Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

Vanuit Kuala Lumpur (Maleisie) wens ik jullie een leuke avond! We zijn momenteel op de terugreis van een vakantie naar Java en Bali

De volgende keer ga ik weer een poging doen langs te komen!

Groeten

Nicole

Met de zzz op de boot gegaan? Of ga je me nu vertellen dat je de zzz gewoon alleen hebt achtergelaten :blink:

Link naar reactie
  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik hoop het!

---

Weerbericht regio Rotterdam

Donderdag 7 juni 13.00 uur

Er is veel zon, in de loop van de middag onstaan stapelwolken en in de namiddag en vanavond bestaat er plaatselijk kans op een stevige regen of onweersbui.

:blink:

Link naar reactie

net gezellig 2 uur in de auto gezeten op zoek naar het eetcafe aan de Cornelis Gerardus Roosweg/N2nogwat. ik schat dat het achter de politieblokkade was (vanaf de golfbaan) want ik heb het nooit gezien. :):mellow:

Link naar reactie
net gezellig 2 uur in de auto gezeten op zoek naar het eetcafe aan de Cornelis Gerardus Roosweg/N2nogwat. ik schat dat het achter de politieblokkade was (vanaf de golfbaan) want ik heb het nooit gezien. :mellow::newblush:

Toch wel airco hoop ik :schater: maarre politieblokkade :)

Link naar reactie
net gezellig 2 uur in de auto gezeten op zoek naar het eetcafe aan de Cornelis Gerardus Roosweg/N2nogwat. ik schat dat het achter de politieblokkade was (vanaf de golfbaan) want ik heb het nooit gezien. :rolleyes::)

het was ca. 3 km achter bewuste blokkade, helaas een ernstig motor ongeval,

het was erg ver omrijden en onduidelijk maar uiteindelijk gevonden.

was als van ouds, jammer dat je het niet hebt kunnen vinden je was meer dan welkom.

Link naar reactie

Het was weer heel gezellig, ik was weer aan de late kant en idd. door het ongeval een heel stuk om moeten rijden om op lokatie te komen. heb dan ook flink wat :):rant::rant::rant::rant::rant: onderweg wat eigelijk niet nodig was, eigelijk toch nog een toerrit gehad.

Ik zat vanaf 'smiddags me er al op te verheugen aan een lekker koud pilsie, dat duurde ff. maar de schade lekker ingehaald en de sfeer was lekker relext zodat ik lekker van mijn pilsie kon genieten, wat een heerlijke avond :rolleyes:

Link naar reactie
net gezellig 2 uur in de auto gezeten op zoek naar het eetcafe aan de Cornelis Gerardus Roosweg/N2nogwat. ik schat dat het achter de politieblokkade was (vanaf de golfbaan) want ik heb het nooit gezien. :rolleyes::)

Jammer dat je het snel opgaf, het was super gezellig. :rant:

Link naar reactie
zodat ik lekker van mijn spaatje kon genieten, wat een heerlijke avond :rolleyes:

Leuk boomrijk terras. Op terras gegeten en tot 23.30 buiten gezeten met onverwacht toch nog een grote groep leuke mensen. Toppie :)

Link naar reactie

De avond had een beetje een valse start maar dat werd gelukkig al snel goedgemaakt.

Het was weer erg gezellig gisteren. De foto's zijn van een redelijk dramatische kwaliteit :rolleyes::) . Waarschijnlijk was de camera(man?) nog aan het bibberen van Ruud zijn :rant::rant::rant:

Hieronder toch een paar foto's voor een impressie.

Link naar reactie

Hee Nadia!

Leuke locatie had je uitgezocht :) Wat mij betreft een blijvertje...

En na een valse start... ja ook wij hadden last van de politie-blokkade... een super gezellige avond gehad.

Zo gezellig dat ik geen Z-tjes meer heb bewonderd :rolleyes::rant:

Link naar reactie

ziet er weer super gezellig uit,jammer dat we donderdag's niet kunnen :thumbup:

Link naar reactie

Ja ik ben blij dat iedereen het leuk vond. We gingen hem echt knijpen toen het zo'n beetje half acht was en er was nog niemand! En om kwart voor acht (de officiele eettijd zeg maar) zaten we met zijn vieren - van de tien! Toen begon een lichte vorm van verontrusting toch ernstig om te slaan in een stijgende mate van paniekachtige gevoelens. En toen om tien voor acht een ambulance voorbij kwam begon het even later te dagen: shit de weg afgesloten. Nou, het wordt wat later....... Afijn, gelukkig is het toch nog goed gekomen (behalve voor Shrike!!! Jammer!!!!), om een uur of negen waren we compleet, althans met de eters. Maar toen kwamen de niet-eters ook al snel, oftewel het was lekker rommelig en ouderwets gezellig, zeker na een paar potten bier. En de temperatuur was ook zeer aangenaam, gelukkig ook droog gebleven. Al met al een leuke avond gehad!

