Ga naar inhoud

aankoop touring


Gast Guest_J.J_*

Aanbevolen berichten

Gast Guest_J.J_*

Hallo allemaal,

M,n dagelijkse auto kan het elk moment begeven (316 touring uit 1997).

Ben nu dus op zoek naar een anderen.

Na enig zoekwerk de volgende 2 uitgekozen.

316 touring uit 2002 75000km automaat €16950

325 touring uit 2001 40000km automaat €20500

Beide auto's in zeer goede staat, zijn wel 2 totaal verschillende auto's , het vermogen maakt mij niet zoveel uit omdat als ik los wil mijn Z3 wel pak.

Iemand suggesties of weet iemand nog iets anders.

Gr J.J

Link naar reactie
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ook welkom hier.......

Ik begrijp best dat je zo'n vraag hier post.

Maar......Wij stellen het zeer op prijs als je je aan de "huisregels" houdt.

Meld je eerst aan en stel je netjes voor, een kleine moeite lijkt me.

Velen zullen beamen dat je er veel voor terug krijgt.

Wilko

Ik lijk Rob wel :thumbup:

Link naar reactie
Ook welkom hier.......

Ik begrijp best dat je zo'n vraag hier post.

Maar......Wij stellen het zeer op prijs als je je aan de "huisregels" houdt.

Meld je eerst aan en stel je netjes voor, een kleine moeite lijkt me.

Velen zullen beamen dat je er veel voor terug krijgt.

Wilko

Ik lijk Rob wel :thumbup:

Ik ben vergeten me in te loggen (geen gast dus)

Link naar reactie
Hallo allemaal,

M,n dagelijkse auto kan het elk moment begeven (316 touring uit 1997).

Ben nu dus op zoek naar een anderen.

Na enig zoekwerk de volgende 2 uitgekozen.

316 touring uit 2002 75000km automaat €16950

325 touring uit 2001 40000km automaat €20500

Beide auto's in zeer goede staat, zijn wel 2 totaal verschillende auto's , het vermogen maakt mij niet zoveel uit omdat als ik los wil mijn Z3 wel pak.

Iemand suggesties of weet iemand nog iets anders.

Gr J.J

Zelfde vraag nu als member

Gr. J.J

Link naar reactie

€20500 voor een '01 Touring lijkt mij aan de stevige kant of het moet een BMW huisselektie occasion zijn.

En hij heeft [bijna verdacht] weinig gelopen natuurlijk, is bijna nog een nwe auto.

Buiten dat: een 316 heeft een te lichte motor voor zo'n toch vrij zware auto, dus relatief hoog verbruik terwijl een 325 met automaat de ideale combinatie is want koppel in overvloed.

Een echte BMW heeft een 6 in lijn.

De 325 dus.

Link naar reactie

Ik kan me geen BMW zonder 6cyl voorstellen... lijkt me dus wijs om voor de 325i te gaan!

Link naar reactie
Ik kan me geen BMW zonder 6cyl voorstellen...

Graag rekening houden met de tere zieltjes van de 4 cilinderrijders op dit forum.

Het is niet leuk om er iedere keer subtiel op gewezen te worden dat we helemaal onderaan de pikorde op dit forum staan. :blink:

Link naar reactie
Graag rekening houden met de tere zieltjes van de 4 cilinderrijders op dit forum.

Het is niet leuk om er iedere keer subtiel op gewezen te worden dat we helemaal onderaan de pikorde op dit forum staan. :ok:

Dat geld toch niet voor de Z3 :blink:

Link naar reactie
Dat geld toch niet voor de Z3 :blink:

Voor een Z3 is het inderdaad anders.... de touring is looooooooooood zwaar... en om daar dan een 1.6 in te gooien??!!!

Ik weet hoe heerlijk de 1.9i in de Roadster rijdt... perfect!

