Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

He Nadia,

Leuk dat je het stokje overneemt.

Krimpen is ook goed te doen voor mij, alleen heb nu de laatste lootjes van m'n opleiding .... :thumbup:

Ik hoop dat ik het nog even red, ben benieuwd naar de nieuwe locatie.

Misschien is het wel zo netjes dat iemand de oude locatie even kan bellen dat we niet komen? (kan ik trouwens ook wel doen)

Groetjes,

Wouter

:wave:

Link naar reactie
Het is de bedoeling dat mn zetdrietje en ik ook komen.

Gezellig Henk!!!

Link naar reactie
was verder ook niet als kritiek bedoelt op jullie keuze. Vanuit Google earth lijkt het naast een mooi groen stukkie

Nee Ed bedoelde het als tip voor degenen die naar het menu zouden kijken, het menu op de site klopt niet meer. Het is nu allemaal veeeeel lekkerder :thumbup:

Link naar reactie
He Nadia,

Leuk dat je het stokje overneemt.

Krimpen is ook goed te doen voor mij, alleen heb nu de laatste lootjes van m'n opleiding .... :wave:

Ik hoop dat ik het nog even red, ben benieuwd naar de nieuwe locatie.

Misschien is het wel zo netjes dat iemand de oude locatie even kan bellen dat we niet komen? (kan ik trouwens ook wel doen)

Groetjes,

Wouter

:unsure:

Hai Wouter,

Een van de laatste keren dat ik naar Zevenhuizen belde waren ze heel verrast toen ik zei: elke eerste donderdag van de maand. Dat was ze blijkbaar nooit opgevallen haha. Maar misschien is het toch wel goed om af te bellen (ik ga er nu dus van uit dat jij dat doet, ok?). Zou wat zijn, als we daar volgende maand weer op de stoep staan omdat de nieuwe locatie niet beviel :schater:

Nou ja we zien het allemaal wel. Succes met je opleiding en hopelijk tot donderdag. Je moet ook ontspannen tussen het harde leren door toch? :unsure:

Enne: het is een heeeeeeeeeeeele mooie rechte weg!! :thumbup:

Nadia

Link naar reactie

Dit wordt hem:

- Scampi in knoflook olie

- Biefstuk

- Pepersaus

- Potje warme kersen met vanille ijs & saus

Ik heb dus ECHT geen reden om af te zeggen! :schater:

Link naar reactie
Dit wordt hem:

- Scampi in knoflook olie

- Biefstuk

- Pepersaus

- Potje warme kersen met vanille ijs & saus

Ik heb dus ECHT geen reden om af te zeggen! :schater:

Martin.....ennne hoeveel bier???...al is het maar voor de administratie :thumbup:

Link naar reactie
Martin.....ennne hoeveel bier???...al is het maar voor de administratie :thumbup:

1 a 2 .... moet natuurlijk rijden... :schater:

Link naar reactie
was verder ook niet als kritiek bedoelt op jullie keuze. Vanuit Google earth lijkt het naast een mooi groen stukkie

was inderdaad niet als kritiek opgevat hoor. Was even als tip voor mensen die gaan kijken.

Link naar reactie
1 a 2 .... moet natuurlijk rijden... :schater:

En dat je je er ook maar echt aan houdt hè! Ik ben er dan wellicht niet bij, maar 'The Bob' heeft natuurlijk zo z'n bronnen. Dus (voor iedereen): niet meer dan 2 glazen als je nog moet sturen. Gewoon niet doen. :thumbup:

Link naar reactie

Wil me natuurlijk nergens mee bemoeien en iedereen moet zelf maar weten wat tie op zijn /haar donderdagavond doet, maar het belooft morgen een schitterende dag te worden met een bijbehorende zwoele zomeravond.

Ideaal vdus oor een ritje met open kap (of dakluik) naar krimpen a/d ijssel (10 min v.a. afrit Briennenoordbrug). Alwaar u op een zonnig terras onder het genot van een Spaatje Rood met het Creme de la Creme van de nederlandse BMWrijders van gedachten kunt wisselen.

Link naar reactie
Wil me natuurlijk nergens mee bemoeien en iedereen moet zelf maar weten wat tie op zijn /haar donderdagavond doet, maar het belooft morgen een schitterende dag te worden met een bijbehorende zwoele zomeravond.

Ideaal vdus oor een ritje met open kap (of dakluik) naar krimpen a/d ijssel (10 min v.a. afrit Briennenoordbrug). Alwaar u op een zonnig terras onder het genot van een Spaatje Rood met het Creme de la Creme van de nederlandse BMWrijders van gedachten kunt wisselen.

:schater: :foto:

Schaam me bijna dat ik hoogst waarschijnlijk niet kom :thumbup:

Link naar reactie

Ik heb ook een zwaar vervelende mededeling:

Door omstandigheden kan ik morgen echt met geen mogelijkheid aanwezig zijn. Ik hoorde dit pas vanmiddag, en heb dus niet eerder kunnen cancellen!

Sorry mannen en vrouwen!!! Het had me zo gezellig geleken!

Gelukkig binnenkort de toerrit!

Link naar reactie

<_< jammer!! Na al die verhalen over vrouwen en drank was ik wel erg nieuwsgierig geworden. Maar ja er komen nog genoeg eerste donderdagen van de maand, dus dan kun je de schade weer inhalen...

Even nog voor iedereen over het parkeren: als je op het parkeerterreintje iets verder doorrijdt zie je een bordje 'privé terrein'. Daarachter ligt een mooi groot parkeerterrein. Dus: niks van dat bordje aantrekken en gewoon daar parkeren (we hebben het netjes vooraf gevraagd hoor! :wave: ). Ed en ik proberen een beetje bijtijds te zijn, maar mocht je er eerder zijn dan wij, ga dan achteraan staan, dan kunnen we met alle Z-tjes bij elkaar staan.

Hoop wel dat het nog opklaart! Tot later! :rolleyes:

Link naar reactie
Ik heb ook een zwaar vervelende mededeling:

Door omstandigheden kan ik morgen echt met geen mogelijkheid aanwezig zijn. Ik hoorde dit pas vanmiddag, en heb dus niet eerder kunnen cancellen!

Sorry mannen en vrouwen!!! Het had me zo gezellig geleken!

Gelukkig binnenkort de toerrit!

Misschien zijn er dan ook weer "omstandigheden" :schater:

Heb ik voor niets extra ketsjup en mayo besteld :rolleyes:

Link naar reactie

Vanuit Kuala Lumpur (Maleisie) wens ik jullie een leuke avond! We zijn momenteel op de terugreis van een vakantie naar Java en Bali

De volgende keer ga ik weer een poging doen langs te komen!

Groeten

Nicole

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.