Ga naar inhoud

kofferbaklift gemonteerd


Aanbevolen berichten

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

ik heb het gat groter gemaakt met een freesje

moet je wel bij opletten dat het gat in de middag blijft en daar na weer goed in de lak zetten

een kofferbaklift is een chroom huls met een lip je er aan dat om je slot komt

daar kan je de bak mee open en dicht maken en staat ook nog eens mooi

Link naar reactie
ik heb het gat groter gemaakt met een freesje

moet je wel bij opletten dat het gat in de middag blijft en daar na weer goed in de lak zetten

een kofferbaklift is een chroom huls met een lip je er aan dat om je slot komt

daar kan je de bak mee open en dicht maken en staat ook nog eens mooi

Ik heb het gat groter gemaakt met een freesje.

Je moet er wel op letten dat het gat in het midden blijft, en je het gat daarna weer goed in de lak zet.

Een kofferbaklift is een chrome huls met een lipje eraan, deze plaats je om je slot . Je kan er de kofferdeksel mee openen en sluiten. Bovendien staat het nog mooi ook!

Link naar reactie
een kofferbaklift is een chroom huls met een lip je er aan dat om je slot komt

daar kan je de bak mee open en dicht maken en staat ook nog eens mooi

:rolleyes: Weer wat geleerd. Zit ook op die van mij, maar wist niet dat het zo heette :newblush:

Link naar reactie

dat is een van de dingen die er 4 juni ook op mijn zzz wordt ''gezet'' :rolleyes::newblush:

ben zeer benieuwd ruud :rolleyes::newblush:

Link naar reactie
Wat ik begrijp is dat die alleen bij een :blink: standaard is.

Zit dat lipje er misschien ook standaard bij als je een rekje met koffer hebt? Ik heb namelijk zo'n lipje en ik weet dat dat erg handig is wanneer er een volle koffer op de achterklep ligt.

Link naar reactie
Zit dat lipje er misschien ook standaard bij als je een rekje met koffer hebt? Ik heb namelijk zo'n lipje en ik weet dat dat erg handig is wanneer er een volle koffer op de achterklep ligt.

Wellicht dat de vorige eigenaar die er op heeft laten zetten, om dezelfde reden waarvan jij nu zegt dat je het handig vindt!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.