Ga naar inhoud

Slechte reclame Braspower


michaelZzZ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

tja....

ik heb er gisteren een Simota air intake gekocht en door de telefoon zei chris al van die hebben we liggen en zetten we er meteen even op bij je.. Ik denk MOOI!!

Kom ik daar (chris was er niet meer natuurlijk) Kan ik eerst nergens mij auto kwijt en rijd er bijna een of andere mongool met een warme worstenbusje oid bijna tegen mijn auto aan.. Als ik er niet bij stond dan......

Vervolgens maar even binnen kijken. hadden leuke spullen staan (mooie short-shifter!) En meneer pakt het luchtfilter. Ik zei: jullie zetten deze er toch ook even op?

Ja.. maar dan moet je wel geduld hebben want we zijn nog met een paar andere klussen bezig..Hij had geen idee he lang dat ging duren, maar ik kon het ook makkelijk zelf installeren.... Ik denk koekie eitje.

Ik naar mijn M vriend en als snel bleek e.e.a niet lekker te passen. Wanneer ik het filter had gemonteerd, werd de hele inlaatslang dubbel gedrukt.. mmm dat is niet goed natuurlijk (ook zat het erg klem)

Ik braspenning bellen.. ja kijk je kan ook zeggen ik kan het niet of je kan zeggen ik ga ervoor!! Ik zei, ik kom er nu aan en dan kan je even kijken. NEee dat kan niet want we hebben het druk. Kon wel mijn auto in akersloot brengen en dan nam een medewerken mijn auto wel even mee..Ik: Ja mooi niet dus, niemand rijd in mijn wagen... (Ja maar we rijden ook in auto;s van 2 ton of meer) Alsof mij dat iets kan schelen...klaar geen discussie :blink:

Toen kon ik na aandringen toch heengaan, maar door file ben ik doorgereden naar huis. Daar de kap achter mijn lamp weggesloopt en dan past het filter er net op zijn kop tussen.. Op de juiste manier met het embleem naar boven was en IS gewoon onmogelijk!!! Ondanks dat hun zeggen van niet.. Halve BMW garage had er al naar gekeken..

Nu moet ik wel zeggen dat de prijzen die ze hanteren redelijk zijn, maar klantenservice vindt ik niet geweldig. Zal er misschien nog wel eens wat bestellen, maar om er nou een warm gevoel van te krijgen.. Vond de werkplaats trouwens ook 1 grote bende.. sorry dat ik het zeg..

Denk dat als Chris er was, dat alles veel lekkerder was gelopen. <_<

Geef het bedrijf gerust een 2de kans, maar ik had er eerlijk gezegd, meer van verwacht.

Link naar reactie

Dan kom ik met het volgende verhaal: (ik spreek overigens voor m'n broertje Z3 1.9)

Hij heeft er een eisenmann besteld en laten monteren.

Komt ie thuis, zet hem op de brug en wat ziet ie:

- De las van de uitlaat aan het origineel zit alleen aan de onderkant... de bovenkant konden ze niet goed bij en hebben ze met pasta dichtgesmeerd (niet echt langdurig dus en vooral slechte kwaliteit)

- Vervolgens hebben ze de las ingespoten met zinkspray, maar niet even een oude krant tussen de pijp en bodem van de auto gehouden... resultaat: hele bodem onder de zinkspray.

- De uitlaat zat tegen de uitsparing in de bumper (te hoog) waardoor de bumper gedeeltelijk gesmolten is en lelijke zwart plastic op de uitlaat.

- Na beklag te hebben gedaan gingen ze het opknappen.... wederom lassen zonder bescherming tussen bodem en pijp.... de lasspetters zag je zo de bodembeschermlaag in branden. (De kenners weten dat lassen en slijpen altijd roest met zich meebrengt)

Dit is wat er gebeurt als je er zelf bij staat, laat staan als je hem echt aan die lui overlaat.

