Ga naar inhoud

auto bartho braat amsterdam


Aanbevolen berichten

geachte form leden zijn er mensen die koop ervaringen hebben met de aanschaf van een z3 tje bij deze verkoper in amsterdam

hij heeft een paar leuke staan vandaar graag referenties van formleden

alvast bedankt

kaas

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hij hanteert erg hoge prijzen voor zijn onderdelen. Maar wanneer de prijs van de Z3 goed is, zou mij dat niet weerhouden om daar een Z te kopen. Kijk ook eens op http://brms.net/ en http://www.deadelaarautos.nl/adelaarautos/. Hebben prima referenties binnen het forum. ;)

BRMS prima! maar ehhh adelaar... ik zou 2 knaken meer uitgeven voor een eerlijke auto.

Link naar reactie
BRMS prima! maar ehhh adelaar... ik zou 2 knaken meer uitgeven voor een eerlijke auto.
dat gevoel kreeg ik nu ook ik zou overigens nooit een auto in apeldoorn kopen is vragen om elende

Net als Sledgehammer zou ook ik dat graag onderbouwd zien. Dit soort kreten zeggen mij niets. :thumbup:

Link naar reactie

Beste zzz,

Ik heb 1.5 jaar geleden voor mijn vrouw een Z3 2.8 automaat bij Adelaar gekocht maar ik ben altijd nog heel blij als ik er ook even mee mag rijden. Heel fijne auto met weinig KM tegen een prima prijs, heb ik verder niet kunnen vinden. En even voor de goede orde, dit is geen reclame maar gewoon een tevreden koper. BRMS heb ik ontmoet bij een ANWB keuringsstation en lijkt mij echt een heel goede leverancier maar heeft zelden type met een wat zwaardere motor.

Link naar reactie
mensen mesen!!!!

jullie wijken af van mijn vraag

ik vroeg niet naar adelaar ik vraag iets naar bartho braat of er mensen zijn die met deze deale ervaring hebben

Als je het zo direct vraagt hier een direct antwoord:

Nee, geen ervaring met Braat en die wil ik ook helemaal niet. Omdat 'ie véél te duur is, IMHO.

Link naar reactie
mensen mesen!!!!

jullie wijken af van mijn vraag

ik vroeg niet naar adelaar ik vraag iets naar bartho braat of er mensen zijn die met deze deale ervaring hebben

Ik kijk wel eens op zijn site maar de kwalificatie dealer zou ik er niet aan willen geven. Komt op mij allemaal nogal amateuristisch over, met een hoog zolderkamertje gehalte. Ik zou er in ieder geval geen auto kopen. Hier op het forum heb je m.i. meer kans om een betrouwbare auto te vinden. Ik zou zeggen laat eens weten wat je zoekt.

Link naar reactie
Hier op het forum heb je m.i. meer kans om een betrouwbare auto te vinden. Ik zou zeggen laat eens weten wat je zoekt.

Hear Hear !!! <_< Dat is zeker zo !!! ;)

Link naar reactie
Prijzen bij Adelaar zijn ex. BPM, meer wil ik er niet over zeggen, auto's zijn verder prima in orde :thumbup:

Vind het een kwalijke zaak! Stel je komt uit maastricht of groningen om daar een auto te kopen voor pakweg 15000 euro, krijg je te horen dat er nog een paar duizend bij komt voor bpm (niet iedereen weet wat "marge auto"" betekent).

Het minste wat ze kunnen doen is om een opmerking erbij te zetten dat die kosten er nog bijkomen maar dat doen ze bewust niet.

Kortom ze bedonderen je al voordat je er bent.

Kan je nagaan hoe hun aftersales service zal zijn!!

Link naar reactie
Vind het een kwalijke zaak! Stel je komt uit maastricht of groningen om daar een auto te kopen voor pakweg 15000 euro, krijg je te horen dat er nog een paar duizend bij komt voor bpm (niet iedereen weet wat "marge auto"" betekent).

Het minste wat ze kunnen doen is om een opmerking erbij te zetten dat die kosten er nog bijkomen maar dat doen ze bewust niet.

Kortom ze bedonderen je al voordat je er bent.

Kan je nagaan hoe hun aftersales service zal zijn!!

Marge heeft niets met de BPM te maken hoor...

Maar wat je zegt is waar: Ik ken genoeg verhalen van mensen die zo onderhand bij het afrekenen nog even tussen neus en lippen door werd verteld dat de BPM er nog bij kwam. Niet alleen bij de Adelaar gebeurt dit, er zijn meer dan genoeg handelaren die het zo doen. Lijkt me een leermoment voor de volgende keer dat je naar een auto gaat kijken.

Link naar reactie

Oh, en over Braat:

Als ik een auto koop dan telt heel erg het gevoel mee wat ik heb van de hele entourage (de persoon, de zaak, omgeving, recensies, website e.d.).

Bij Braat wist ik na het zien van de website al voldoende :rolleyes:

Link naar reactie
Oh, en over Braat:

Als ik een auto koop dan telt heel erg het gevoel mee wat ik heb van de hele entourage (de persoon, de zaak, omgeving, recensies, website e.d.).

Bij Braat wist ik na het zien van de website al voldoende :rolleyes:

voldoende!!!!!! voldoende!!!!!!!!!!!!!!!

je bedoelt dit zeker cynisch met die autotjes in de groene weide

hahah

tja dus maar geen zaken doen met braat dames en heren ?????

kaasje

Link naar reactie
tja dus maar geen zaken doen met braat dames en heren ?????

Bel de man gewoon eens op om vragen te stellen over de auto van je interesse. Het is gewoon een handelaar, nix mis mee. Hij is misschien een beetje glad, maar zit al jaren in de Z3´s, dus volgens mij bestaansrecht.

Je HOEFT er niet te kopen :thumbup:

Link naar reactie

Ik heb een middagje met Bartho [en z'n vader] gekletst en hij lijkt mij een prima kerel!

Beschaafde vent , autoliefhebber [vandaar dat de uren voorbijvlogen], verteld ronduit over hoe en waar hij z'n Z3's vandaan haalt,de Z3's die daar stonden waren allemaal met o.h.historie en in uitstekende staat.

Dat was overigens locatie Nijmegen waar de foto's op z'n site ook genomen zijn.

Sommige onderdelen zijn inderdaad prijzig, maar je hoeft ze daar niet te kopen!

Hij was toen wel de goedkoopste wat betreft chromen ruit omlijstingen die ik dan ook daar gekocht heb [wel origineel BMW overigens].

Ga er gewoon eens heen, ik vond 'm heel wat geschikter dan de meeste handelaren en hij verkoopt in ieder geval geen rotzooi.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.