Ga naar inhoud

Z3 M Coupe filmpje


Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Eerste filmpje is al eens langs geweest ! :wave:

Tweede nog niet denk ik. Is wel leuk. Ferrari heeft zichtbaar moeite met de korte bochies !! :kisstogether:

Link naar reactie
Heerlijk ! Voel me hier al lang niet meer alleen als QP rijder...

Fijn om niet steeds weer over "heerlijk cabrioweer" te moeten lezen <_<

Persoonlijk heb ik altijd al respect voor jullie Koekblikken gehad hoor Frank !!! :schater::kisstogether::wave:

Link naar reactie
  • 5 weken later...
:rolleyes: Uiteindelijk zijn ze daar ook voor gemaakt IMHO

Zijn inderdaad om te spelen gemaakt en niet voor de boodschappen.

Altijd hetZelfde...Je koopt melk en komt thuis met yoghurt...en Zo héél af en toe Zelfs met jonge kaas... :rambo:

Link naar reactie

He, grappig dat die filmpjes van mijn M Coupe er ook op staan. Die had ik zelf nog niet eens gezien...

En die race op Assen was inderdaad tegen de Hartge V8 van Rene, helaas voor hem kon hij geen grip krijgen en heb ik aardig wat meer ervaring met het rijden op de kerstboom..

A.s. vrijdag mits goed weer, gaan we het op de 1/4 mile proberen in Drachten. :rolleyes:

Link naar reactie
He, grappig dat die filmpjes van mijn M Coupe er ook op staan. Die had ik zelf nog niet eens gezien...

En die race op Assen was inderdaad tegen de Hartge V8 van Rene, helaas voor hem kon hij geen grip krijgen en heb ik aardig wat meer ervaring met het rijden op de kerstboom..

A.s. vrijdag mits goed weer, gaan we het op de 1/4 mile proberen in Drachten. :rolleyes:

Hmm zo zie je maar weer dat veel vermogen ook niet altijd een verzekering is om te winnen ! Hij zal zich na afloop toch wel even achter de oren hebben gekrapt denk ik zo. Ik meen mij te herinneren dat ie op de QP meeting nog vertelde dat ie met gladde banden aan de start stond althans 2mm ofzo ?

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Nou nou, dit zijn zelfs beelden die ik nog niet eens had gezien... Mag straks wel mijn eigen topic met video's gaan starten zo te zien :schater:

Moet je echt gaan doen :unsure: Kunnen er weer een aantal niet forummembers zich vrolijk maken over hoe je met een :wave: moet uitpakken.

Op zo'n drukke weg een powerslide maken :unsure: Viel me op dat de sterkere (meer exclusieve) wagens dit helemaal niet nodig vonden...

Link naar reactie
Moet je echt gaan doen :unsure: Kunnen er weer een aantal niet forummembers zich vrolijk maken over hoe je met een :wave: moet uitpakken.

Op zo'n drukke weg een powerslide maken :unsure: Viel me op dat de sterkere (meer exclusieve) wagens dit helemaal niet nodig vonden...

x2.

Link naar reactie
Moet je echt gaan doen <_< Kunnen er weer een aantal niet forummembers zich vrolijk maken over hoe je met een :m: moet uitpakken.

Op zo'n drukke weg een powerslide maken :nono: Viel me op dat de sterkere (meer exclusieve) wagens dit helemaal niet nodig vonden...

hahaah waar mensen zich wel niet druk om maken.... <_< Trouwens werd er juist aangemoedigt om daar gek te doen en de meeste mensen in die hele dikke bakken waren ook zoutzakken van de bovenste plank, dus tja... (alhoewel de corvettes en vipers vrienden van me zijn...) En wanneer je er niet bij was kan je de situatie ook niet inschatten en van een gevaarlijke situatie was geen sprake en daarnaast komt ook nog dat ik heel goed weet wat me auto doet, vraag dat maar aan M-roadster (thomas) of aan DavidZ3 ;) ;)

Viel me op dat de sterkere (meer exclusieve) wagens dit helemaal niet nodig vonden...

Dan heb je dus niet al het beeldmateriaal gezien van die dag <_< Ik viel dan nog reuze mee, qua capriolen

Ik gebruik de auto tenminste hoe ik vind dat die bedoeld is en niet alleen om af en toe snel rechtuit te kunnen planken. Ik denk dan ook niet dat ik dezelfde ideeen achterna streef dan het gross van dit z3, laat mij maar lekker bij driving-fun zitten... :wave::wave:

@ Ivo

Auto doet het nog steeds perfect en de M-guru van Noord-holland en weide omstreken was ook er onder de indruk van de staat van de auto. Wordt dan ook niet op bezuinigd en volgende week weer een keertje voor de grote beurt. Auto wordt nog netjes elke week gewassen etc etc....

Ga er straks wel minder vaak mee rijden, aangezien er een auto van de zaak komt.

Link naar reactie
Ik denk dan ook niet dat ik dezelfde ideeen achterna streef dan het gross van dit z3, laat mij maar lekker bij driving-fun zitten... ;) :wave:

Heel goed plan.

Mocht het tussen de oren landen... Kijk nog eens goed naar de filmpjes, kijk dan eens naar de grote hoeveeldheid recreatieve fietsers en hoe smal die weg is + jou powerslide is echt not done. Dat je dit doet op een circuit moet je zelf weten, maar op zo'n openbare weg kan echt niet.

Link naar reactie

discussies over het rijgedrag, prima. Persoonlijke aanvallen gaan te ver.

Hopppa, weg ermee.

Kees is een prima vent, kan goed rijden. Verstandig rijgedrag bij die fietsers? Tja, ik denk het zelf ook niet, maar ik was meer een watje met mijn :wave: ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.