Ga naar inhoud

Pech onderweg


Jorgen

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de tip Danny. Ik denk wel dat ze het goed aanpakken bij de dealer, hij staat er nu al ruim een week. Afgelopen zaterdag even langsgeweest om een praatje te maken en een kijkje te nemen hoe de werkzaamheden ervoor staan. Hier onder enkele foto's als indruk.

P1050787Large.jpg

P1050788Large.jpg

P1050789_editedLarge.jpg

Ziet er wel uit alsof ze het een beetje grondig aanpakken.

Link naar reactie
  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bedankt voor de tip Danny. Ik denk wel dat ze het goed aanpakken bij de dealer, hij staat er nu al ruim een week. Afgelopen zaterdag even langsgeweest om een praatje te maken en een kijkje te nemen hoe de werkzaamheden ervoor staan. Hier onder enkele foto's als indruk.

P1050787Large.jpg

P1050788Large.jpg

P1050789_editedLarge.jpg

Ziet er wel uit alsof ze het een beetje grondig aanpakken.

Ik hoop toch voor je dat het een verzekeringskwestie is :thumbup:

Link naar reactie
Ziet er wel uit alsof ze het een beetje grondig aanpakken.

Voor mij ziet het eruit of ze het alleen nog maar erger maken :thumbup: Tjonge wat is dat schrikken als de ingewanden eruit liggen.

Veel succes met de reparatie en check na afloop of ze alles weer goed vastgezet hebben en zonder krassen of ontbrekende dopjes...

Link naar reactie

Ik heb het draadje zo op een afstandje gevolgd maar nu schrik ik wel even zeg, van die foto's. Ik word er een beetje :thumbup: van als ik dat zo zie... wat een akelig gezicht als alles helemaal 'overhoop' ligt. Ben wel heel benieuwd of ze de oorzaak kunnen vinden.

Succes/sterkte !!

Link naar reactie

Dit gaat iemand heel heel heel erg veel geld kosten... en gelukkig ben je het zelf niet!

Link naar reactie

Jeetje!

Zou de monteurs de foto van de verbrande middenconsole laten zien en waarschuwen dat het er ook zo uit zal zien als ze niet goed hun werk doen. :foto:

Link naar reactie

Zo de auto is weer terug... Eindelijk.. Zo'n Mini is wel erg leuk, maar als je dan weer in je Z zit valt de Mini helemaal in het niet.

Uiteindelijk bleek het een contact te zijn in de kabel van het lampje van de sigarettenaansteker. :blink: . Maar ja hij doet het weer, de geur is bijna helemaal weg en ze hebben alles netjes weer terug gezet. Kan geen krassen of andere puntjes vinden.

Vanochtend meteen even nieuwe voorbanden erop laten zetten. In de oude zat glas en hij zou daardoor niet door de APK heen komen. Ik kan er dus weer tegenaan voorlopig. :thumbup: Alleen de 12e nog even terug om de APK af te laten melden bij de garage. Ik heb de banden namelijk ergens anders gehaald waar ze stukken goedkoper waren. Exact dezelfde banden voor 90 euro minder per band.

Kan nu dus eindelijk zeggen eind goed al goed... :rolleyes::thumbup:

Link naar reactie
Nicht auszuschließen: Anschlüsse des Zigarettenanzünders, diese waren ein einziger Draht- und geschmolzenes Isomaterialklumpen.

Scheint, als habe sich hier der Brand entzündet und dann vor und hinter der Konsole(nFassade) hochgefressen.

Scary.... :rolleyes:

Dat glasverhaal klinkt alsof ze nog een slaatje uit je willen slaan. Heb je het glas ook zelf gezien?

Link naar reactie
Scary.... :rolleyes:

Dat glasverhaal klinkt alsof ze nog een slaatje uit je willen slaan. Heb je het glas ook zelf gezien?

Glas niet zelf gezien, maar wel het stuk rubber dat los hing, waardoor het canvas zichtbaar was. De banden waren sowieso binnenkort ook aan vervanging toe, ze werden aan de zijkant al een beetje kaal.

Maar die gedachte kwam ook al bij mij op. Daarom ook maar de banden ergens anders gekocht.

Link naar reactie
Gelukkig is alles goed gekomen met je ZzZ. :rolleyes:

Gelukkig wel ja, nu nog even een datum prikken dat alle auto's hier kunnen en het jou uitkomt en dan is hij ook nog mooi gepoetst!!

PS: werk je ook op zaterdag?

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Gisteren hetzelfde gehad, het rook opeens alsof er iemand plastic aan het verbranden was.

Had eerst niet in de gaten dat het mijn auto was (nadeel van met het dak open rijden),

opeens rook uit de linkerkant van het dashboard.

Verlichting uitgezet, rook was meteen weg. Ik was bijna thuis dus door gereden.

Thuis linkerkant van dashboard uiteen gehaald op het paneel boven de pedalen alles witte poeder

die nadat ik de lichtschakelaar eruit had gehaald van de dimmer afkomstig bleek te zijn.

Vandaag alles uiteen gehaald.

dashboard.jpg

De lichtschakelaar uiteen gehaald en de dimmer eruit gesloopt (met beleid).

lichtschakelaar2.jpg

De printplaat door verbonden.

printplaat.jpg

De lichtschakelaar weer in elkaar gezet en toen gekeken of alles het weer doet.

dashboard2.jpg

Yep alles brandt weer of beter gezegd doet het weer.

Op deze foto zie je dat het huis van de lichtschakelaar aan het smelten is geweest.

lichtschakelaar3.jpg

Het rare is alles deed het gewoon van tevoren, ook nergens aangezeten dat je een kortsluiting

zou gemaakt kunnen hebben.

Nouja morgen weer alles ineen zetten en hopen dat het alles was.

Geweldig zo'n forum je vindt er alles

Grtz Ron

Link naar reactie
Ja zeker jammer maar zou het mss door stof in de dimmer komen,

zoals wel eens bij oudere teevee's gebeurt die spontaan beginnen te smeulen.

Grtz Ron

In ieder geval de moeite waard om alles eens goed schoon te blazen met een compressor....

Lijkt me flink schrikken...maar goed dat je het tijdig ontdekt hebt voor er meer schade was opgetreden.

Link naar reactie

Fijne rapportage. Brand is altijd eng in een auto. Ik heb een keer meegemaakt dat een auto binnen enkele minuten volledig in de brand stond. Dat wil je zeker niet meemaken.

Link naar reactie

het blijft rot als je het ooit hebt meegemaakt ...........

ik denk altijd als ik brand ruik, dat het mijn auto is

ik heb ooit met mijn MGB uit 1976 kortsluiting gehad kabelboom van voor tot achter weg gebrand ,

als ik nou brandlucht ruik, kijk ik gelijk of ik rook zie, niet normaal wat een rook dat toen gaf

was toen ook de licht dimmer

Link naar reactie
Inderdaad!! Weet ik in ieder geval waar ik heen moet als de garantie afgelopen is :thumbup: !

by the way een brandblusser is niet zo erg veel hulp bij een electra brandje hoor

je kunt het beste zo snel mogelijk de accupool loshalen

als dan de isolatie verder brand dan is de brandblusser aan de beurt

:thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.