Ga naar inhoud

BMW Experience 2007, zondag 8 juli


Gast Gast

Aanbevolen berichten

Gast Guest_Jeroen_*

Zo hou je het forum schoon en netjes en heb je alleen geinteresseerde geregistreerde gebruikers.

wbt het event staat het zo'n beetje in hoofdlijnen op de site zelf.

Update:

We hebben nog wat bekers bij besteld om te vergeven die dag, waaronder....

1ste t/m 3e prijs Mooiste BMW Roadstar!!!

Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als het dichter in de buurt was zou ik zeker ff gaan kijken. Maar "zomaar" ff een ritje Barendrecht - Assen is me net even te ver.

@ Emanuel, wilde jij meedoen voor de prijzen dan? Sinds wanneer heb jij een roadstar? :P

Link naar reactie
Volgens mij is er niet echt veel animo om hier naartoe te gaan :P

david, idee om de QP's even die kant op sturen zondag? Andere ZZZ's tuurlijk welkom om aan te haken! Als het nix is (kan gebeuren) zijn we zo weer op pad, als het ok is hebben we er weer lol aan. Easy coming, easy going.

denk er ff over: leg ik het even bij de directie alhier in de week (na QP meeting, M&W rit, rondje knallen Duitsland en zaterdag Ruud om te verlagen, raak ik door de credits heen :()

Link naar reactie
Als het dichter in de buurt was zou ik zeker ff gaan kijken. Maar "zomaar" ff een ritje Barendrecht - Assen is me net even te ver.

@ Emanuel, wilde jij meedoen voor de prijzen dan? Sinds wanneer heb jij een roadstar? :P

Nou ik wilde al een opmerking maken of er ook QP prijzen te winnen waren :schater: , maar ja Hoensbroek----Assen...............nee te veel km's voor mijn rode duiveltje, dan liever nog zo'n gezellige dag als 17 juni j.l..

Link naar reactie
david, idee om de QP's even die kant op sturen zondag? Andere ZZZ's tuurlijk welkom om aan te haken! Als het nix is (kan gebeuren) zijn we zo weer op pad, als het ok is hebben we er weer lol aan. Easy coming, easy going.

denk er ff over: leg ik het even bij de directie alhier in de week (na QP meeting, M&W rit, rondje knallen Duitsland en zaterdag Ruud om te verlagen, raak ik door de credits heen :()

Je bent niet de enige die door de credits aan het heenraken is :schater: .... ik kan pas eind van de week beslissen denk ik .... :schater:

Op zich is het wel even een leuk ritje om te maken... :P

Link naar reactie

Ik ga in ieder geval niet.

Was het in eerste instantie wel van plan, maar ik heb een verjaardag, een trouwdag en 6 kuub aarde welke vanmorgen op mijn oprit is gestort.

Ik ga het gewoon niet redden.

Link naar reactie

is er nog animo voor dit evenement op deze zonnige zondag? :wave:

(of zijn de vooroordelen inmiddels zo ontwikkeld en/of is de discussie zo in de kiem gesmoord door een van minder genuanceerde mods (ow ow ow B) ), dat de zin om te gaan eenieder is ontnomen..?) ;)

Link naar reactie
is er nog animo voor dit evenement op deze zonnige zondag? :wave:

(of zijn de vooroordelen inmiddels zo ontwikkeld en/of is de discussie zo in de kiem gesmoord door een van minder genuanceerde mods (ow ow ow B) ), dat de zin om te gaan eenieder is ontnomen..?) ;)

Zo jij bent er wel vroeg bij zeg op de zondagmorgen.....ik ontwaak pas net uit een zeer diepe slaap :schater: . Denk niet dat het nog wat vwordt vandaag....en dat ik mijn vriendin maar even uit winkelen neem want dan bouw ik weer wat credit op :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.