Ga naar inhoud

Binnenruimte Z3 coupé


Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Valt wel mee...

Ik ben 1.89 en kan prima zitten.

Waar kom je vandaan? Anders mag je mijne eens testen!

Link naar reactie
Hier sta ik met mijn 1.83 naast Roger, die dik over de 1.90 is die past in een ///M R, heeft wel de bult achter de stoel weggehaald.

AFAIK heeft de Roadster zelfs nog wat minder hoofdruimte dan de QP.

dscn2981webtr4.jpg

Heeee, thats me :angry: Pierre heeft gelijk ik ben 1.93 en kan prima in mijn ZZZ zitten ook met het dak erop :schater:

PS jammer van die kerels op de foto maarrre die :wave: he :schater:

Link naar reactie

Mijn broertje heeft een Roadster, ik een Coupe =>

In de Roadster heb je (ook met dak dicht) meer hoofdruimte!!!

De komt omdat de stoelen in de Roadster wat lager staan. Zo heb ik bij de Coupe ook heel erg dat ik tegen de binnenspiegel aan kijk, bij de Roadster kan ik er onderdoor kijken.

Link naar reactie
Mijn broertje heeft een Roadster, ik een Coupe =>

In de Roadster heb je (ook met dak dicht) meer hoofdruimte!!!

De komt omdat de stoelen in de Roadster wat lager staan. Zo heb ik bij de Coupe ook heel erg dat ik tegen de binnenspiegel aan kijk, bij de Roadster kan ik er onderdoor kijken.

Weer een extra reden om een roadster te kopen :schater:

Link naar reactie
Weer een extra reden om een roadster te kopen :schater:

Roadster met Hardtop is dus eigenlijk "het ideaal" :rolleyes:

Link naar reactie
Allemaal,

Ik ben eigenlijk zo een beetje van plan om een Z3 coupé te kopen maar... ik ben 1m90 en alles en iedereen zegt dat dit quasi niet gaat lukken daar de binnenruimte erg krap is.

Klopt dit?

groeten

Dave

Dag Dave,

Ik ben 1.98m en pas prima in een Z3 M Roadster, zowel met soft als hardtop. Ik moet wel toegeven dat de stoel leuning recht op staat, dit om zover mogelijk naar achter geplaatst te worden, en in de laagst mogelijke stand (kruin raakt ander echt het dak). Belangrijker is misschien wel dat ik ook op lange afstanden geen enkele hinder ervaar.

Cheers,

Marc

Link naar reactie
Ik niet.

Lijkt me sterk dat hij het stuur in z'n Coupe kan verstellen..... met een krik onder de stuurkolom zeker...

Link naar reactie
Allemaal,

Ik ben eigenlijk zo een beetje van plan om een Z3 coupé te kopen maar... ik ben 1m90 en alles en iedereen zegt dat dit quasi niet gaat lukken daar de binnenruimte erg krap is.

Klopt dit?

groeten

Dave

hey dave,

ik kom zelf meerdere malen per week in leuven. pm me maar als je eens wil testzitten. de fameuze bult heb ik er trouwens ook uit...

cya

pj

Link naar reactie
Bedankt voor de reacties jongens!

Een collega van mij heeft een cabrio, ik ga deze week daar al eens plaats in nemen en zien wat dat geeft.

In een coupé kan je het stuur dus niet verstellen?

alle z3 hebben een vast stuur, maar voor de meeste (liefhebbers) valt er duidelijk mee te leven

Link naar reactie

het wilt precies niet lukken met die pm. ik kan u niet antwoorden n1, zal straks nog eens proberen.

edit: blijkbaar zijn ze er toch door, kreeg x maal verbindingsproblemen, maar nu staan ze toch in mijn sent box...

dus even voor de duidelijkheid: ik ben geen stalker :schater:

Link naar reactie
het wilt precies niet lukken met die pm. ik kan u niet antwoorden n1, zal straks nog eens proberen.

edit: blijkbaar zijn ze er toch door, kreeg x maal verbindingsproblemen, maar nu staan ze toch in mijn sent box...

dus even voor de duidelijkheid: ik ben geen stalker :schater:

"wij" zeggen dan altijd: "Da's geen foutmelding maar een feature". :thumbup:

Link naar reactie

vanavond met nr 1 afgesproken ivm met een zittest...

ik vrees dat hij het zzzitten heeft :thumbup:

wil nu lukken dat de mijne in de vitrine gaat...

de zitproblemen bleken niet erger dan in zijn 968, dus als er iemand een 968 wil, nr 1 heeft een fraai zwart exemplaar staan!

en om on topic te bijven: een zzz heeft ongeveer even veel ruimte als de porker

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.