Link naar reactie

@ Flatline, weet niet of ze op afspraak werken bij BP, maar anders had ik het al netjes gevonden wanneer ze zich de moeite hadden genomen om hem te monteren. Zeker wanneer daar geen verdere kosten aan zijn verbonden.

Als (part-time) verkoper van automaterialen denken de mensen ook soms dat je monteur bent, en vragen ze zonder blikken of blozen of ik het ook "even" wil monteren, terwijl ze zien dat de balie bom vol met klanten staat. Klant is helaas koning...

Link naar reactie
Ik was net van plan bij hun een uitlaat te kopen maar dat doe ik dus maar niet :thumbup:

Wel jammer want ze zitten vlakbij m'n werk en nu moet ik verder kijken.

Ik heb geen Roodkapje-aandelen... maar dat lijkt me een beter alternatief.

In principe kun je het zelfs het best laten doen door een metaalbewerker. Deze heeft verstand van de verschillende soorten metaal, kan lassen... en met jou erbij moet hij wel zuinig zijn op je bolide!

Link naar reactie

Even een vraagje is het Braspower of Braspenning? Zijn nl niet hetzelfde bedrijf.

Waar Chris heeft gewerkt is bij Ron Braspenning www.braspenning.nl

Mocht je niet tevreden zijn over de montage van de uitlaat, dan zou ik terug gaan naar Ron (als het daar vandaan komt) want Ron is niet de moeilijkste. Hij houdt graag zijn klanten tevreden.

Moest toch wel even voor Ron Braspenning opkomen :thumbup:

Dit ter informatie.

Groetjes

Yvonne

Link naar reactie

Martin, hier weer andere Martin.

Als je graag een Eisenmann wilt!!!! Dit vind ik net op marktplaats: KLIK

Link naar reactie

De uitlaat was bij BrasPENNING.... Ron inderdaad! Het is uiteindelijk achteraf redelijk opgelost. Maar dat had natuurlijk de eerste keer zo moeten zijn!

Ik vind het jammer dat ik geen persoonlijke ervaring met ze heb!

Maar Ron (ik weet dat je meeleest) ik kom binnenkort een veerpootbrug bij je halen!

Link naar reactie

Gelukkig ook goede ervaringen dus :rolleyes:

Ik kan me ook niet voorstellen dat een bedrijf slechte service verleent. Dat houden ze nooit lang vol.

Het is overal wel erg druk dus als je ergens langsgaat zonder goede afspraak proberen sommige bedrijven je wel te helpen maar schiet de service er vaak wat bij in. Ik heb dat nu gemerkt met mijn kapotte airco. In deze periode hebben die bedrijven het erg druk en als je meteen geholpen wilt worden gaat dat gewoon niet.

@martin: misschien is die uitlaat wel wat maar ik koop liever een nieuwe. Ik wil de garantie dat hij niet teveel herrie gaat maken.

Link naar reactie
Gelukkig ook goede ervaringen dus :rolleyes:

Ik kan me ook niet voorstellen dat een bedrijf slechte service verleent. Dat houden ze nooit lang vol.

Het is overal wel erg druk dus als je ergens langsgaat zonder goede afspraak proberen sommige bedrijven je wel te helpen maar schiet de service er vaak wat bij in. Ik heb dat nu gemerkt met mijn kapotte airco. In deze periode hebben die bedrijven het erg druk en als je meteen geholpen wilt worden gaat dat gewoon niet.

@martin: misschien is die uitlaat wel wat maar ik koop liever een nieuwe. Ik wil de garantie dat hij niet teveel herrie gaat maken.

M'n broertje (1.9) heeft een Eisenmann 2x70 (de beschaafde versie) en er is NAUWELIJKS geluid... alleen als je hem helemaal intrapt en in hoge toeren.

Link naar reactie

Bij Ron moet je inderdaad soms wat langer wachten en niet alles loopt altijd geheel volgens afspraak (qua tijd/planning) maar dat komt naar mijn mening vooral door het feit dat Ron graag zijn uiterste best doet voor al zijn klanten, en daarbij ook geen onderscheid maakt tussen de man met de grote en de man met de wat kleinere portomonaie. Zelf heb ik Ron ervaren als een ontzettend redelijke en zeer vriendelijke man. Was mijn :surprise: destijds wat langer kwijt dan ik had verwacht maar daarvoor was de afhandeling dan weer uitstekend.

