Ga naar inhoud

stoel gaat niet meer omhoog


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dag, m'n bestuurdersstoel gaat niet meer omhoog. nog wel naar voren en achteren

als ik de schakelaar overhaal dan hoor ik de motor wel maar er is geen beweging.

is dit eenvoudig te verhelpen?

tanx kouzy

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

heb ik ook gehad :stoel eruit met een tang as van de motor wat draaien en alle draaipunten smeren en klaar is kees

Su6

Geplaatst:

Je zal de stoel moeten los halen (vier bouten en de bout van de gordel).

Evt. de bedrading vast laten en de stoel schuin in de auto leggen zodat de onderzijde zichtbaar is.

Dan de knop bedienen en kijken wat er te zien is.

Draait de motor echt wel ?

Mogelijk is er iets van de mechanische aandrijving los of versleten, of moet gesmeerd !?!

Hier nog wat pic's van de lengte verstelling !

4px3mg7.jpg

6byq9o1.jpg

6fj7nee.jpg

Kijk HIER ook nog ff !! :wave:

Geplaatst:
Bij mij ging ie niet meer naar voren; lag een tennisbal onder de stoel :wave::unsure:

SPORT MAAKT MEER STUK DAN JE LIEF IS !!! :schater::blink:

Geplaatst:
SPORT MAAKT MEER STUK DAN JE LIEF IS !!! :schater::blink:

Tennis, Z3, een mes dat botter wordt... :wave:

Geplaatst:

waarom moet die stoel eigenlijk hoger? :wave:

Geplaatst:
waarom moet die stoel eigenlijk hoger? :kisstogether:

die kiss geld eigenlijk alleen als kouzu en vrouwelijke z3 rijdster is. :drank:

Geplaatst:
die kiss geld eigenlijk alleen als kouzu en vrouwelijke z3 rijdster is. :drank:

Shit, heb je profiel nagetrokken, waarom moet die stoel eigenlijk hoger? :kisstogether:

Geplaatst:
Shit, heb je profiel nagetrokken, waarom moet die stoel eigenlijk hoger? :kisstogether:

Mo, hoeveel had je gedronken zei je ? :schater:

Geplaatst:

de stoel hoeft niet hoger, staat prima zo, maar ik wil gewoon dat'ie doet waarvoor die gemaakt is...

Geplaatst:
Shit, heb je profiel nagetrokken, waarom moet die stoel eigenlijk hoger? :kisstogether:

daarom gaat de stoel niet verder om hoog, kouzy zit met z'n hoofd tegen 't dak aan :schater: :schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.