Ga naar inhoud

Z3 stoel verstelling


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik wil vandaag een stukje gaan touren ivm het mooie weer, maar de electrische stoel kan niet meer versteld worden in de lengte van de auto (dus voor- en achteruit). Als ik tegen het knopje druk hoor je wel een klik, maar gebeurt er niks.

De spindel wil wel draaien, maar wordt door iets tegengehouden.

Heeft iemand een idee waar dit vandaan komt en hoe ik het op kan lossen?

Met vriendelijke groet,

Arnoud Sietsema

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Heb je gekeken of er iets onder ligt wat hem blokkeert??

Probeel je stoel anders eens omhoog en naar beneden te doen en dan naar voor/achter verstellen!

Als je wel een "click" hoort... moet ie ergens tegen gehouden worden.

Link naar reactie
Heb je gekeken of er iets onder ligt wat hem blokkeert??

Probeel je stoel anders eens omhoog en naar beneden te doen en dan naar voor/achter verstellen!

Als je wel een "click" hoort... moet ie ergens tegen gehouden worden.

Dank voor de reactie.

Stoel blijft onbewegelijk.

Naar boven/onder gaat goed.

Zit er ergens een palletje die niet beweegt?

Motortje wil wel draaien en wordt ook warm, spindel wil wel draaien maar wordt tegen gehouden.

Ook met de hand draaien gaat niet, na een paar slagen draait het kabeltje weer terug door de spanning.

Ik verneem graag van jullie, want ik wil graag rijden met dit mooie weer!

groet,

Arnoud.

(sinds twee weken in het bezit van een Z3)

Link naar reactie

vond deze link vanuit een seatbushings topic. Vervangen seatbushings heb je niets mee te maken maar je kunt er wel duidelijk vinden hoe je de stoel eruit haalt en hoe het motortje werkt.

Link naar reactie
vond deze link vanuit een seatbushings topic. Vervangen seatbushings heb je niets mee te maken maar je kunt er wel duidelijk vinden hoe je de stoel eruit haalt en hoe het motortje werkt.

En dan moet het iets zijn met het pendelasje nr 4(bij het aandrijfmotortje)die niet meer op zijn plaats zit.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.