Ga naar inhoud

kofferbaklift gemonteerd


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb vandaag de kofferbaklift gemonteerd

had het ding al twee jaar in huis maar vond het een enge klus

maar goed het is gelukt en staat mooi.......... en is ook nog eens handig

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Had je een goeie ruimer of heb je de vijl gebruikt ?

Zeker een goeie update die ook nog eens funktioneel is :rolleyes:

Geplaatst:

ik heb het gat groter gemaakt met een freesje

moet je wel bij opletten dat het gat in de middag blijft en daar na weer goed in de lak zetten

een kofferbaklift is een chroom huls met een lip je er aan dat om je slot komt

daar kan je de bak mee open en dicht maken en staat ook nog eens mooi

Geplaatst:
ik heb het gat groter gemaakt met een freesje

moet je wel bij opletten dat het gat in de middag blijft en daar na weer goed in de lak zetten

een kofferbaklift is een chroom huls met een lip je er aan dat om je slot komt

daar kan je de bak mee open en dicht maken en staat ook nog eens mooi

Ik heb het gat groter gemaakt met een freesje.

Je moet er wel op letten dat het gat in het midden blijft, en je het gat daarna weer goed in de lak zet.

Een kofferbaklift is een chrome huls met een lipje eraan, deze plaats je om je slot . Je kan er de kofferdeksel mee openen en sluiten. Bovendien staat het nog mooi ook!

Geplaatst:
een kofferbaklift is een chroom huls met een lip je er aan dat om je slot komt

daar kan je de bak mee open en dicht maken en staat ook nog eens mooi

:rolleyes: Weer wat geleerd. Zit ook op die van mij, maar wist niet dat het zo heette :newblush:

Geplaatst:
:rolleyes: wat is een kofferbaklift?? :newblush:

6bonprb.jpg

:rolleyes:

Geplaatst:

dat is een van de dingen die er 4 juni ook op mijn zzz wordt ''gezet'' :rolleyes::newblush:

ben zeer benieuwd ruud :rolleyes::newblush:

Geplaatst:

ik dacht dat zo iets standaard erop staat :blink:

Je leert altijd iets nieuws hier!

Geplaatst:
ik dacht dat zo iets standaard erop staat :blink:

Je leert altijd iets nieuws hier!

Wat ik begrijp is dat die alleen bij een :m: standaard is.

Geplaatst:
Wat ik begrijp is dat die alleen bij een :blink: standaard is.

Zit dat lipje er misschien ook standaard bij als je een rekje met koffer hebt? Ik heb namelijk zo'n lipje en ik weet dat dat erg handig is wanneer er een volle koffer op de achterklep ligt.

Geplaatst:
Zit dat lipje er misschien ook standaard bij als je een rekje met koffer hebt? Ik heb namelijk zo'n lipje en ik weet dat dat erg handig is wanneer er een volle koffer op de achterklep ligt.

Wellicht dat de vorige eigenaar die er op heeft laten zetten, om dezelfde reden waarvan jij nu zegt dat je het handig vindt!!

Geplaatst:
ik dacht dat zo iets standaard erop staat :blink:

Je leert altijd iets nieuws hier!

Standaard vanaf face lift.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.