Ga naar inhoud

Rammelen rechtsachter


softtop

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen. Ik heb gisteren een 2.8 gekocht en ben zo blij als een klein kind.

Auto is verder volgens mij in orde behalve een gekke rammel zo nu en dan bij lage snelheid op een klinkerweg.

Kom er niet achter waar het vandaan komt. Heeft iemand ook een dergelijke ervaring en weet waar het vandaan kan komen.

Alvast bedankt voor de moeite

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

'k heb echt geen idee. maar welkom op 't forum ^_^ :m:

Geplaatst:
'k heb echt geen idee. maar welkom op 't forum ^_^ :m:

Dank je, is voor mij nog even wennen.

Geplaatst:

als je je zelf even inlogt als je een bericht plaats,weten we wie wat ''zegt'' ^_^ <_<:m:

(wil me nergens mee bemoeien hoor....)

Geplaatst:
als je je zelf even inlogt als je een bericht plaats,weten we wie wat ''zegt'' ^_^ <_<:m:

(wil me nergens mee bemoeien hoor....)

Sorry, zoals ik al zei, ik moet nog even wennen

Geplaatst:
Sorry, zoals ik al zei, ik moet nog even wennen

:schater: geef nix,hebben 't allemaal moeten leren :schater:

Geplaatst:

welkom op dit form

ik denk dat de rammel van de kap komt even de draai punten smeren

en dat zal het vast weg zijn veel fun met je z3

Geplaatst:
Hallo iedereen. Ik heb gisteren een 2.8 gekocht en ben zo blij als een klein kind.

Auto is verder volgens mij in orde behalve een gekke rammel zo nu en dan bij lage snelheid op een klinkerweg.

Kom er niet achter waar het vandaan komt. Heeft iemand ook een dergelijke ervaring en weet waar het vandaan kan komen.

Alvast bedankt voor de moeite

Toplagers van de achterste schokbrekers is een heel veel voorkomende kwaal.

Vernieuwen is de remedie.

Geplaatst:

Ik heb ook ´in den beginne´ een gekke rammel gehad. Na schoonmaken van de handremtrommel en opnieuw stellen door de dealer was euvel over.

Maarre.... wij willen foto´s zien van je nieuwe ZZZ.

BTW, welkom hier!

Geplaatst:

Kan zijn dat de accu los in de bak staat......... Veel plezier met je nieuwe aanwinst ^_^

Geplaatst:
Hallo iedereen. Ik heb gisteren een 2.8 gekocht en ben zo blij als een klein kind.

Auto is verder volgens mij in orde behalve een gekke rammel zo nu en dan bij lage snelheid op een klinkerweg.

Kom er niet achter waar het vandaan komt. Heeft iemand ook een dergelijke ervaring en weet waar het vandaan kan komen.

Alvast bedankt voor de moeite

Welkom hier en gefeliciteerd met je ZzZ 2.8 <_<

Zoals tobiastoeter al aangaf voor 99% de achterschokbrekersuspensions, gewoon vernieuwen.

Geplaatst:
Kan zijn dat de accu los in de bak staat......... Veel plezier met je nieuwe aanwinst <_<

Dank je, accu heb ik reeds gecontroleerd die zit goed vast

Geplaatst:
Is het rammellen of is het als je zachtjes rijd en over bobbels rijd van die kraak geluiden enzo...ik had dat een keer bij de S54 M coupe die verlaagt was met KW3 maar die achterveren de laag was versleten en die veren waren niet goed gemaakt en raakten elkaar en das dan ijzer over ijzer, auto opkrikken en veren inspecteren dan kun je dat eenvoudig zien, is het dat? gewoon nieuwe veren bestellen en klaar <_< maar denk dat je wat anders hebt...anyway my 2 cents :wave: welkom.

Dank je. denk dat je gelijk hebt. Ik ga het regelen

Geplaatst:
Ik heb ook ´in den beginne´ een gekke rammel gehad. Na schoonmaken van de handremtrommel en opnieuw stellen door de dealer was euvel over.

Maarre.... wij willen foto´s zien van je nieuwe ZZZ.

BTW, welkom hier!

Dank je. Nog FF poetsen en dan zet ik de foto's erop

Geplaatst:
Welkom hier en gefeliciteerd met je ZzZ 2.8 <_<

Zoals tobiastoeter al aangaf voor 99% de achterschokbrekersuspensions, gewoon vernieuwen.

Dankje wel voor het welkom en de tip. Ik dacht ook al aan zoiets. ik laat weten of het probleem na vervanging over is.

Geplaatst:
Toplagers van de achterste schokbrekers is een heel veel voorkomende kwaal.

Vernieuwen is de remedie.

Dank je voor de ti. ik laat weten als het probleem is verholpen

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Dank je voor de ti. ik laat weten als het probleem is verholpen

en heb je het probleem al kunnen vinden ?

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Komen de foto's nog ? en is je probleem verholpen :/ :groupwave:

Geplaatst:

Waarschijnelijk heb ik hetzelfde.

De oorzaak heb ik wel gevonden. als je onder de auto ligt zie je (niet aan de kant van de uitlaat maar anderekant) zo'n grote balk van links naar rechts lopen (Versteviging tegen botsingen denk ik ofzo). en daarachter zit een ijzer blokje ofzo aan weerskanten. 1 hiervan rammelt los. Als ik 50 over klinker weg rijdt komt dit grammel zelfs boven mijn radio uit.

Ik weet niet precies wat het is maar ik denk dat met wat moeite het los kan halen.

Herkend iemand dit?

GR Gielleeh

Geplaatst: (aangepast)
Waarschijnelijk heb ik hetzelfde.

De oorzaak heb ik wel gevonden. als je onder de auto ligt zie je (niet aan de kant van de uitlaat maar anderekant) zo'n grote balk van links naar rechts lopen (Versteviging tegen botsingen denk ik ofzo). en daarachter zit een ijzer blokje ofzo aan weerskanten. 1 hiervan rammelt los. Als ik 50 over klinker weg rijdt komt dit grammel zelfs boven mijn radio uit.

Ik weet niet precies wat het is maar ik denk dat met wat moeite het los kan halen.

Herkend iemand dit?

GR Gielleeh

Kan je het deel HIER op vinden !? :drank:

aangepast door Marvin

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.