Ga naar inhoud

Druk op marktplaats


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

ONGELOFELIJK !!! :drank:

En de zomer begint pas !!! Dus nu juist gaan genieten !!! :kisstogether:

Geplaatst:

En stuk voor stuk schitterende juweeltjes... :kisstogether:

Nog even en bijna iedereen hier is geswitched van auto.

(Zo, eens even kijken of ik nog ergens €75.000.- heb liggen... :schater: )

Geplaatst:
En stuk voor stuk schitterende juweeltjes... :kisstogether:

Nog even en bijna iedereen hier is geswitched van auto.

(Zo, eens even kijken of ik nog ergens €75.000.- heb liggen... :schater: )

Je wilt ze allemaal :drank:

Geplaatst:

Nou, ik ben happy met onze ZzZ en die gaat nog lang niet weg, ook niet voor een :kisstogether:

Geplaatst:
Nou, ik ben happy met onze ZzZ en die gaat nog lang niet weg, ook niet voor een :wub:

helemaal mee eens :kisstogether::drank:

Geplaatst:

heey ruud. verkoop je de velvet met de nieuwe velgen? :kisstogether:

Geplaatst:

als ik de centen HAD.......

ging ik voor de velvet

vind ik echt een supper mooie z3

heb er 12 mei even in gezeten

hij is echt mooi :kisstogether:

Geplaatst:
Rob, is de liefde over?

mijn coupe staat er nl niet bij.

Die had ik inderdaad niet ontdekt. :drank: Hij staat er inmiddels bij. :kisstogether:

Geplaatst:
Stuk voor stuk al een vervanger op het oog??? :D

Ik rijd al enige tijd een QP ipv de gele Roadster

Geplaatst:
en je was er nog 1 vergeten Rob

Hier

Sorry Hendrik, hij is er in de eerste post bijgeplaatst.

10x in de verkoop, ben benieuwd.

Geplaatst:
mijn coupe staat er nl niet bij.
en je was er nog 1 vergeten Rob

Je gaat het er nog druk mee krijgen Rob, die overstappers naar een ZZZZ... :newblush:

Geplaatst:
Je gaat het er nog druk mee krijgen Rob, die overstappers naar een ZZZZ... :newblush:

Nah, ga 't echt niet bijhouden verder, hoor. Zag alleen een aantal forumleden.

Geplaatst:

Heb je die van mij niet zien staan :newblush:

hier

Geplaatst:
Heb je die van mij niet zien staan :ph34r:

hier

Ik moet oppassen dat ik jou niet eens dood knuffel. :newblush:

Geplaatst:

het is maar goed dat de mijne er (nog) niet op staat

dan kunnen we het helemaal niet meer bijhouden... :rolleyes:

Geplaatst:

wauw.... dat is snel :wub:

hoe doe je dat ?

kun je de mijne niet ook zo snel verkopen... :rolleyes:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.