Ga naar inhoud

reserve wiel


Aanbevolen berichten

Nog steeds geen geschikte z3 kunnen vinden

zondag er weer eens een bekeken en de eigenaar beweerde dat er helemaal geen reserve wiel bij zat???

ook op deze site kom ik er niet helemaal achter [als ik als zoekterm reserve wiel intoetst] of er nu wel of niet een aanwezig moet zijn

vragen aan jullie form-leden

waar zit dat ding als er zo-wie-zo een zit

is dit een thuiskomertje of volwaardig wiel

of toch een compressor en plakspulspuitbusje

met vriendelijke groet

dirk

Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hey Kaas,

Er zit wel degelijk een reserve wiel, alleen bij de :thumbup: niet. Ik las laatst op het forum dat sommige leden deze reserve wiel weghalen omdat de auto er beter uitziet en minder weegt zo. Ze zetten dan in plaats wat er ook bij de :thumbup: wordt bijgeleverd, dat is een tijdelijk reparatiemiddel die het band oppomp en goed houd voor eventjes.

Ik heb zelf mijn reserve wiel nog nooit gebruikt, dus ik weet niet of die een thuiskomer is of een volwaardige wiel. :thumbup:

Link naar reactie
Hey Kaas,

Er zit wel degelijk een reserve wiel, alleen bij de :thumbup: niet. Ik las laatst op het forum dat sommige leden deze reserve wiel weghalen omdat de auto er beter uitziet en minder weegt zo. Ze zetten dan in plaats wat er ook bij de :thumbup: wordt bijgeleverd, dat is een tijdelijk reparatiemiddel die het band oppomp en goed houd voor eventjes.

Ik heb zelf mijn reserve wiel nog nooit gebruikt, dus ik weet niet of die een thuiskomer is of een volwaardige wiel. :thumbup:

he runny

dank je

het leek mij al zo gek maar waar zit dat ding?

onder de kofferbak

Link naar reactie

Hier is de Grote Boemod weer:

Het formaat foto/handtekening van de Z3 van Runny-Z3, hoe mooi 'ie ook is, is wat groot, in deze toepassing.

Mag het iets bescheidener? :thumbup:

Link naar reactie
Hier is de Grote Boemod weer:

Het formaat foto/handtekening van de Z3 van Runny-Z3, hoe mooi 'ie ook is, is wat groot, in deze toepassing.

Mag het iets bescheidener? :thumbup:

Ik krijg het niet kleiner, anders had ik het ook gedaan. Indien jij het weet, laat me weten. :thumbup:

Link naar reactie
He hallo

Hier een ervaringsdeskundige

Ik rijd zelf een 2.8 en heb dus helaas mijn reservewiel moeten gebruiken. En het is echt een thuiskomertje... het rijd waardeloos...

en het oorspronkelijke wiel past dus niet om de plek van de thuiskomer, en zo te zien niet in de kofferbak, maar moet op de bijrijdersplaats, daar is over nagedacht.....

Link naar reactie
en het oorspronkelijke wiel past dus niet om de plek van de thuiskomer, en zo te zien niet in de kofferbak, maar moet op de bijrijdersplaats, daar is over nagedacht.....

Nee je wiel past niet in de kofferbak... als je aandacht wilt is dit een goede optie: iedereen kijkt naar je bij het stoplicht..... <_<

Link naar reactie
Nee je wiel past niet in de kofferbak... als je aandacht wilt is dit een goede optie: iedereen kijkt naar je bij het stoplicht..... :D

Volgens mij kijken ze sowieso wel naar jou Nicole ,een schone in een mooie sportwagen <_<

Link naar reactie
Ik krijg het niet kleiner, anders had ik het ook gedaan. Indien jij het weet, laat me weten. :D

Verkleinen.. heel veel tooltjes voor, check de Rob knop. Gebruik desnoods Windows Paint -> Image -> Stretch/Skew

Bij Stretch, percentages voor Horizontal en Vertical ff op 25% of zo zetten, lekker 1/4 is meer dan genoeg (tis wel een mooie ZZZ hoor begrijp me niet verkeerd) <_<

even imageshacken en klaar is Runny

Link naar reactie
Verkleinen.. heel veel tooltjes voor, check de Rob knop. Gebruik desnoods Windows Paint -> Image -> Stretch/Skew

Bij Stretch, percentages voor Horizontal en Vertical ff op 25% of zo zetten, lekker 1/4 is meer dan genoeg (tis wel een mooie ZZZ hoor begrijp me niet verkeerd) <_<

even imageshacken en klaar is Runny

Bedankt MdV. En via Image Resizer mag het ook.