Edit: zelfde geldt overigens in grote lijnen ook voor Ruud. Soms moet je wat langer wachten dan je van te voren zou verwachten maar ook hier krijg je dan ook een prima service :rolleyes:

Link naar reactie
@ Flatline, weet niet of ze op afspraak werken bij BP, maar anders had ik het al netjes gevonden wanneer ze zich de moeite hadden genomen om hem te monteren. Zeker wanneer daar geen verdere kosten aan zijn verbonden.

Ik had van chris inderdaad begrepen dat ze het meteen monteren voor je. daarom dat ik ook had gemeld dat ik er rond 10.00uur zou zijn. Voor de rest was het er rustig en waren ze een beetje bezig met een racewagen...

Ik zou er gerust nog wel wat gaan kopen, maar voor een eerste indruk was ik niet echt overtuigd.. spijtig maar helaas, volgende keer beter denk ik dan. :rolleyes:

Link naar reactie
Bij Ron moet je inderdaad soms wat langer wachten en niet alles loopt altijd geheel volgens afspraak (qua tijd/planning) maar dat komt naar mijn mening vooral door het feit dat Ron graag zijn uiterste best doet voor al zijn klanten, en daarbij ook geen onderscheid maakt tussen de man met de grote en de man met de wat kleinere portomonaie. Zelf heb ik Ron ervaren als een ontzettend redelijke en zeer vriendelijke man. Was mijn :fiew: destijds wat langer kwijt dan ik had verwacht maar daarvoor was de afhandeling dan weer uitstekend.

Edit: zelfde geldt overigens in grote lijnen ook voor Ruud. Soms moet je wat langer wachten dan je van te voren zou verwachten maar ook hier krijg je dan ook een prima service :surprise:

Bij Ruud weet je dat er verplicht een koffie aan vastzit en trek er dan ook graag een dagdeel voor uit al is het maar om een ruitenwisser te vervangen :rolleyes:

Link naar reactie
Beste mensen,

Ik ben nog steeds actief op het forum bij de meganeclub en kom het volgende tegen?? Ik weet niet of er mensen hier bij braspenning werken maar misschien dat hier eens naar gekeken kan worden?? Vast een misverstand maar wilde dit niet de revue laten passeren!!

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?to...363.0;topicseen

Jammer dat niet alle members kunnen zien waar je post om gaat; je link werkt inmiddels niet meer.

Link naar reactie
Komt ie thuis, zet hem op de brug en wat ziet ie:

- De las van de uitlaat aan het origineel zit alleen aan de onderkant... de bovenkant konden ze niet goed bij en hebben ze met pasta dichtgesmeerd (niet echt langdurig dus en vooral slechte kwaliteit)

- Vervolgens hebben ze de las ingespoten met zinkspray, maar niet even een oude krant tussen de pijp en bodem van de auto gehouden... resultaat: hele bodem onder de zinkspray.

- De uitlaat zat tegen de uitsparing in de bumper (te hoog) waardoor de bumper gedeeltelijk gesmolten is en lelijke zwart plastic op de uitlaat.

- Na beklag te hebben gedaan gingen ze het opknappen.... wederom lassen zonder bescherming tussen bodem en pijp.... de lasspetters zag je zo de bodembeschermlaag in branden.

Hier zijn geen excuses voor mogelijk. Dit heeft niets met VAKMANSCHAP te maken (wat je van zo'n bedrijf zou verwachten) Is gewoon koekenbakkers werk op het niveau van een minder bonafide garage/autohandelaar. Als ze geen zin hebbem in dit soort werk, moeten ze het niet aannemen en alleen maar tunen (en daar zet ik na het lezen van dit stuk ook mijn vraagtekens bij).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.