Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

Jippie, ik kan erbij zijn!

Denkt iedereen er nog aan om zich ook op te geven en langs te komen? Het wordt vast weer erg gezellig!!!

Dus laat de aanmeldingen maar binnenstromen......... Komt u maar!

Link naar reactie
  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Maar, wordt het wederom terrasweer?

KNMI Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit

maandag 02 juli tot en met donderdag 05 juli 2007

Het wisselvallige weer houdt waarschijnlijk aan, er is een 50 tot 80% kans op neerslag. De temperatuur ligt rond normale waarden voor de tijd van het jaar.

Voor de optimisten:

Waarschijnlijk wisselvallig (kan dus ook mooi weer worden)

20 - 50% kans op zon.

Normale (dus ZOMERSE) temperaturen :thumbup:

Link naar reactie

Ach dat zien we allemaal wel, binnen is er ook genoeg ruimte. De vorige keer klopte de voorspelling van donder en bliksem ook niet :thumbup:

Het weer hebben we niet in de hand, de gezelligheid wel! :thumbup: ;)

Link naar reactie
Wijs de jongelui er alleen maar op dat het waarschijnlijk weer een mooie zomeravond belooft te worden op een zonovergoten terras.

ook de wat oudere jongere zijn welkom hoor!! vergeet je niet ana te melden als jeook op dat terras met de jongeren wil zitten :thumbup::thumbup:

Link naar reactie

Leuk dat je komt! Dat is juist het leuke, iedereen komt wanneer het hem/haar het beste uitkomt :thumbup:

Bakkie doen is net zo gezellig toch?!

Tot donderdag :foto:

Link naar reactie
net gezellig 2 uur in de auto gezeten op zoek naar het eetcafe aan de Cornelis Gerardus Roosweg/N2nogwat. ik schat dat het achter de politieblokkade was (vanaf de golfbaan) want ik heb het nooit gezien. :rolleyes::thumbup:

Nieuwe ronde, nieuwe kansen :rolleyes:

A.s donderdag, zelfde lokatie, hopelijk beter bereikbaar :blink:

Link naar reactie

Heb gereserveerd, dat wordt denk ik binnen zitten maar maakt niet uit.

Gezegd tussen 7 en 8 verzamelen dus als iedereen op tijd wil zijn, graaaaaaag.... :muur:

Link naar reactie
Heb gereserveerd, dat wordt denk ik binnen zitten maar maakt niet uit.

Gezegd tussen 7 en 8 verzamelen dus als iedereen op tijd wil zijn, graaaaaaag.... ;)

Helaas moet ik mededelen dat ik a.s. donderdag er niet bij kan zijn. De auto is pas a.s. vrijdag klaar voor afleveren en op dit moment heb ik geen auto, dus ook geen mogelijkheid om langs te komen :muur: . Volgende keer beter.

Link naar reactie
Heb gereserveerd, dat wordt denk ik binnen zitten maar maakt niet uit.

Gezegd tussen 7 en 8 verzamelen dus als iedereen op tijd wil zijn, graaaaaaag.... :muur:

Mits zich niet weer ernstige calamiteiten voordoen op de aanvoer-routes moet dat deze keer geen probleem zijn.

We gaan het deze keer in ieder geval van de andere kant af proberen ;).

Link naar reactie
Helaas moet ik mededelen dat ik a.s. donderdag er niet bij kan zijn. De auto is pas a.s. vrijdag klaar voor afleveren en op dit moment heb ik geen auto, dus ook geen mogelijkheid om langs te komen ;) . Volgende keer beter.

Beetje fietsen is goed voor je :muur:

Ik heb je van de lijst af gehaald! Tot een volgende keer maar weer! ;)

Link naar reactie
Helaas moet ik mededelen dat ik a.s. donderdag er niet bij kan zijn. De auto is pas a.s. vrijdag klaar voor afleveren en op dit moment heb ik geen auto, dus ook geen mogelijkheid om langs te komen :muur: . Volgende keer beter.

Kom je toch met de seat, ik ben ook Z loos dus kom ook met wat anders ;)

Link naar reactie
Kom je toch met de seat, ik ben ook Z loos dus kom ook met wat anders :lol:

Ja dat is ook een hele aparte! Tip voor Marijke: wel matching nagellak erbij :schater:

Tip voor de anderen: Komt dat zien! :rolleyes:

Link naar reactie
Ik kan allicht een poging wagen (maar weet nog niet hoe mijn week er gaat uitzien)

Waar is het? :P

zie op de eerste pagina van deze post. Daar staat alle info. Verzamelen voor eten tussen 7 en 8 en daarna wie komen wil om te borrelen is van harte welkom.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.