Ga naar inhoud

Speling voorstoelen


südfahrer

Aanbevolen berichten

Hoi,

Meteen nog even een andere vraag nu ik hier zoveel goede antwoorden zie!

Bij onze Z3 moeten we de elektrische stoelen in de achterste stand zetten om geen last te hebben van een soort speling op de stoelen. Zetten we de stoelen niet in de achterste stand dan is bij remmen of fors optrekken het verschuiven van de stoelen het resultaat... errug irritant.

Wie weet waar ik het moet zoeken....

;)

  • Like 1
Link naar reactie
Ivo: verkocht! Stuur me even een PM-etje met je banknummer en de kosten. Bedankt :thumbup:

stort maar wat in de forum pot en stuur me gewoon ff je adres via PM, dan stuyur ik ze wel op :thumbup:

Ik weet niet wat ze zouden moeten kosten :thumbup:

Link naar reactie

En zo vist Südfahrer weer achter het net.

Ik moet ze trouwens ook nogsteeds vervangen, en misschien nog meer forumleden.

Misschien kunnen we er weer eens een inkoopactie tegenaan gooien.

(Wat kosten die dingen eigenlijk bij de BMW dealer, iemand een idee??)

Link naar reactie
En zo vist Südfahrer weer achter het net.

Ik moet ze trouwens ook nogsteeds vervangen, en misschien nog meer forumleden.

Misschien kunnen we er weer eens een inkoopactie tegenaan gooien.

(Wat kosten die dingen eigenlijk bij de BMW dealer, iemand een idee??)

De originele BMW bushings zijn van rubber en dan kan je ze over een tijdje weer vervangen.

De Whalen retrofits zijn van hard nylon.

Link naar reactie
stort maar wat in de forum pot en stuur me gewoon ff je adres via PM, dan stuyur ik ze wel op :rolleyes:

Ik weet niet wat ze zouden moeten kosten :thumbup:

@ Ivo. Ok, doe ik. Ik stuur je ook een PM met adresgegevens tenzij Südfahrer ze wil hebben. Zie hieronder.

"En zo vist Südfahrer weer achter het net"

@ Südfahrer: Dat is totaal niet mijn bedoeling ;) Jij starte het topic en gaf volgens mij aan ze al gekocht te hebben in de states. Als dit nog niet het geval is mag je van mij de eerste keus. Laat me dit wel even weten want anders wil ik ze graag van Ivo hebben.

Link naar reactie
En zo vist Südfahrer weer achter het net.

Ik moet ze trouwens ook nogsteeds vervangen, en misschien nog meer forumleden.

Misschien kunnen we er weer eens een inkoopactie tegenaan gooien.

(Wat kosten die dingen eigenlijk bij de BMW dealer, iemand een idee??)

Nee hoor ze zitten er inmiddels al op! super super super service van Douglas Whalen! kmoest ze natuurlijk nog wel zelf opzetten maar allé dat was ook een fluitje van een cent.... heerlijk zo'n BMW...

Link naar reactie
@ Ivo. Ok, doe ik. Ik stuur je ook een PM met adresgegevens tenzij Südfahrer ze wil hebben. Zie hieronder.

"En zo vist Südfahrer weer achter het net"

@ Südfahrer: Dat is totaal niet mijn bedoeling :thumbup: Jij starte het topic en gaf volgens mij aan ze al gekocht te hebben in de states. Als dit nog niet het geval is mag je van mij de eerste keus. Laat me dit wel even weten want anders wil ik ze graag van Ivo hebben.

Jongens.. geen streps ik heb ze al binnen... Iedereen in ieder geval heel erg bedankt voor de reakties en hulp... ik ben zo blij als een klein kind met mijn witte schijfjes die reeds onder mijn dikke bips gemonteerd zitten!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.