Link naar reactie
ok mensen bedankt weer allemaal ik ben weer wat wijzer aangaande de mooiste sportwagen van de laatste jaren

er is niet echt over nagedacht dat je je 'lekke band' niet op de plaats kan doen waar je je reserve band net hebt weggehaald omdat dit niet past ook al houd je je aan de standaart maat qua velg [ik vind die brede sloffen zo wie zo niet mooi]

dus als je met zijn 2e op vakantie bent je bagage maar op straat laten staan of de velg maar in de berm kieperen ofzo?

wellicht is een rekje [of was het nu verzonken] op der kofferbak zoals bij de Morgan iets?

krijg je zo'n nep klassieker uitstraling

toch maar geen cabrio en verder zoeken naar eern mooie z3 coupe

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Hey Kaas,

Er zit wel degelijk een reserve wiel, alleen bij de :rolleyes: niet. Ik las laatst op het forum dat sommige leden deze reserve wiel weghalen omdat de auto er beter uitziet en minder weegt zo. Ze zetten dan in plaats wat er ook bij de :m: wordt bijgeleverd, dat is een tijdelijk reparatiemiddel die het band oppomp en goed houd voor eventjes.

Ik heb zelf mijn reserve wiel nog nooit gebruikt, dus ik weet niet of die een thuiskomer is of een volwaardige wiel. :kisstogether:

Ik hoorde dat je met een tijdelijk inspuitbaar reparatiemiddel die de band weer dicht je meteen een nieuwe band moet aanschaffen omdat het spul niet meer te verwijderen is.

Iemand ervaring hiermee?

Of toch maar een kofferrek op je achterklep als je gepakt en gezakt met je partner op vakantie gaat?

Link naar reactie
er is niet echt over nagedacht dat je je 'lekke band' niet op de plaats kan doen waar je je reserve band net hebt weggehaald omdat dit niet past ook al houd je je aan de standaart maat qua velg [ik vind die brede sloffen zo wie zo niet mooi]

dus als je met zijn 2e op vakantie bent je bagage maar op straat laten staan of de velg maar in de berm kieperen ofzo?

wellicht is een rekje [of was het nu verzonken] op der kofferbak zoals bij de Morgan iets?

krijg je zo'n nep klassieker uitstraling

toch maar geen cabrio en verder zoeken naar eern mooie z3 coupe

Mooie, zinvolle uitspraak.

Link naar reactie
Ik hoorde dat je met een tijdelijk inspuitbaar reparatiemiddel die de band weer dicht je meteen een nieuwe band moet aanschaffen omdat het spul niet meer te verwijderen is.

Iemand ervaring hiermee?

Of toch maar een kofferrek op je achterklep als je gepakt en gezakt met je partner op vakantie gaat?

Yep, klopt ik heb afgelopen zomer een band volgespoten met die troep werk goed, is echter niet meer te repareren. Ik hoop niet dat je naar Frankrijk gaat daar zijn nieuwe michelins (land van herkomst notabene) erg kostbaar. Ik moest 240 euri aftikken :kisstogether:
Link naar reactie
Yep, klopt ik heb afgelopen zomer een band volgespoten met die troep werk goed, is echter niet meer te repareren. Ik hoop niet dat je naar Frankrijk gaat daar zijn nieuwe michelins (land van herkomst notabene) erg kostbaar. Ik moest 240 euri aftikken :rolleyes:

en dan nu alweer nieuwe banden :thumbup:

Link naar reactie
Yep, klopt ik heb afgelopen zomer een band volgespoten met die troep werk goed, is echter niet meer te repareren. Ik hoop niet dat je naar Frankrijk gaat daar zijn nieuwe michelins (land van herkomst notabene) erg kostbaar. Ik moest 240 euri aftikken :rolleyes:

Nou prijs valt nog mee als het een 245/40-17 inch is,moest er hier 303 Euro voor betalen.

Maar ga dus toch maar een bagagerekje aanschaffen kan haast niet veel duurder zijn en meerdere keren te gebruiken.

Hopenlijk zijn er nog in de handel die je om de rand van het kofferdeksel kunt bevestigen,nou dat word dan de diverse markten eens afsnuffelen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.