Ga naar inhoud

BMW Experience 2007, zondag 8 juli


Gast Gast

Aanbevolen berichten

Zondag 8 juli 2007, dan is het zover!

BMW EXPERIENCE 2007

voorzijde flyer

BMWexperience2007.jpg

achterzijde flyer

FLYER2007REARdefinitief.jpg

Wat kan je allemaal verwachten?

BMW's van jong tot oud

Van standaard tot getuned

Iedere BMW is welkom!

Dit geldt ook voor New Mini's

Er zijn veel prijzen te winnen, zo zijn er bekers in de volgende categoriën:

- 1ste 2e en 3e prijs Show & Shine

- 1ste 2e en 3e prijs Mooiste klassieker

- Er is een beker voor mooist gepresenteerde BMW

Zo zijn er nog meer bekers te verdelen, ik kom hier later op terug.

Waar is het?

Dit jaar hebben we een groot terrein gehuurd bij het TT Circuit Assen.

We hebben hier plaats voor meer dan 4000 BMW's en daarnaast nog plaats voor standjes.

Het terrein is vlak en ingedeeld in grote vakken.

Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Niet echt helemaal mijn ding, misschien van meerdere niet (gezien aan de reacties)

Wat ik opmaak uit foto's van vorig jaar:

Gasten met schermpjes in de achterste hoofdsteunen zodat mensen achter je zien dat je schermpjes hebt... maar ze zijn te klein om ook echt op mee te kunnen kijken.

Achterbank verwijderen voor enorme muziekinstallatie's, NOS-flessen etc etc. En het 316i logo verwijderen. Het rijden met mislichten aan zodat iedereen ziet dat je die optie kon betalen.

Oftewel een erg groot hoplieten, souteneurs, plebejer, proleten, Sjonnie gehalte.

Ik kan me vergissen...

Link naar reactie
Niet echt helemaal mijn ding, misschien van meerdere niet (gezien aan de reacties)

Wat ik opmaak uit foto's van vorig jaar:

Gasten met schermpjes in de achterste hoofdsteunen zodat mensen achter je zien dat je schermpjes hebt... maar ze zijn te klein om ook echt op mee te kunnen kijken.

Achterbank verwijderen voor enorme muziekinstallatie's, NOS-flessen etc etc. En het 316i logo verwijderen. Het rijden met mislichten aan zodat iedereen ziet dat je die optie kon betalen.

Oftewel een erg groot hoplieten, souteneurs, plebejer, proleten, Sjonnie gehalte.

Ik kan me vergissen...

Vallen die patserbakken van ons al helemaal niet op daar :schater::schater:

Link naar reactie

Jongens respecteer iemand anders zijn hobby en liefde en plaats niet alles in hokjes ,als het niet je ding is reageer niet of wat genuanceerder,

Link naar reactie
Jongens respecteer iemand anders zijn hobby en liefde en plaats niet alles in hokjes ,als het niet je ding is reageer niet of wat genuanceerder,
Oftewel een erg groot hoplieten, souteneurs, plebejer, proleten, Sjonnie gehalte.

Dit is ook mij te ongenuanceerd en een Z3 forummember onwaardig. :nono:

Ik heb niets tegen jeugdige overmoed, maar de heren moeten wel weten wat te ver gaat. :smart:

Link naar reactie
Dit is ook mij te ongenuanceerd en een Z3 forummember onwaardig. :banaan:

Ik heb niets tegen jeugdige overmoed, maar de heren moeten wel weten wat te ver gaat. :nono:

here here................

Heeft echter niets met jeugdig overmoed te maken, daar zijn vangrails voor, maar juist iets waar we als Z3 forum voor moeten waken.

