Ga naar inhoud

Mini meeting Brummen


RobC

Aanbevolen berichten

Vandaag hield de Nederlandse Z1 club een bijeenkomst bij The Gallery in Brummen, zoals ze dat elk jaar doen. Duitsers en Nederlanders, gebroederlijk bijeen. Origineel, aangepast naar eigen wensen, alles is er te zien. Leuke sfeer, niet anders dan onze Z3-bijeenkomsten: beetje kletsen, beetje brommers kijken, kortom, liefhebbers onder elkaar.

Ons forum-member Pierre (Pierrez101), eveneens lid van de Z1 club, was vanuit het verre Zuiden aanwezig met zijn fraaie Z1. Enkele Z3 forummembers "uit de buurt" met hun Z3 waren er ook: Frank (EzZzy Rider), Roger (z3mroadster, die grote vent uit Noord Overijssel, niet uit Friesland, waar komt dat toch vandaan?), Yücel (Michel#1) en Rob.

Wat foto's gemaakt, komen ze:

Pierre, Roger (beiden achteloos met hun rug naar de mooiste Z3 2.8 van die dag!), Yücel en Frank.

dscn2976webiz7.jpg

///M schept een band, da's goed te zien.

dscn2981webtr4.jpg

Geen bult in die Z1 om weg te halen, ziet Roger...

dscn2982webgz9.jpg

En Yücel in de ///M van Roger. Yücel krijgt hier zijn bevestiging, kwam dus ook helemaal klaar, kortom, heeft zijn ultieme auto gevonden. De subtiele maar krachtige beweging van de rechterarm, luidruchtig en bij herhaling uitgevoerd, moge dit illustreren. Het zal naar verwachting dan ook niet lang duren voor we Yücel in een ///M kunnen betrappen.

dscn2992webnc2.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

We ontmoetten vanmiddag in Brummen een sympathieke, kritische Z1 rijder/liefhebber, die voor zijn eigen Z1 een perfecte buitenhoes bleek te hebben gevonden.

Het materiaal krast niet en bestaat uit een combi van polyester vezels en polyamide, is sterk, anti-statisch, kleurecht en ademend.

Kleuren: wit, zilvergrijs, Engelsgroen, Bordeauxrood, paars, zwart, Ferrari-geel, smagardgroen, Ferrari-rood en marineblauw, citeer ik uit de meegekregen folder.

Deze Z1-rijder meldde dat ook voor de Z3 dergelijke uitstekend passende (!) hoezen-met-BMW-logo verkrijgbaar zijn.

Voor alle info: eeftingalbert at versatel punt nl

Link naar reactie

Waren er zat niet geteld maar schat ergens rond de 30-40 :newblush: Er zijn ca. 170 Z1 rijders lid van de club.

Gezellige dag, kwam veel forum leden tegen: Z1 clubleden uit Nederland en Z1 forumleden uit Duitsland waar ik al jaren op mail maar die ik nog nooit gesproken heb en ...........Z3 forum leden.

Heb van de Duitsers, die echte sleutelaars en tuners zijn weer vele tips gekregen dus was ook een dure dag achteraf gezien :guitar: .

Was gezellig mannen nog bedankt voor de koffie's en broodje. Gauw hier een Limburg komen terughalen zou ik zeggen :guitar:

Link naar reactie
We ontmoetten vanmiddag in Brummen een sympathieke, kritische Z1 rijder/liefhebber, die voor zijn eigen Z1 een perfecte buitenhoes bleek te hebben gevonden.

Het materiaal krast niet en bestaat uit een combi van polyester vezels en polyamide, is sterk, anti-statisch, kleurecht en ademend.

Kleuren: wit, zilvergrijs, Engelsgroen, Bordeauxrood, paars, zwart, Ferrari-geel, smagardgroen, Ferrari-rood en marineblauw, citeer ik uit de meegekregen folder.

Deze Z1-rijder meldde dat ook voor de Z3 dergelijke uitstekend passende (!) hoezen-met-BMW-logo verkrijgbaar zijn.

Voor alle info: eeftingalbert at versatel punt nl

Ha Rob heeft Albert jullie ontdekt, leuke gast!! :newblush: En idd perfekt spul die hoes.

Link naar reactie

Het was weer een mooie dag, geweldig om al die Z1's te zien. Wat mij vooral op viel is dat ze er allemaal erg strak uit zagen. Er was 1 die echt in het oog sprong tussen alle rooie, zwarte en groene namelijk een mooi gele. Pierre super wagen uiteraard ben ik ook erg benieuw naar je :newblush: Rob, wat betreft die desintresse naar jouw 2.8, ik heb minstens 3 kwartier naar je kont zitten kijken :schater: Yücel, ik weet dat je hebt genoten van de rit in mijn :guitar: ik heb net het kwijl weer van de binnekant van mijn voorraam af :schater: In ieder geval succes met je zoektocht!

