Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jammer dat ik er dit keer niet bij kon zijn ....

Maar zoals velen al speculeerden "Martin's nieuwe liefde kost tijd en nog veel meer geld) :schater:

Link naar reactie
Maar zoals velen al speculeerden "Martin's nieuwe liefde kost tijd en nog veel meer geld) :schater:

Martin, normaal heb je altijd uitgebreide :o reportages, ik stel voor hier ook. Laat maar komen die :fiew: van je :thumbup::)

Link naar reactie

Ruud,

Speciaal voor jou, een foto van mijn nieuwe liefde:

XBOX360.8.24.06.jpg

En ik kom nooit meer buiten.... :schater::schater:

Link naar reactie

Saskia bedankte de organisatoren van de 2 afgelopen jaren.

imgp2635mediumgw3.jpg

Ruud

imgp2637mediumfg6.jpg

imgp2639mediumkt0.jpg

en Nadia

imgp2633mediumsn0.jpg

Helaas kon het stokje niet live aan de nieuwe organisatrice overgedragen worden. Aan Lotte het verzoek het topic voor de volgende maand (en het komende jaar) te openen waarin de aanmeldingen kunnen worden bijgehouden. Dan kan dit topic worden gesloten.

Link naar reactie

Ga ik zeker doen!

Sorry dat ik gister (onverwacht) niet kon komen, dit ivm met een familieprobleempje.

Maaar ik denk niet dat t een groot probleem was, aangezien de grote opkomst! :newblush:

Laten we deze opkomst maar als standaard houden in het volgend seizoen! :unsure:

Op verzoek een link naar de post van het nieuwe seizoen: https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=...mp;#entry142402

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.