Ga naar inhoud

Proefritje SLK 200 Kompressor


DeSeend

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Afgelopen donderdag heb ik een proefritje gemaakt in de nieuwe SLK van Mercedes. Heb hem hier vaak genoeg voorbij zien rijden en vond het altijd een bijzonder mooie auto, vooral dat neusje :thumbup: zucht.

DSC03882.jpg

Mijn nederige bevindingen van deze auto? Het neusje blijft mooi, het is toch wel een erg mooie auto. Maar minder naar mijn smaak dan bijvoorbeeld Z3/4. Met het enige nadeel dat de Z3 zijn leeftijd inmiddels toch wel weer laat kennen. BUKKEN!!! :unsure:

Heb in de lichtste versie gereden en het was nogal boring moet ik zeggen, er zitten ook zoveel DSC, ABS en weet ik wat voor andere afkortingen op dat ik totaal geen gevoel had bij deze auto. Hij reed prima, maar saai.

En het cabrio-gevoel? Ook minder dan bij de Z's omdat ik toch wel het idee had heel erg ingecapsuleerd te zitten in deze Benz. Niet "open" zoals bij mijn ZZZ.

Eindoordeel, ik zou hem graag voor de deur hebben staan maar misschien toch liever een Z4. (de ZZZZZZZZ buiten beschouwing latend natuurlijk... ;))

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Duidelijke uitleg. Alle veiligheidstoepassingen (scrabble 3xwoordwaarde) hebben het nadeel dat het gevoel met de auto weg is.

Een niet onbelangrijk deel is nog niet genoemd. Tussen een Z4 roadster en SLK 200 compressor zit nog wel effe een verschil van € 12.000,= !!! in het nadeel van de MB natuurlijk.

Geplaatst:

Een Mercedes dus... hmm... ik vind vrijwel iedere Mercedes een 'ouwe-lullen' bak.

Maar ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent :schater:

Geplaatst:
Een Mercedes dus... hmm... ik vind vrijwel iedere Mercedes een 'ouwe-lullen' bak.

Maar ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent :schater:

Toch mogen ze de SLR McLaren bij mij voor de deur achterlaten. :thumbup:

Geplaatst:

24, maar ze mogen deze ook wel bij me achterlaten. Zodat ik hem kan inruilen...

:thumbup:

Dan koop ik een Z4 Coupe. FEEST! :schater:

Geplaatst:
24, maar ze mogen deze ook wel bij me achterlaten. Zodat ik hem kan inruilen...

:thumbup:

Dan koop ik een Z4 Coupe. FEEST! :schater:

Zie je dat een Coupe geweldig is.... :schater:

Geplaatst:

Ik moet wel toegeven dat ik de z4 coupe wel mooi vind. Als ik het geld had zal het voor mij moeilijk worden om te beslissen tussen een z4 cabrio of coupe. Maar bij z3 blijft voor mij de cabrio het mooiste :unsure:

Sorry gesloten dakkies :thumbup:

Geplaatst:
Ik moet wel toegeven dat ik de z4 coupe wel mooi vind. Als ik het geld had zal het voor mij moeilijk worden om te beslissen tussen een z4 cabrio of coupe. Maar bij z3 blijft voor mij de cabrio het mooiste ;)

Sorry gesloten dakkies :thumbup:

Mee eens! :unsure:

Geplaatst:

En opeens gaat het weer over BMW ipv Merc !!!! :schater::unsure::thumbup: ;)

Geplaatst:

Persoonlijk staat het imago dat Mercedes heeft mij niet zo aan.... al zijn er natuurlijk wel mooie Benzen..(o.a. de CLS)

Zo'n MB vind ik gewoon al snel een beetje ordi (no offense)...al ligt dat natuurlijk wel aan de persoon die erin rijdt.

Geplaatst:
Persoonlijk staat het imago dat Mercedes heeft mij niet zo aan.... al zijn er natuurlijk wel mooie Benzen..(o.a. de CLS)

Zo'n MB vind ik gewoon al snel een beetje ordi (no offense)...al ligt dat natuurlijk wel aan de persoon die erin rijdt.

Zag ik er een beetje ordinair uit dan in die S-klasse??? Dat was namelijk de bedoeling.

Geplaatst:
Zag ik er een beetje ordinair uit dan in die S-klasse??? Dat was namelijk de bedoeling.

Op de een of andere manier vond ik hem niet zo bij je passen :schater::schater:

Geplaatst:
Zie je dat een Coupe geweldig is.... :schater:

o ja....moet je dit maar eens proberen met een coupé..........

z3003ci6.jpg

Geplaatst:

Probeer dit maar eens met je Roadster:

david_carroof.jpg

Geplaatst:
Probeer dit maar eens met je Roadster:

david_carroof.jpg

:wave: Is geen Z3 QP Martin !!! <_<

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Dit wel !! :kisstogether:

67xlteh.jpg

:wave:

Geplaatst:
Probeer dit maar eens met je Roadster:

david_carroof.jpg

En bij deze Martin, heb je mijn avond gemaakt :schater: :schater: :schater:

Geplaatst:

Wel erg :kisstogether: !

Of deze !!! :wave:

5xo6sts.jpg

Geplaatst:
Zag ik er een beetje ordinair uit dan in die S-klasse??? Dat was namelijk de bedoeling.

Heb je zo'n hoge studieschuld :kisstogether: en dan toch nog taxi chauffeur :schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.