Ga naar inhoud

Bout onder gaspedaal


michaelZzZ

Aanbevolen berichten

Wellicht is dit al vele malen gevraagd en besproken. Wellicht is dit een domme vraag maar kan het niet laten:

Ik was gister mijn matten aan het cleanen. Kom ik tot de ontekking dat er achter het gaspedaal een bout gemonteerd zit?? Het lijkt erop dat deze er zit zodat je het gaspedaal niet verder kan indrukken?Even voor de duidelijkheid de bout zit in het schutbord geschroefd? Het gaat om een 1.8 pre facelift uit 98. Iemand een idee of dit zo hoort????

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Wellicht is dit al vele malen gevraagd en besproken. Wellicht is dit een domme vraag maar kan het niet laten:

Ik was gister mijn matten aan het cleanen. Kom ik tot de ontekking dat er achter het gaspedaal een bout gemonteerd zit?? Het lijkt erop dat deze er zit zodat je het gaspedaal niet verder kan indrukken?Even voor de duidelijkheid de bout zit in het schutbord geschroefd? Het gaat om een 1.8 pre facelift uit 98. Iemand een idee of dit zo hoort????

Heeft bijna elke auto!

Hierop stopt het pedaal... als hij zou stoppen omdat de gaskabel "strak" staat, zou je die kabel 34354 keer per jaar moeten vervangen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.