Een misplaatste elitaire houding mbt wat anderen wel mooi vinden en met hun auto doen.... komt btw op me over als een slap aftreksel van the Shrike......... :smart: Waar ben je Bart, je moet de corps ballen weer tot de orde meppen :drank:

Link naar reactie

Omtrent mijn gedrag bied ik mijn excuses aan! :smart:

Link naar reactie

Volgens mij heb ik niet echt iets fout gezegd..behalve dat ik (en nog wat anderen :smart: ) een patserbak heb :schater:

Daarbij komt dat ik mijn mening gewoon geef en dat is toch ook waar een forum voor is neem ik aan ! Het heeft niks te maken met het geen respect hebben voor wat een ander mooi vind ja / nee ....want er zullen best wel leuke auto's tussen staan neem ik aan....het is alleen niet echt my cup of tea zeg maar !

Maar natuurlijk is het leuk dat er dergelijke evenementen georganiseerd worden ! En nee ik / wij voelen ons zeker niet beter als anderen....dat zou helemaal wat zijn zeg ....ik respecteer iedereen hoe goed of hoe slecht zijn / haar smaak (in mijn ogen) ook is...het gaat er immers om wat je zelf mooi vind en dat je het naar je zin hebt !

Dus van mij geen excuses maar gewoon een uitleg !

En gewoon een grapje maken mag volgens mij nog steeds toch :nono:

Link naar reactie
.... hoplieten....

Bedoel je hier nu hoplieten of HOPTIETEN ??

In het laatste geval zit ik er toch wel aan te denken om te komen....

Trouwens..., een ritje naar Assen is altijd wel grappig.

En misschien is het wel leuk om met een setje originele ZZZ te komen !!

Link naar reactie
Trouwens..., een ritje naar Assen is altijd wel grappig.

En misschien is het wel leuk om met een setje originele ZZZ te komen !!

Gewoon doen! Lijkt me :rolleyes:

Jullie kunnen daar eventeul jullie Z3/Z4 Club promoten (Stand etc), en wellicht staan daar verloren Z3`tjes die graag bij jullie club willen aansluiten.

Plus er een leuke tourrit aan vast plakken :D Er is genoeg leuks te zien in Drenthe.

En ja, er zal vast wat tuperware te zien zijn, maar ook genoeg ander moois!!

Link naar reactie
Wat ik opmaak uit foto's van vorig jaar:

En owja,

Kijk eens goed naar het blad waar het in geplubiceerd is. Een tunings blad, die kiest natuurlijk ook alleen fotos van tupperware autos.

Die dag waren er ook genoeg originele autos, die zulke bladeren natuurlijk niet er in zetten want dat is hun doelgroep niet.

Zet je daar eens over heen, en show jullie prachtige "patserige" Z`tjes!

Link naar reactie

zo zo, wat een verhaal zeg.

Ik organiseer deze show, dit jaar voor de 4e keer.

Ik wil heel graag de Z3 club / forum uitnodigen.

Ten eerste omdat ik zelf een echte cabrio fan ben, en ten tweede omdat het een BMW event is voor alle, maar dan ook alle BMW's, van een 1986-er 316i met brul pijp en tribal tot een nieuwe M6 cabrio.

Ik ben zelf ook geen plastic fan.

De foto's van dat blad geven misschien en wat verkeerd beeld, wat dit is een tuning blad.

Ik heb vorig jaar ook iemand van dit forum gesproken die is komen kijken en die was ( dat vond ik dan ) enthousiast.

Mochten jullie met een rij Z3's of Z4's bij elkaar willen staan, neem dan even via pm contact met mij op.

Ook is er heel veel ruimte om bijv. je club te presenteren.

Denk aan iets simpels zoals bijv een party tent?

Bij Shell benzine pomp kan je op de heen weg een gratis koffie halen en er zijn nog wat standjes.

Voor eten drinken en wc's is gezorgd.

Dit is mijn BMW:

tn_A1.jpg

Link naar reactie

Ik ben vóór....!!!

Al laat mijn privé situatie het niet toe om nu al te zeggen dat ik ook daadwerkelijk ga.

Ik vind het een goed initiatief!

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.