Link naar reactie

Ik heb net een paar weken een 330d touring met automaat uit 2001 en die rijdt fantastisch. 120 km/h bij 2100 rpm. Je hoort alleen wat geruis rond de buitenspiegels. Voor de rest doodstil en dat voor een 6 cilinder diesel. Als je dan gasgeeft (om in te halen :blink: ) zie de rest v.d. auto's al snel kleiner worden in je spiegels.

Link naar reactie
Voor een Z3 is het inderdaad anders....

Ik weet hoe heerlijk de 1.9i in de Roadster rijdt... perfect!

Slijmert. Draaikont. :schater: Daar meen je niets van. Je probeert nu alleen maar zieltjes te winnen voor voor die 6 cilinder met dak bijenkomst op 12 juni. In de hoop dat we dan bewonderend naar jullie opkijken, want macho zijn zonder toeschouwers is ook niet leuk.
Link naar reactie
Ik wist het wel een 6 cilinder rijdt lekker soepel 316 is echt weinig voor de zware touring, rijd zelf de 330i en dat vind ik al behelpen :blink:

Een 330i behelpen??? Volgens mij kun met een 330i redelijk <_< :hamer: meekomen met het andere verkeer. Anders toch maar snel de M3 V8 bestellen voor ie uitverkocht is!!!Die is denk ik ietsje sneller. :smart: :ok:

Link naar reactie
Een 330i behelpen??? Volgens mij kun met een 330i redelijk :ok: <_< meekomen met het andere verkeer. Anders toch maar snel de M3 V8 bestellen voor ie uitverkocht is!!!Die is denk ik ietsje sneller. :hamer: :blink:

Pierre heeft wel meer van die heerlijke understatements.

Ik doe het nu niet meer, maar reageerde net als jij nu. :smart:

Link naar reactie
Pierre heeft wel meer van die heerlijke understatements.

Ik doe het nu niet meer, maar reageerde net als jij nu. :D

Idd moraal van het verhaal: alles went en er is altijd wel weer ergens een betere :rolleyes:

Als je vaker in eMMy rijd dan gebeurt er in verhouding weinig als je het pedaal van de touring omlaag drukt :rolleyes:

Link naar reactie
Slijmert. Draaikont. :schater: Daar meen je niets van. Je probeert nu alleen maar zieltjes te winnen voor voor die 6 cilinder met dak bijenkomst op 12 juni. In de hoop dat we dan bewonderend naar jullie opkijken, want macho zijn zonder toeschouwers is ook niet leuk.

ik kom 12 juni wel even met de :rolleyes::rolleyes: zijn de praatjes snel over :schater::schater::schater:

Link naar reactie
Wij hebben onze meeting al gehad :rolleyes: ......... al het volgende is slechts een slap aftreksel ervan

Ben jij gefrustreerd ofzo?? Holy shit... In bijna elk lopend topic zit je de Coupe, de niet M, niet Braspenning-producten en mij af te zeiken.

Link naar reactie

J.J sorry dat dit hier in jou topic gebeuren moet :rolleyes:

Maar het schijnt meer regel dan uitzondering te zijn de laatste tijd met de nieuwe aanwas. :rolleyes:

Persoonlijk zou ik voor de 6 cylinder gaan bij een Touring, dit overduidelijk ivm het gewicht.

Ben jij gefrustreerd ofzo?? Holy shit... In bijna elk lopend topic zit je de Coupe, de niet M, niet Braspenning-producten en mij af te zeiken.

Knul..... als je een bal kaatst moet je hem ook weer kunnen vangen. (lees je eigen gebazel van de afgelopen weken eens over QP's en Rbsflag.gif) btw, get your facts straight als je zaken post, weet je het niet doe dan niet alsof je het wel weet, zo ook over producten en fabrikanten.

Iedereen die me hier en beetje kent weet dat ik nooit een niet M zal afzeiken, heb zelfs altijd al een hekel aan het hele 4 cylinder - 6 cylinder discussie gehad. Over de modellen Z niets dan goeds.....

Maar je zal het wel allemaal goed bedoelen mr. Popularity :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.