zet je de Q-music Cabrio aan de grond, dan heb je ‘m gewonnen. Maar het bedienen van de kraan is niet heel erg simpel. Met een beetje pech gaat de Q-music Cabrio omhoog in plaats van omlaag…

Volgende week meer...

De Q-music Cabrio kun je zien hangen via de webcam op deze site, of bekijk hem in het echt bij Rosada Factory Outlet in Roosendaal (A17, afslag 19).

Link

20198_97ab0d.jpg

Webcam

Meer foto's

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

<_< Hé,waar heb je die :wave: al zo snel vandaan,dat is de ZZZ die je

kunt winnen bij Q-music in Belgie :foto: :wave: :D

:schater: :schater: nemen ze daar alles zo letterlijk dan? wis ik nie :schater: :schater:

Link naar reactie

ben ik nu de enige die bij de naam Qmusic gelijk denkt dat dit qua uitspraak wel heel erg dicht bij kutmusic zit <_<:wave:

ik heb er nog nooit naar geluisterd, dus ik weet niet wat ze draaien, maarre marketing technisch een vreemde naam.

Link naar reactie
Is dit Marvin zn niveau?

ik weet niet of je uitspraak een grapje is, maar ff voor de duidelijkheid. Op z'n Marvin's refereert naar het gebruik van plaatjes. Het niveau verhaal refereert slechts naar me, myself and I.

Link naar reactie
ik weet niet of je uitspraak een grapje is, maar ff voor de duidelijkheid. Op z'n Marvin's refereert naar het gebruik van plaatjes. Het niveau verhaal refereert slechts naar me, myself and I.

Hij is fijn hoor Bart !!! :rolleyes::mellow:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.