Link naar reactie
...............was lekker rommelig en ouderwets gezellig, zeker na een paar potten bier. ..................

Ik hoop dat dit bord niet nodig was op de terug weg !!?? :thumbup:

4zcju6t.jpg

.

.

.

.

Wij zijn toch nette ZZZ rijders, heh ???!!! :thumbup:

ps. ik zie net dat ik over de 2000 posts ben !!!! Jippie !!!

Link naar reactie
Ik hoop dat dit bord niet nodig was op de terug weg !!?? :thumbup: .

.

.

.

Wij zijn toch nette ZZZ rijders, heh ???!!! :thumbup:

ps. ik zie net dat ik over de 2000 posts ben !!!! Jippie !!!

Gefeliciteerd met je posts aantal..!

Enne, mijn Bob had alleen cola op... ik mocht ook nog rijden na 1 rosé, maar vraag maar aan de rest... was niet aan te raden :)

Over mijlpalen gesproken... ben inmiddels een 2.2 member :wave:

Link naar reactie
Gefeliciteerd met je posts aantal..!

Enne, mijn Bob had alleen cola op... ik mocht ook nog rijden na 1 rosé, maar vraag maar aan de rest... was niet aan te raden ;)

Over mijlpalen gesproken... ben inmiddels een 2.2 member :)

Was ook maar een geintje hoor ZZaz !!! :thumbup:

En van Harte als 2.2 member !!! :thumbup::wave:

Link naar reactie
vraag maar aan de rest... was niet aan te raden :thumbup:

Denk dat dat voor de hele groep best mee viel.

Zelf 1 biertje + wat lekkers bij de koffie.

Link naar reactie

Nou Martine ook maar een keer meegesleurd naar de meeting, kan ze vast wennen voor de Nijmegenrit.

Wij hebben een leuke avond gehad locatie is goed voor een volgende meeting, personeel houd je IMHO goed in de gaten (he Ruud :schater: )

Ik hoop wel dat de motorrijders het nog na kunnen vertellen overigens......... :thumbup:

André

Link naar reactie
Ik hoop wel dat de motorrijders het nog na kunnen vertellen overigens......... :blink:

Frank en ik zijn die avond meteen internet opgedoken (nu.nl enzo) en hebben nergens een melding gezien van een zwaar ongeval...

Lijkt me dus dat het wel mee is gevallen... hoop ik ook... :thumbup:

Link naar reactie

Het was een zeer geslaagde avond op een hele leuke locatie. Jammer van de vertragingen ivm. het omrijden maar als ik dan onderstaande lees heb ik meer te doen met de slachtoffers van het ongeval dan met de mensen (inclusief ikzelf) die het luxe "probleem" hadden dat ze om moesten rijden met de zzz.

Twee motorrijders zwaar gewond

07-06-2007

Krimpen aan den IJssel - Donderdagavond is op de C G Roosweg net voorbij de Edisonstraat een 21-jarige man uit Krimpen aan den IJssel in botsing gekomen met een 62-jarige man uit Krimpen aan de Lek. De slachtoffers lagen tientallen meters van elkaar vandaan, terwijl hun motor en de bijhorende brokstukken, over de weg verspreid lagen.

bron: http://112krimpen.nl/index.php?page=112nieuws

Link naar reactie
Ik hoop dat dit bord niet nodig was op de terug weg !!?? :thumbup:

4zcju6t.jpg

.

.

.

.

Wij zijn toch nette ZZZ rijders, heh ???!!! :thumbup:

ps. ik zie net dat ik over de 2000 posts ben !!!! Jippie !!!

2000 posts; dan heb je iets bereikt, of niet dan!! :schater:

Op je CV zetten !! :wave:

En nu ga ik even een biertje drinken :unsure: (hoef niet meer te rijden hè :blink: )

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.