Link naar reactie

Mooie reportage van onze Nestor Rob !!! :guitar:

Leuk uitje dus naar Brummen ! :newblush:

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, ff te ver. :guitar:

Echter voor Roger zal het uit FRIESLAND ook wel een eindje zijn geweest !!! :schater:

Gr. Marvin :ok:

Link naar reactie
Echter voor Roger zal het uit FRIESLAND ook wel een eindje zijn geweest !!! :schater:

En bedankt Rob, kan ik naast het Engels, Duits, Frans en Spaans ook nog een keer Fries gaan leren, en mijn vrouw gaan uitleggen dat ik echt geen dubbel leven in friesland leid :newblush:

Link naar reactie
Leve de tissues (Youp van het Hek) :schater:

Yücel is inderdaad verdacht stil is wel heel erg lang aan het nagenieten van al dat :m: power :thumbup:

He jongens!

Ja was nog even aan het nagenieten.... :rolleyes::newblush::wub::wacko: :lmao: ;) :m:

Was echt een top dag. Erg gezellig!

Heb ook wat foto's gemaakt. Er was eigenlijk teveel om te fotograferen...

Want binnen stonden ook veel juweeltjes.

Hier de foto's.

meetingbrummen001cm3.jpg

meetingbrummen002dy2.jpg

meetingbrummen003go9.jpg

meetingbrummen004he5.jpg

meetingbrummen005lh2.jpg

meetingbrummen006yr9.jpg

meetingbrummen007as6.jpg

meetingbrummen008kq3.jpg

meetingbrummen010fy4.jpg

Link naar reactie

Het laden gaat hier lekker snel, dus posten die plaatjes... ;)

Zo heb ik de reportage's graag, lekker meegenieten.

Volgens mij sprong die van Píerre er weer tussen uit qua kleur en qua tuning... :thumbup:

Hebben jullie nog leuke reacties ontvangen dat jullie er waren met de Z drie's ?

Link naar reactie
Het laden gaat hier lekker snel, dus posten die plaatjes... ;)

Zo heb ik de reportage's graag, lekker meegenieten.

Volgens mij sprong die van Píerre er weer tussen uit qua kleur en qua tuning... :thumbup:

Hebben jullie nog leuke reacties ontvangen dat jullie er waren met de Z drie's ?

Vier Z3's; die van Frank stond iets verderop; we konden niet naast hem parkeren.

Nee, verder geen reacties, op de man van de hoezen na, die is speciaal gaan kijken.

Z3 is duidelijk geen issue bij de Z1-rijders. Sowieso zie ik ze niet veel bij elkaars Z1 staan.

Alleen bij Pierre was inderdaad wat meer belangstelling.

Zijn Z1 is dan ook niet meer standaard terwijl de meesten dat wel zijn. En dat valt op.

Misschien leuk te vermelden: Standaard is 2.5 liter. Pierre heeft 2.7 liter, geheel Schnitzer uitgevoerd.

dscn2986webpy0.jpg

Link naar reactie
Zijn Z1 is dan ook niet meer standaard terwijl de meesten dat wel zijn. En dat valt op.

Ik Zie Ze daar al staan met hun wenkbrauwen fronZen...

"Hoe kan dat nu ? Hij heeft vijf wielbouten en wij hebben er maar vier... :foto: "... :schater:

Is dat nu de befaamde rollenbanktest die Ze daar uitvoerden ?

Link naar reactie

Mooie foto's Yücel! Ik had niet veel tijd zoals jullie wel gemerkt hebben, had nog wel een paar uurtjes willen blijven :foto: :blink:

Voor de liefhebbers nog wat details van het Schnitzer programma voor de Z1:KLIKKERDEKLIK

Is dus allemaal gemonteerd behalve de velgen daar heb ik nog een maatje groter, dezelfde in 18 inch.

Link naar reactie
Is dat nu de befaamde rollenbanktest die Ze daar uitvoerden ?

Yep dat is hem, heb er een tijdje bij staan kijken maar vind het pure mishandeling en lijkt mij niet gezond voor je auto :thumbup:

PS, prachtige foto's Yücel ik mis er echter 1 :newblush:

Euh :thumbup:

Er waren een paar onscherp, heb die maar niet gepost.

Maar die bedoel je volgens mij niet...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.