Ga naar inhoud

past een Z3 Hardtop in een Volvo V70


Aanbevolen berichten

Hallo,

aangezien ik morgen m'n gekochte Hardtop(origineerl BMW) wil gaan halen in Duitsland heb ik een praktische vraag;

Past de standaard BMW hardtop in een Volvo V70 ???

Ik heb de indruk van wel, maar iets meer zekerheid kan veel ellende besparen.

Iemand die de maten kan aangeven van de kap is ook van harte welkom met z'n kommentaar of opmerkingen dat zo'n kap wel in een zus en zo een stationcar past ......

Ik ben benieuwd naar de reactie's,

groeten,

FireSpy

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Thanks Sledgehammer.

M'n Z3 heeft nog geen kenteken , hij wacht op z'n vijfde verjaardag as Maandag , bovendien zit er een hardtopvoorbereidingset in voor een Wiesman ...

FireSpy

Link naar reactie

bedankt Speedy, ik ga zo maar eens uitvoerig meten in m'n Volvo, als ik geen positievere berichten hoor moet ik maar op zoek naar een Berlingo of zoiets om hem op te halen,

FireSpy

Link naar reactie
bedankt Speedy, ik ga zo maar eens uitvoerig meten in m'n Volvo, als ik geen positievere berichten hoor moet ik maar op zoek naar een Berlingo of zoiets om hem op te halen,

FireSpy

Bestel dan maar een bestelbus, in de volvo gaat hij niet passen :D

Link naar reactie
bedankt Speedy, ik ga zo maar eens uitvoerig meten in m'n Volvo, als ik geen positievere berichten hoor moet ik maar op zoek naar een Berlingo of zoiets om hem op te halen,

FireSpy

Succes, is het overigens geen optie om deze met de Z3 te halen en direct erop te zetten?

Link naar reactie
Thanks Sledgehammer.

''bovendien zit er een hardtopvoorbereidingset in voor een Wiesman ...''

FireSpy

:D :sleepy:

Link naar reactie
Ja duhh, maar de hardtop zal er uiteindelijk toch een keer op moeten :sleepy:

heb zo'n donker-bruin vermoeden dat 't wel de bedoeling zal zijn... :D

Link naar reactie

Ik ga morgen onze vaste koerier eens bellen of ze me niet een dag een combootje diesel mee kunnen geven, daar moet hij makkellijk in passen,

mochten er forumleden zijn die zich afvragen wat voor vreemde vogel ik ben, dan zou je even kunnen googlelen op FireSpy dan kom je er snel achter,

groeten,

FireSpy

Link naar reactie

Trouwens als er nog iemand een hardtopvoorbereidingsetje van een Wiesmann wil ruilen tegen eentje van BMW dan hoor ik het graag ...

Link naar reactie
Ik ga morgen onze vaste koerier eens bellen of ze me niet een dag een combootje diesel mee kunnen geven, daar moet hij makkellijk in passen,

mochten er forumleden zijn die zich afvragen wat voor vreemde vogel ik ben, dan zou je even kunnen googlelen op FireSpy dan kom je er snel achter,

groeten,

FireSpy

Een PCI firewire kaart???

Link naar reactie

Op het dak van je Volvo leggen en dan met een stukkie touw om de auto heen. :D Kruislings als je harder dan 150km wil gaan; wel ff een lappie ertussen, het kan een beetje gaan schuiven. :schater:

Maar... ik denk ook dat het niet gaat passen. Eenmaal op de Zzz lijkt zo'n hardtop niet zo groot, maar als 'ie eraf is en je moet 'm ergens kwijt dan merk je pas dat het toch een behoorlijk gevaarte is. Als je een busje o.i.d. regelt, zorg dan dat je wat spullen bij je hebt om 'm goed vast te zetten. Het zou lullig zijn als de hardtop de reise uber die autobahn nicht overleeft (uberlebt?).

Succes !

Link naar reactie
(Jan of Cor) je kunt ook misschien zo'n hardtopopbergkarretje achter je volvo knopen :sleepy: :m: .

Ja, is een goeie!! Je moet alleen ff opletten als je dat bijvoorbeeld met een stukje touw doet... er zijn twee situaties waar ik aan denk waarbij dat fout gaat.

1: Remmen

2: Bochten (let op: zzzweeeeeeeeeeeeenkt uit)

Mocht je de 'hardtopopbergkarretje-achter-je-volvo-knopen' optie kiezen, maak daar dan zeker even een leuke :D-reportage van. Volgens mij zijn de meeste altijd wel in voor een paar foto'tjes (zo heb ik gisteren in een ander postje ondervonden :P)

Link naar reactie

IK heb ondertussen besloten hem door onze vaste koerier te laten halen.

Niet de goedkoopste oplossing maar wel de makkelijkste.

Ik regel voldoende kleden en spanbandjes om een en ander goed vast te zetten, bovendien is de koerier verzekerd en moet de kap nog gespoten worden ... Palmettogrün staat niet zo goed op een Topaasblauwe Z3.

Wat Firewire betreft; we verkopen FireWire Analyzers en geen FireWirekaarten ..... aan allerlei leuke klanten zie http://www.dapdesign.com/index.php?id=202

Dit is geen spam, want particulieren hebben er niks aan en voor de prijs van onze duurste analyzers kun je zo ongeveer elke z3 uitzoeken die je hebben wil .. en een junk heeft liever een autoradio, want daar kan hij snel een paar tientjes voor beuren..

Sinds 2000 heb ik mijn tweede Voyager weggedaan ...(mooi concept , matige techniek...)

groeten,

FireSpy (Jan)

Link naar reactie
Al opgelost!!

Bij mij paste de HT toen net aan in onze Fiat Doblo.

Wilko

Nu was/is dat ook wel een bizarre "auto" !!! :schater:

Link naar reactie
Wat Firewire betreft; we verkopen FireWire Analyzers en geen FireWirekaarten ..... aan allerlei leuke klanten zie http://www.dapdesign.com/index.php?id=202

Dit is geen spam, want particulieren hebben er niks aan en voor de prijs van onze duurste analyzers kun je zo ongeveer elke z3 uitzoeken die je hebben wil ..FireSpy (Jan)

lijkt me dat je best trots mag zijn op je bedrijf. Wel ff denken aan het forum sponsor potje, want voor je het weet heb je weer een deal gemaakt via het forum.

Link naar reactie
lijkt me dat je best trots mag zijn op je bedrijf. Wel ff denken aan het forum sponsor potje, want voor je het weet heb je weer een deal gemaakt via het forum.

Forum-pot mag wel weer eens aan de orde gesteld worden/bekend gemaakt worden, met zoveel nieuwe members.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.