Ga naar inhoud

Bmw z3 roadster kopen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik begrijp niet dat je er niet in kan zitten.

Ik ben zelf 1,92 en kan er goed in zitten zonder dat mijn hoofd tegen de kap zit.

Ik heb het 1 keer meegemaakt dat ik ook tegen het dak zat in een z3, deze had een speaker achterin gemaakt zodat de stoel niet meer naar achter kon en dus ook niet schuin gezet kon worden.

Heb je er op gelet of je stoel wel helemaal omlaag stond?

Wat de ideale positie is, stoel naar voren, dan maximaal schuin zetten, daarna stoel maximaal naar achterzetten.

Tevens is een M nog iets lager qua stoelen, tevens heb ik nog een M te koop staan :thumbup:

Link naar reactie

Ik begrijp ook niet dat je niet in een ZZZ kan zitten ik ben 1.93m en heb ook nergens last van zijn wel ;) stoelen :wave: Wat betreft die mastrubatie ehh mitsubishi gadverdamme wat een spuuglelijk apparaat ging ik nog liever overdwars in een ZZZ zitten is mijn persoonlijke mening :m:

Link naar reactie

Mannen,

:schater:

Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties!

Allemaal :wave: !

Maar weest allen gerust! Dit voertuig is dus ECHT geen alternatief voor noch m'n Cooper, noch m'n vervlogen Z3 droom!

En al helemaal geen voor een Z4!

Dit is slechts een aardige bijkomstigheid van het werken bij deze autofabrikant. :m:

Maar v.w.b. het klem zitten onder de Z3-kap;

Handelaar Jack van Buggenum en de occasie-verkoper bij Keram in Beek (waar onze Mini's vandaan komen) geloofden me ook niet.

Allebei mee genomen, kap gesloten (indien nog dicht) en laten zien dat ik gewoon geen ruimte heb. ;)

Heus, ik pas er niet in. Blijkbaar heb ik óf relatief korte benen, óf een relatief lang bovenlijf.

Link naar reactie
Allebei mee genomen, kap gesloten (indien nog dicht) en laten zien dat ik gewoon geen ruimte heb. :wave:

Heus, ik pas er niet in. Blijkbaar heb ik óf relatief korte benen, óf een relatief lang bovenlijf.

? En je past wel in zo'n trutteschuddertje? ;)

Ik snap het ook niet eigenlijk; zowel ik als die ouwe van me zijn rond de 1,90 met korte pootjes en we passen prima in het Z-tje. Heb je die stoel echt wel fatsoenlijk afgesteld?

Link naar reactie
? En je past wel in zo'n klein autootje ;)

Ik snap het ook niet eigenlijk; zowel ik als die ouwe van me zijn rond de 1,90 met korte pootjes en we passen prima in het Z-tje. Heb je die stoel echt wel fatsoenlijk afgesteld?

Om de stoel tot op de bodem te laten zakken lukte me heus wel hoor.

De ZZZ van de handelaar had standaardstoelen, die van Keram sportstoelen. Allebei klem.

Slechts als ik m'n kop zo gemanouvreerd had dat ie onder de balein zat die het hoogst uitsteekt, zat ik vrij. Maar dan kwam ik niet meer fatsoenlijk aan het stuur...

Maar ja, tijdens remmen of gas geven beweeg je dus constant heen en weer tegen de bekleding...

En ja... Of ik in de CZC pas... Ik zou 't niet weten eigenlijk... :wave:

@ Joachim: thanks! :m:

Link naar reactie

Was het een facelift model (van na medio 99)? De facelift heeft namelijk een binnenhemel in de kap zitten en dat kost iets hoofdruimte.

Ik heb nu deze binnenhemel en :wave: stoelen en maakt dat ik af en toe mijn haren de kap voel toucheren. Ik ben overigens 1.90m

Link naar reactie
  • 2 weken later...
hoi, ik wil dit jaar een z3 gaan kopen.. alleen heb ik nog een paar vragen :thumbup:

Soms zie je z3's met een kmstand van in de 100.000 of meer (200.000), is het verstandig een auto te kopen met z'n kmstand ?

Hoelang doe je met een z3 motor ? (houdt het op bij zoveel km?), zoja is het mogelijk een motor te vervangen en hoeveel kost een nieuwe/2e hands motor? (zijn die uberhaupt wel te koop?)

Maakt het nog uit in de prijs wanneer je een z3 koopt (welk seizoen van het jaar) ?

En mn belangrijkste vraag, komt je hoofd boven de stoelen uit als je 1.88/1.90 bent ;) ?

Ik hoop dat iemand mn vragen wilt beantwoorden, zodat ik met een gerust hart een z3 kan aanschaffen :D

alvast bedankt

km-stand zegt niet zo heel veel. onderhoudshistorie is idd veel belangrijker. een motor vervangen doe je ook niet een twee drie. ik heb behoorlijk wat klassiekers gerestaureerd, en zelfs motorblokken met een km-stand van meer dan 500 000 werden niet vervangen maar gewoon gereviseerd.

ik heb mijn z3 in januari gekocht, de km-stand was toen 95000 en de onderhoudshistorie was bekend. hij was zelfs anwb gekeurd. ik heb 'm toch zelf nog maar even op de brug gezet en wat dacht je?

volledig versleten remblokken en remschijven

enorme speling op de fuseekogels

voorbanden aan de binnenkant verstafd

alle filters die ik tegenkwam, volledig verstopt...

olie zag eruit als modder...

De auto had eigenlijk helemaal niet goedgekeurd mogen worden...

anyway, ik heb 't meeste zelf gedaan om de kosten te drukken, maar zo zie je maar. er valt geen pijl op te trekken.

ik heb er nu sinds januari 30000 km mee gereden, en alweer het nodige onderhoud gehad...

dus: ben je een beetje handig? :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.